Izdvojeno / Vijesti

Kevin Magnussen u IMSA-i u 2021. godini

Piše: Ante Maras

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je izgubio mjesto u Haasu, ujedno i u Formuli 1, Kevin Magnussen nije gubio vrijeme te je našao vozačko mjesto za 2021. godinu. Svoj novi angažman našao je u Chip Ganassi Racingu s kojim će nastupati u IMSA SportCar prvenstvu za upravljačem Cadillaca DPi-V.R., a momčadski kolega će mu biti Renger van der Zande, dvostruki pobjednik utrke 24 sata Daytone.

“Ako se bilo gdje u svijetu bavite profesionalnim utrkama, znate ime Chip Ganassi i što ono predstavlja u moto sportu.” govori Magnussen.

“Chip je stvorio jednu od najboljih trkačkih organizacija na stazi i izvan nje, a vi možete pogledati unatrag u povijest i vidjeti ogromne uspjehe, pogotovo što se odnosi na utrke sportskih automobila.”

“To je velika prilika za mene da se udružim s CGR-om, Rengerom i Cadillacom. Jedva čekam da upoznam momčad i započnem pripreme za sezonu 2021.”

Ulazak u američki motorsport mu nije baš nepoznat teren, obzirom da je njegov otac Jan jedan od velikana u američkom motorsportu, pogotovo u utrkama izdržljivosti, a i postizao je solidne uspjehe u 24 sata Le Mansa (4 pobjede u klasi) i 24 sata Daytone (1 pobjeda u klasi i dodatna 3 podija u klasi).

Komentiraj

3 komentara

  1. Drago mi je za KMaga i želim mu puno sreće i uspjeha! Žao mi je što iz F1 odlazi jedan od “grubijana” koji je, osim na stazi, znao napraviti show i van staze.



    17

    0
  2. šteta što ne ide u indycar.



    11

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni