Izdvojeno

Puls2020: Filipić odnio naslov utrku prije kraja!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kao što se i očekivalo nakon sjajnih predstava u prve tri utrke – ifilipic17 je odnio prvi naslov prvaka F1puls esport turnira s uvjerljivom pobjedom na VN SAD-a. Već je u kvalifikacijama pokazao da je najbrži na ovoj stazi, a iako se u utrci FrankyPi ponovo opasno približio na samom startu – Franky je napravio ključnu pogrešku kad je s druge pozicije prilikom perioda virtualnog sigurnosnog automobila prekršio delta vrijeme, odnosno vozio prebrzo. Dobio je drive through kaznu i time si okončao nade da će danas uhvatiti Filipića.

Trećeplasirani u prvenstvu Mario je imao vrlo dobre kvalifikacije, a u utrci je odmah prilikom prvog SC otišao po nove hard gume i do kraja izdržao na njima. Završio je na trećoj poziciji.

Almigthy je bio četvrti u drugom Ferrariju ispred Meksa, Djotunovića, RoyalMare, xEmperora, Duxa i mikadina.

Lošu utrku opet je imao DarrianAlfy kojeg je već u prvom stintu sa staze lansirao miljević na incidentu kojeg možete pogledati ovdje i ovdje.

Iduća utrka vozi se za 14 dana.

Cijelu utrku možete pogledati ovdje.

Tko je bio vozač dana za VN SAD-a?

Rezultati

Loading ... Loading ...
#VozačMomčadKvalifikacijeZaostatak
1.ifilipic17Mercedes1/
2.FrankyPiFerrari311.794
3.MarioHaas213.630
4.AlmightyFerrari817.469
5.MeksRed Bull1022.178
6.Luka DjotunovicRenault629.695
7.RoyalMaroAlfa Romeo941.211
8.xEmperor*McLaren557.727
9.DuxRacing Point121:10.161
10.mikadinRenault131:10.298
11.RaZoRRed Bull111:14.058
12.DarMaarWilliams4+2 kruga
13.MarigamWilliams14DNF
14.miljevic1Alfa Romeo15DNF
15.DarrianAlfyAlphaTauri7DNF

* xEmperor ima najbrži krug utrke.

Komentiraj

2 komentara

  1. Fernando Alonso
    FrankyPi Prikaži

    Čestitam Filipiću, a za sebe mogu reć da san ima potencijala za prvo mjesto u turniru, na sve četiri staze dobre prilike koje se na moju žalost nisu pretvorile u pobjede. Više sreće drugi put, nadam se.



    3

    0
    • Red Bull
      Maxi09 Prikaži

      Bude bar utješna nagrada za drugo mjesto u prvenstvu, ako ništa drugo i to nosi lovu.
      Ali svejedno congrats za utrkivanje, tjerao si me do maksimuma, pogotovo u Japanu.
      Po prikazanoj brzini bio si brži u Japanu i Austriji dok smo u Bahrainu i USA bili tu negdje. Par situacija je bilo gdje sam recimo smirenije glave prošao pa iskoristio ponuđeno.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni