Izdvojeno

Puls2020: Filipić odnio naslov utrku prije kraja!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kao što se i očekivalo nakon sjajnih predstava u prve tri utrke – ifilipic17 je odnio prvi naslov prvaka F1puls esport turnira s uvjerljivom pobjedom na VN SAD-a. Već je u kvalifikacijama pokazao da je najbrži na ovoj stazi, a iako se u utrci FrankyPi ponovo opasno približio na samom startu – Franky je napravio ključnu pogrešku kad je s druge pozicije prilikom perioda virtualnog sigurnosnog automobila prekršio delta vrijeme, odnosno vozio prebrzo. Dobio je drive through kaznu i time si okončao nade da će danas uhvatiti Filipića.

Trećeplasirani u prvenstvu Mario je imao vrlo dobre kvalifikacije, a u utrci je odmah prilikom prvog SC otišao po nove hard gume i do kraja izdržao na njima. Završio je na trećoj poziciji.

Almigthy je bio četvrti u drugom Ferrariju ispred Meksa, Djotunovića, RoyalMare, xEmperora, Duxa i mikadina.

Lošu utrku opet je imao DarrianAlfy kojeg je već u prvom stintu sa staze lansirao miljević na incidentu kojeg možete pogledati ovdje i ovdje.

Iduća utrka vozi se za 14 dana.

Cijelu utrku možete pogledati ovdje.

Tko je bio vozač dana za VN SAD-a?

Rezultati

Loading ... Loading ...
#VozačMomčadKvalifikacijeZaostatak
1.ifilipic17Mercedes1/
2.FrankyPiFerrari311.794
3.MarioHaas213.630
4.AlmightyFerrari817.469
5.MeksRed Bull1022.178
6.Luka DjotunovicRenault629.695
7.RoyalMaroAlfa Romeo941.211
8.xEmperor*McLaren557.727
9.DuxRacing Point121:10.161
10.mikadinRenault131:10.298
11.RaZoRRed Bull111:14.058
12.DarMaarWilliams4+2 kruga
13.MarigamWilliams14DNF
14.miljevic1Alfa Romeo15DNF
15.DarrianAlfyAlphaTauri7DNF

* xEmperor ima najbrži krug utrke.

Komentiraj

2 komentara

  1. Fernando Alonso
    FrankyPi Prikaži

    Čestitam Filipiću, a za sebe mogu reć da san ima potencijala za prvo mjesto u turniru, na sve četiri staze dobre prilike koje se na moju žalost nisu pretvorile u pobjede. Više sreće drugi put, nadam se.



    3

    0
    • Red Bull
      Maxi09 Prikaži

      Bude bar utješna nagrada za drugo mjesto u prvenstvu, ako ništa drugo i to nosi lovu.
      Ali svejedno congrats za utrkivanje, tjerao si me do maksimuma, pogotovo u Japanu.
      Po prikazanoj brzini bio si brži u Japanu i Austriji dok smo u Bahrainu i USA bili tu negdje. Par situacija je bilo gdje sam recimo smirenije glave prošao pa iskoristio ponuđeno.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni