Izdvojeno

Grosjean: Razmišljao sam o Laudinoj nesreći i pomislio – ne može sve završiti ovako

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 2 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Stravična nesreća u trećem zavoju prošlotjedne Velike Nagrade Bahreina svakako je zasjenila apsolutno sve ostalo što se dogodilo tog vikenda.

Romain Grosjean zabio se u zaštitnu ogradu, uslijed čega je njegov bolid puknuo na pola te se zapalio. Šokantan prizor ledio je krv u žilama, no opće olakšanje donio je trenutak kada se nakon dvadesetak sekundi vidjelo da Francuz samostalno izlazi iz buktinje.

„Osjećao sam da je to trajalo puno dulje od 28 sekundi. Vizir je postao narančast, vidio sam plamen s lijeve strane. Razmišljao sam o puno stvari, o Nikiju Laudi i njegovoj nesreći, i pomislio – ne može sve završiti ovdje i ovako. Ne mogu ovako skončati svoju priču u Formuli 1.“

ROMAIN GROSJEAN

Kasnije snimke još su većim čudom učinile Grosjeanov bijeg s mjesta nesreće, iz koje se izvukao s tek nekoliko opeklina.

„Kada sam dodirnuo šasiju, osjetio sam da i ona gori. Nekako sam izašao, a onda sam osjetio da mi netko povlači odijelo, i shvatio da sam stvarno uspio izaći.“

ROMAIN GROSJEAN

Taj netko bio je dr. Ian Roberts, službeni liječnik FIA-e koji se, s vozačem medicinskog automobila Alanom van der Merweom, među prvima našao na mjestu događaja.

„Više sam se bojao za svoju obitelj i prijatelje, nego za sebe. Za svoju djecu, koja su mi najveći izvor ponosa i energije. U životu nisam vidio takvu nesreću. Kao da sam se ponovo rodio. Izlazak iz tog plamena nešto je što će obilježiti moj život.“

ROMAIN GROSJEAN

Iako je nakon ovakvog iskustva sigurno jako teško sjesti natrag u bolid, Grosjean je optimističan glede svojeg povratka na posljednjoj utrci sezone, onoj u Abu Dhabiju. Ta će utrka ujedno označiti i kraj njegove karijere u Haasu, a vrlo vjerojatno i u Formuli 1.

„Morat ću poraditi na psihološkoj strani, jer doista sam vidio smrt pred očima. Sretan sam što sam uopće živ, ali isto tako imam potrebu vratiti se u bolid i svoju priču s Formulom 1 završiti na drukčiji način.“

ROMAIN GROSJEAN

Grosjean bi danas trebao napustiti bolnicu te se zaista očekuje njegov potpuni oporavak do utrke u Abu Dhabiju, koja je na rasporedu 13. prosinca. Dotad će na njegovo mjesto uskočiti dosadašnji Haasov test vozač, Pietro Fittipaldi, 24-godišnji unuk dvostrukog svjetskog prvaka, Emersona, koji će već ove nedjelje u Bahreinu upisati svoj premijerni F1 nastup.

Komentiraj

18 komentara

  1. Više sam se bojao za svoju obitelj i prijatelje, nego za sebe. Za svoju djecu, koja su mi najveći izvor ponosa i energije.

    Damn onion cutting ninjas.



    15

    0
    • Sretan sam što sam uopće živ, ali isto tako imam potrebu vratiti se u bolid i svoju priču s Formulom 1 završiti na drukčiji način

      I onda ovo.. Osobno mi to dvoje ne ide skupa.. Bas zbog toga sto je reko, treba bit sretan sto je, nazovimo to tako, dobio drugu priliku da bude uz tu djecu dok odrastaju a ne da djeca odrastaju gledajuci njegovu sliku na zidu..



      6

      6
      • Here we go again.

        Da, čovjek vozi F1, da ćovjek je imao tešku nesreću, da svi vi koji gledate F1 osjetili ste uzbuđenje kad se dogodila nesreća samo Romaine liniju povlačimo na tvojoj izjavi jer mi bi zareze postavili na drugo mjesto.

        Kako samo prigovarate na svaku to je smiješno.



        4

        5
        • A sta si sad ti napravio nego prigovorio… Tome i sluzi sekcija sa komentarima..
          Otac troje djece, suprug, pred sam kraj svoje karijere izbjegne smrt za dlaku (napravio je on jos jakih incidenata) i onda umjesto da svjestan svega obitelji ne zeli priustit jos vecu anksioznost ( sigurno je uvijek bila prisutna ali vjerujem da je sad mnogo veca za slucaj da Romain sjedne u bolid) on smatra da njegova F1 prica treba drukciji zavrsetak.. Sebicno..



          3

          3
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          @crash on je trkač, i normalno je da želi nastaviti raditi ono što voli…



          2

          1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Crash, slažem se u potpunosti. Umjesto da je sretan što je iz ovoga izašao živ, on hoće da završi sa Formulom 1 na drugačiji način. Budi sretan što si završio živ, i što se možeš vratiti djeci, a ne rizikovati, radi čega? Tamo nekog 15-og mjesta. Puno bolji završetak karijere… Ili ne daj Bože još jedne, možda i gore nesreće, jer možda neće biti potpuno oporavljen ni fizički, a pogotovo psihički.
        Čovjek je u prošlosti mogao koštati života neke druge vozače, a ovaj put je zamalo sebi oduzeo život. Umjesto da shvati već jednom, on hoće drugačiji zavržetak. Pa nećeš sjesti u Mercedes tu zadnju utrku, pa da se imaš za šta boriti.



        3

        1
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          Rizikovao je on mnogo više od jedne trke… Pogledaj koliko kilometara ima RG, svaki metar u F1 i rizik. To prihvatis onog trenutka kada sjednes u bolid..


          0

          0
  2. Njegove riječi više znače od svih onih lažnih moralizatora i licemjera koji vole lijepim riječima zaraditi poene u narodu.



    10

    1
  3. Svi spominju tu Laudinu nesreću kao neki benchmark za tragediju u F1… ali njegova nesreća je posebna zato što je preživio i mogao pričati o tome. Bilo ih je više koji nisu izašli iz vatre.



    10

    1
    • Tako je. Bandini, Williamson, Cevert i brojni nisu uspjeli izaći iz gorućeg bolida. Žao mi je što su oni dali svoj život kako bi ovaj sport bio sigurniji i onda ne dobiju ni malo zasluga.



      4

      0
      • cevertu se nije zapalio bolid.



        2

        0
        • Ronnie Peterson poginuo u Monzi. Čini mi se u požaru nakon starta. Ako se dobro sjećam, ne da mi se sad kopat po jubitou.



          1

          0
        • Nelson Piquet
          Frantic Donator Prikaži

          Nije. Bio je krš, prouzrokovan startnom procedurom. Ali nije bilo nekog velikog (ili ga nije bilo nikako) požara.
          Brambilla (čini mi se) je bio u gorem stanju (nije bio pri svijesti), Ronnie je nakon krša bio “relativno dobar” (“samo”, da se tako izrazim, lomovi nogu).
          Preminuo je ujutro narednog dana u bolnici jer je nastupila “mesna” embolija u nogama (imao je izlomljene noge, ali ono, ispostavilo se, baš dibidus izlomljene). Od embolije je nastupilo potpuno zatajenje bubrega.



          6

          0
  4. Kad sam ja počinjao gledati F1 Emerson je vozio. Dočekao sam unuka….



    12

    0
  5. sve ok samo mi nije jasno kako se bolid prepolovio


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni