Izdvojeno

Steiner odgovara na kritike o dolasku Mazepina

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Tijekom današnjeg dana u javnost je stigla vijest o Haasovoj postavi vozača za sezonu 2021. Naime, trenutni vozač Formule 2 Nikita Mazepin je predstavljen kao jedan od novih vozača. Na društvenim mrežama se razvila rasprava o sinovima imućnih roditelja kojima se putem novca otvara put u Formulu 1 prije nego li talentiranijim vozačima. U tom kontekstu se spominje i Mazepin.

Njegov put prema Formuli 1 se stavlja u kontekst priče o bogatom ocu koji će sa brojnim sponzorima osigurati momčadi s malim budžetom mogućnost za napredak. Šef momčadi Haasa Guenther Steiner je rekao kako nije neobično da talentirani vozači imaju koristi od financijske potpore. Također je dodao da je Mazepin vješt i talentiran te da to dokazuje njegovo treće mjesto u poretku vozača Formule 2.

“Mnogo je vozača koji ulaze u F1 zahvaljujući financijskoj potpori.”

“U F1 ima jako dobrih vozača koji su u početku doveli sponzora. Prvi za prozivku je Checo (Perez). Checo je došao u Formulu 1 i bio “plaćeni vozač”. Pogledajte ga sada, završio je na postolju, radi dobar posao.”

“George Russell za mene je jedan od najboljih vozača, ali bez pomoći Mercedesa bi bio nigdje.”

“Ima ih puno – Lance Stroll, bio je na postolju. Ako su dobri u F2 i ako imaju sponzora, to je savršeno rješenje.”

Guenther Steiner

Steiner se dotakao i pokojnog Nikija Laude. Rekao je kako mu je Niki jednom prilikom kazao da je ušao u svijet Formule 1 zahvaljujući banci koja ga je sponzorirala. No, Steiner je i njega pohvalio te je rekao da je unatoč tome bio svjetski prvak tri puta. Osvrnuo se i na formu Nikite Mazepina u Formuli 2:

“Ako je netko dobar i ima financijsku potporu, sigurno ima veće šanse od nekoga tko je jednako dobar i nema financijsku potporu.”

“Zašto biste odabrali onog koji nema financijske potpore? Mislim da dok god su dobri u F2, a Nikita jest, on trenutno stoji kao treći, ne mogu sumnjati u njega. Što još trebate učiniti?”

“Pratio sam ga cijelu sezonu, što je radio. Sigurno je imao težak start, a bez tog teškog starta borio bi se za prvenstvo. Dakle, to je ono što vidim, ne mogu vidjeti više od toga. Rezultati uvijek govore.”

Guenther Steiner

Komentiraj

13 komentara

  1. Ima dobru narav. Bude se “našikao i radio haos”. Treba malo emocije u f1.



    11

    0
  2. Lik ima dvije pobjede kao i Mick i treći je u prvenstvu. Nije baš da dovode nekog sa začelja. Kad smo kod bogatih i utjecajnih roditelja… Podržavam naravno Micka, ali praviti se da ne postoje brojni interesi da on dođe u F1 i bude prvak bilo bi smiješno.



    19

    3
  3. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Pa dobro čovjek nije ništa loše rekao, sve što je rekao stoji. Sada je na njemu da dokaže jel materijal za F1 ili nije.



    9

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    a što je sa ovim koji je drugi u f2? izvisio?



    3

    2
  5. Potrali su Magnussena, doveli Mazepina, mislim da su sličan kalibar, očekujem da bude pravi nasljednik suck my ballsa



    5

    4
  6. Ovaj će za Latifija biti ko Hamsta za Bottasa :D



    6

    0
  7. mislim lagano mi na jetru vec idu te price….ovaj dosao zbog sponzora,onaj je dosao zbog sponzora,onaj zbog tate,onaj zbog nemam pojma koga…..svaki vozac u F1 od sredine 1970ih pa nadalje je dobavio priliku u F1 iskljucivo zbog necijih interesa….e onda ako je uz to jos talent….odlicno…onda se rode legende kao Hunt,Lauda,Prost,Senna….i jos dosta njih…proucite malo porijeklo vozaca…. 99 posto ima zaledje od nekoliko desetaka milijona…a oni koji nisu tu…samo koji milijun manje…nema to veze sa cistim talentom…..cisti talent nije dobio priliku u F1 jos od tamo… 1960ih



    4

    3
  8. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ne vidim problem oko njegovog dolaska, Nikita je očigledno talentiran i postiže solidne rezultate u nižim kategorijama, a njegova debela financijska pozadina u vidu njegova oca te njegove kompanije Uralchem svakako je privlačna momčadima kao što je Haas koje vape za nešto novca. Da, ima kvalitetnijih vozača od njega, ali daleko od toga da on ima dvije lijeve noge i ruke. Konačno, možda Mazepin stariji i kupi Haas u bližoj ili daljoj budućnosti, što bi bilo super jer nam jedna momčad ostaje, a i ljudi ne bi ostali bez posla u ova teška vremena, a obzirom na njegovu vrijednost od čak 7 milijardi dolara, ne bi Mazepinu to bio pretjerani financijski trošak.



    4

    0
  9. Moj Nikita sreća pa nemaš potrebu čitat komentare ljubomornih duša koje bi dupeta dale da mogu u tvoje cipele. Sretno momak očekujem na osnovu F2 priče da budeš dobar.



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni