Izdvojeno

Simone Resta prebačen u Haas

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Simone Resta ponovo će napustiti Ferrari i otići u njihovu partnersku momčad – ovog puta odlazi u Haas.

Resta je od 2001. do 2018. radio u Ferrariju, a onda je s pozicije glavnog dizajnera 2018. otišao na mjesto tehničkog direktora u Sauber. Sredinom prošle godine vratio se u Ferrari, a od 1. siječnja 2021. postat će dio Haasovog tehničkog tima.

“Od 2021., uz uvođenje novih pravila, svi ćemo biti suočeni s novim izazovima koje moramo savladati pragmatično i otvorenog uma, što smo zapravo započeli organizacijskim promjenama objavljenim prije par mjeseci”, rekao je šef Ferrarija Mattia Binotto.

“Zato vjerujemo kako naša dugoročna veza s Haasom, koja datira od njihovog ulaska u Formulu 1, treba biti baza za korist od moguće sinergije za obje strane, u skladu s onim što je definirano u FIA-jinim pravilima.”

“S tom idejom na umu, sa zadovoljstvom objavljujemo kako će iznimno cijenjeni Simone Resta ojačati tehnički odjel američke momčadi od početka iduće godine.”

Resta je nakon spomenutih organizacijskih promjena u Ferrariju bio zadužen za šasiju. Njegovu ulogu preuzet će Enrico Cardille, voditelj odjela za razvoj performansi.

Ovo je novi korak u približavanju Haasa i Ferrarija nakon što je ovog tjedna potvrđeno da će za američku momčad pored Nikite Mazepina dogodine voziti Ferrarijev junior Mick Schumacher.

Komentiraj

6 komentara

  1. Čovjek se iskazao u Ferrariju, pa dobio promociju.



    7

    3
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Biće Haas dogodine indetičan Ferrariju od ove?



    4

    1
  3. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Čovjeka prošlu godinu poslali u Sauber, da bi ga ove godine vratili, i sad ga opet prosljeđuju Haasu. Kakve su ovo rokade. :D



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni