Izdvojeno

Perez sazvao konferenciju za novinare i poručio da su mu jedine opcije – godinu dana pauze ili Red Bull

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sergio Perez za danas je sazvao konferenciju za novinare na kojoj se očekivalo kako će potvrditi da ga iduće godine neće biti na gridu. S obzirom da je jedina realna opcija za vozačko mjesto Red Bull – bilo je izvjesno da ekipa potvrdu vozačke postave neće prepustiti vozaču.

No, kad je Perez nakon nekoliko desetaka minuta kašnjenja zbog snimanja nove sezone Netflixovog Drive to Survive napokon izišao pred novinare – nije im rekao ništa novo.

“Moj fokus i dalje je na Formuli 1, a odgovor Red Bulla vjerojatno ću dobiti nakon posljednje utrke ove sezone – VN Abu Dhabija.”

“Postoje ponude za 2022. godinu pa zbog toga nemam problema ni s opcijom da uzmem godinu dana pauze i da se onda vratim u F1. Druge trkaće serije me ne zanimaju.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Dobro se ti odmori za 2022



    3

    11
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    A zapravo idealan za RB.Osim ako i Helmut želi nekog Botasa 9.0 da služi Maxa.Al nije mi baš jasno što ga ne uzmu pa Perez bi donosio slično kao i Ric svakako više od Albona..



    15

    1
  3. Jako lukav potez. Podsjeća me na Alonsa.

    Aktualizira sam sebe, stvara određeni medijski pritisak na Formulu 1 i Red Bull pozivajući novinare na konferencije bez ikakvih novosti i naglašavajući da i dalje nema mjesto

    Tako pametno konstruirana priča posebno dobro odzvanja među publikom nakon nekoliko njegovih vrhunskih utrka i redovitog pranja Strolla.



    28

    0
    • Da, pametna priča i komunikacija s javnošću. Nije bio među omiljenijim vozačima do nedavno, ali isprofilirao se kao miljenik publike nekako, ako se tako može reći. A tu svoju nekako novu simpatičnu stranu potkrijepio je rezultatima, imao ih je i prije Al ove godine stvarno žari i pali i vidi se da je gladan, možda najgladniji na gridu ove godine. Pametne proračunate kvalifikacije i utrke. Baš se vidi di je ono odrastao i da ima drugačiji pristup. Ali možda ga ova glad košta mjesta u RB, ako on bude ovako gladan kao sada, ne mislim da će se Maxić prošetati pokraj njega. F1 je sport gdje si brži od Pereza, bolji u kvalifikacijama, ali opet nekako završiš iza njega na tablici



      19

      3
  4. ne navijam za Red Bull, ali mislim da bi bilo super da dođe u Red Bull jer Albon nit smrdi nit miriše. Podij može ulovit jedino ako barem 2-3 top 5 vozača odustanu, u suprotnom je redovito minimalno pola sekunde iza Maxa i kao što je netko već napisao jučer ‘midfield ga proguta’. A što se tiče Max vs Perez, Max to dobija, al malo teže nego što je dobijao Albona.



    8

    1
  5. sudeći po naslovu rekao bih – Red bull mu je bolja opcija od pauze… (mali benigni trolololo)
    EDIT bikoz tipfeller… jbg nemrem si pomoći



    1

    0
  6. A sta rec,on zna najbolje ali volio bi ga vidjet u RB-u


    0

    1
  7. Tko je ponuđač za 2022.?
    Renault? Nema mi drugi nitko smisla.
    Alfa ga je mogla sada uzet, Williams isto, Haas isto.



    1

    1
  8. Ne kužim zašto odlazeći vozači kroz medije aludiraju da im je opcija RedBull (kao i špekulacije medija) kada se jaaako dobro zna da RB nikad, osim na samom svom početku kad je nudio Alonsu i DC-u ugovor, ne dovodi vozače koji nisu iz redova Helmutove škole RedBulla. Po meni totalna svinjarija, i od vozača i od medija. Naivno i glupo.


    0

    1
    • What Albon lacks is consistency. If Alex doesn’t live up to our expectations, we have to look outside our team,” said Marko, who then mentioned the names of Sergio Perez and Nico Hulkenberg.

      već bi potvrdili albona da su sigurni. nemaju nikoga drugoga iz svoje škole za ubacit u rb.
      gasly ostaje u at.



      3

      0
      • Nisam znao za to, vidi se da nisam u toku sa F1 već neko vrijeme. Ako bude bilo odluka u tom smjeru biti će zanimljivo vidjeti Markovu odluku. No sve mi se čini da bi nakon ove nove odluke o težini bolida na mjestu vozača Nico napokon doći na svoje. Nažalost taman kad su u tehničkom pravilniku donijeli onu stavku da moraju imati težinu na mjestu vozača oko 80+kg (sa vozačem) on dobije nogu iz ekipe. Po meni totalno nepravedno. U ovom slučaju na navijam za Hulkenberga. Iako mislim da će biti netko iz RB škole



        2

        1
  9. Pogled u budućnost:
    Perez je potpisao ugovor za prvu Hrvatsku F1 momčad (Zagor GP F1 TEAM) – jedini problem stvara 0.5 u Zagorskom zraku, stoga je Perez stigao dva mjeseca ranije na pripreme! ??



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni