Kao što se i očekivalo nakon sjajnih predstava u prve tri utrke – ifilipic17 je odnio prvi naslov prvaka F1puls esport turnira s uvjerljivom pobjedom na VN SAD-a. Već je u kvalifikacijama pokazao da je najbrži na ovoj stazi, a iako se u utrci FrankyPi ponovo opasno približio na samom startu – Franky je napravio ključnu pogrešku kad je s druge pozicije prilikom perioda virtualnog sigurnosnog automobila prekršio delta vrijeme, odnosno vozio prebrzo. Dobio je drive through kaznu i time si okončao nade da će danas uhvatiti Filipića.
Trećeplasirani u prvenstvu Mario je imao vrlo dobre kvalifikacije, a u utrci je odmah prilikom prvog SC otišao po nove hard gume i do kraja izdržao na njima. Završio je na trećoj poziciji.
Almigthy je bio četvrti u drugom Ferrariju ispred Meksa, Djotunovića, RoyalMare, xEmperora, Duxa i mikadina.
Lošu utrku opet je imao DarrianAlfy kojeg je već u prvom stintu sa staze lansirao miljević na incidentu kojeg možete pogledati ovdje i ovdje.
Iduća utrka vozi se za 14 dana.
Cijelu utrku možete pogledati ovdje.
# | Vozač | Momčad | Kvalifikacije | Zaostatak |
---|---|---|---|---|
1. | ifilipic17 | Mercedes | 1 | / |
2. | FrankyPi | Ferrari | 3 | 11.794 |
3. | Mario | Haas | 2 | 13.630 |
4. | Almighty | Ferrari | 8 | 17.469 |
5. | Meks | Red Bull | 10 | 22.178 |
6. | Luka Djotunovic | Renault | 6 | 29.695 |
7. | RoyalMaro | Alfa Romeo | 9 | 41.211 |
8. | xEmperor* | McLaren | 5 | 57.727 |
9. | Dux | Racing Point | 12 | 1:10.161 |
10. | mikadin | Renault | 13 | 1:10.298 |
11. | RaZoR | Red Bull | 11 | 1:14.058 |
12. | DarMaar | Williams | 4 | +2 kruga |
13. | Marigam | Williams | 14 | DNF |
14. | miljevic1 | Alfa Romeo | 15 | DNF |
15. | DarrianAlfy | AlphaTauri | 7 | DNF |
* xEmperor ima najbrži krug utrke.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čestitam Filipiću, a za sebe mogu reć da san ima potencijala za prvo mjesto u turniru, na sve četiri staze dobre prilike koje se na moju žalost nisu pretvorile u pobjede. Više sreće drugi put, nadam se.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bude bar utješna nagrada za drugo mjesto u prvenstvu, ako ništa drugo i to nosi lovu.
Ali svejedno congrats za utrkivanje, tjerao si me do maksimuma, pogotovo u Japanu.
Po prikazanoj brzini bio si brži u Japanu i Austriji dok smo u Bahrainu i USA bili tu negdje. Par situacija je bilo gdje sam recimo smirenije glave prošao pa iskoristio ponuđeno.
1
0