Izdvojeno

Alonso će voziti za Renault na postsezonskom testiranju u Abu Dhabiju

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso vozit će za Renault na postsezonskim testiranjima u Abu Dhabiju.

Iz momčadi Renaulta objavili su kako je Španjolac dobio dopuštenje za nastup na testiranjima izvorno namijenjenim za mlade vozače. Ono je na rasporedu 15. prosinca, dva dana nakon posljednje ovosezonske utrke, koja će se također voziti na stazi u glavnom gradu Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Pravilo koje je dosad glasilo da na testiranjima mogu sudjelovati isključivo vozači s najviše dvije odvožene F1 utrke, sada se promijenilo te se voziti smiju i vozači koji su propustili još uvijek aktualnu sezonu 2020.

Dvostruki svjetski prvak Alonso tako će, nakon dvije godine izbivanja iz F1, imati idealnu priliku za test Renaultova R.S.20 modela, koji će ista momčad, ali pod novim imenom, Alpine, prenijeti i u iduću godinu.

Alonsu će u Renaultu društvo praviti Guanyu Zhou, 21-godišnji član njihove vozačke akademije, koji se trenutno nalazi na osmom mjestu ukupnog poretka prvenstva Formule 2.

“Htjeli bi se zahvaliti Formuli 1 i FIA-i na prihvaćanju naših testnih planova.”

CYRIL ABITEBOUL, ŠEF MOMČADI RENAULTA

Ferrari je objavio kako će Robert Švarcman i Antonio Fuoco iz F2 testirati njihov bolid, dok su iz Williamsa potvrditi kako će ih predstavljati Roy Nissany i Jack Aitken.

No, promjenu pravila neke će momčadi vrlo vjerojatno iskoristiti ne bi li s nekim od iskusnijih vozača testirali svoj proizvod za iduću sezonu.

Alfa Romeo će tako, mladom Callumu Ilottu pridodati Roberta Kubicu, dok će Sebastien Buemi biti “mlada nada” iz redova Red Bulla.

Komentiraj

8 komentara

  1. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Tek što je došao, Alonso već u kontroverzi ?
    Klasično.

    Welcome back.



    13

    1
  2. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Sve mladići :mrgreen:



    9

    0
  3. Eh, nekad se pravila nisu svijala prema svjetskom prvaku i to sedmerostrukom, a danas i dvostruki dobije privilegiju…. Otišla FIA na kvasinu.



    6

    2
  4. Kad sml kod Alonsa sasvim dobar dokumentarac

    Hey I’m watching Fernando – Season 1. Check it out now on Prime Video!
    https://app.primevideo.com/detail?gti=amzn1.dv.gti.d0b93ce3-2ac5-306e-ed50-133f6b970a0f&ref_=atv_dp_share_seas&r=web

    Čak i za one kao ja koji nikad za nega nisu navijal i



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni