Nakon što je izgubio mjesto u Haasu, ujedno i u Formuli 1, Kevin Magnussen nije gubio vrijeme te je našao vozačko mjesto za 2021. godinu. Svoj novi angažman našao je u Chip Ganassi Racingu s kojim će nastupati u IMSA SportCar prvenstvu za upravljačem Cadillaca DPi-V.R., a momčadski kolega će mu biti Renger van der Zande, dvostruki pobjednik utrke 24 sata Daytone.
“Ako se bilo gdje u svijetu bavite profesionalnim utrkama, znate ime Chip Ganassi i što ono predstavlja u moto sportu.” govori Magnussen.
“Chip je stvorio jednu od najboljih trkačkih organizacija na stazi i izvan nje, a vi možete pogledati unatrag u povijest i vidjeti ogromne uspjehe, pogotovo što se odnosi na utrke sportskih automobila.”
“To je velika prilika za mene da se udružim s CGR-om, Rengerom i Cadillacom. Jedva čekam da upoznam momčad i započnem pripreme za sezonu 2021.”
Ulazak u američki motorsport mu nije baš nepoznat teren, obzirom da je njegov otac Jan jedan od velikana u američkom motorsportu, pogotovo u utrkama izdržljivosti, a i postizao je solidne uspjehe u 24 sata Le Mansa (4 pobjede u klasi) i 24 sata Daytone (1 pobjeda u klasi i dodatna 3 podija u klasi).
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Drago mi je za KMaga i želim mu puno sreće i uspjeha! Žao mi je što iz F1 odlazi jedan od “grubijana” koji je, osim na stazi, znao napraviti show i van staze.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@petar8
“jedan od “grubijana” ”
Ostaje Max.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
šteta što ne ide u indycar.
11
0