Verstappen najbrži na trećem slobodnom treningu za VN Sakhira

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 3 godina 4 min 11 komentara

Red Bullov Max Verstappen ostvario je najbrže vrijeme na trećem slobodnom treningu za VN Sakhira. Drugo najbrže vrijeme pripalo je Mercedesovu Valtteriju Bottasu, a treće Pierreu Galsyju u AlphaTauriju.

Četvrtu poziciju zauzeo je Renaultov Esteban Ocon, a najbržih pet zaokružio je McLarenov Lando Norris.

Šesta pozicija pripala je Alexu Albonu u drugom Red Bullu. Sedmi je bio vozač koji je obilježio jučerašnja dva treninga – George Russell u Mercedesu. Osma i deveta pozicija pripale su Racing Pointovu dvojcu: Sergio Perez bio je osmi, a Lance Stroll deveti. Posljednju poziciju u najbržoj desetorki zauzeo je Carlos Sainz u drugom McLarenu.

Današnji treći trening prošao je više-manje očekivano. Prvi je na stazi bio Haasov Pietro Fittipaldi. Prvih 13 minuta treninga, Fittipaldi je bio jedini vozač na stazi. Fittipaldi je tako prvi postavio mjereno vrijeme, a nakon tih 13 minuta i on se uputio nazad u boks, nakon čega nije bilo nikoga na stazi.

Par minuta kasnije, i drugi vozači su počeli izlaziti na stazu. Prvo Norris, Magnussen i Vettel, a zatim i većina preostalih vozača.

Vozači su tijekom čitavog treninga koristili različite mješavine guma. Iako je većina bila na softu, dosta je vozača testiralo i hard gume. Za razliku od njih, medium gume nisu bile popularne pa njih nismo vidjeli previše na današnjem treningu.

Nakon otprilike 20 minuta, vozači su počeli nizati prve brze krugove. Pozicije su se tad mijenjale vrlo brzo u čitavom poretku, a neki koje možemo istaknuti su: Leclerc je u tom trenutku bio odvozio najbrži krug, Albon je bio treći, a Stroll deveti. Minutu kasnije, Russell je odvozio krug koji je bio dovoljan tek za deseto mjesto, dok je Bottas bio preuzeo prvo mjesto. Odmah iza njih su se na drugoj poziciji našli prvo Gasly pa onda Verstappen.

Takvi nizovi brzih krugova i promjena pozicija su se događali nekih deset do petnaest minuta, nakon čega je uslijedila kraća pauza. Tad je Sebastian Vettel bio jedini vozač na stazi. Međutim, nakon nekog vremena se i on morao povući u boks, nakon čega više nije izlazio. Naime, momčad je odlučila promijeniti motor u Vettelovom bolidu za svaki slučaj.

Na nekih 20 minuta do kraja treninga, počela je druga runda brzih krugova koju je započeo Mercedesov Valtteri Bottas, a ubrzo mu se pridružio i George Russell. Tad su ponovno počele učestale promjene pozicija, a na kraju je Verstappenovo vrijeme bilo najbrže.

George Russell nije uspio ponoviti rezultat sličan jučerašnjem pa je tako u posljednjem treningu prije kvalifikacija bio sedmi. Slično, Albon koji je jučer bio bliže vrhu poretka, danas je bio šesti.

Kao što se moglo i očekivati, na dnu poretka našli su se Aitken i Fittipaldi koji ovaj vikend nastupaju kao zamjene. Fittipaldi je bio 19., a Aitken 20.

Većih incidenata nije bilo. Verstappen se izvrtio u drugom zavoju u prvoj polovici sesije, dok je Ricciardo zajahao pasicu i [pretpostavlja se] oštetio bolid na samom kraju treninga.

Kvalifikacije su na rasporedu u 18h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
133Max VerstappenRED BULL RACING HONDA54.06423
277Valtteri BottasMERCEDES54.270+0.206s20
310Pierre GaslyALPHATAURI HONDA54.427+0.363s24
431Esteban OconRENAULT54.453+0.389s21
54Lando NorrisMCLAREN RENAULT54.606+0.542s15
623Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA54.629+0.565s22
763George RussellMERCEDES54.664+0.600s20
811Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES54.678+0.614s20
918Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES54.693+0.629s18
1055Carlos SainzMCLAREN RENAULT54.720+0.656s16
1199Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI54.845+0.781s20
1226Daniil KvyatALPHATAURI HONDA54.850+0.786s23
1316Charles LeclercFERRARI54.854+0.790s21
143Daniel RicciardoRENAULT54.857+0.793s15
155Sebastian VettelFERRARI54.858+0.794s17
167Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI55.171+1.107s20
1720Kevin MagnussenHAAS FERRARI55.347+1.283s19
186Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES55.493+1.429s21
1951Pietro FittipaldiHAAS FERRARI55.666+1.602s21
2089Jack AitkenWILLIAMS MERCEDES55.670+1.606s23

Odgovor

11 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Ovo je Maxova utrka, jedina konkurencija su mu beskicmenjak i lik koji nema osvojenog boda u karijeri. Ali isto tako je i Turska bila u njegovim rukama i uspio je uprskat.



    20
    16

    4
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Aha kako se blizi utrka tako se snaga magično smanjuje u russelpvom mercedesu. Ili je jednostavno lose odvozio trening?



    13
    -1

    14
  3. Honda
    blown diffuser Prikaži

    Fp3: povratak otpisanih



    3
    3

    0
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Bottas i sa onakvom greškom u zadnjem zavoju četiri desetinke ispred Russella. Ajoj što ima razočaranih sad.
    Da citiram sam sebe:
    “To što je Russell brži na treninzima ništa ne znači. Pogotovo na ovoj stazi. Pored toga mali je vanserijski talent , ali ja i dalje mislim da su Max i Bottas brži na ovoj stazi.”
    Možda sam u krivu, ali su oni minusaši bez argumenata ponovo u krivu.



    7
    -2

    9
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Bottas i sa onakvom greškom u zadnjem zavoju četiri desetinke ispred Russella. Ajoj što ima razočaranih sad.
      Da citiram sam sebe:
      “To što je Russell brži na treninzima ništa ne znači

      A što je ovo bilo nego trening… Koristiš rezultate treninga kao argument protiv ljudi koji koriste rezultate s treninga… :facepalm: :rofl:



      16
      16

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.