Izdvojeno

Bottas objasnio zašto su u posljednjem zaustavljanju promijenili samo tri gume

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nastup vozača momčadi Mercedesa Valtterija Bottasa na VN Bahreina nije bio dobar, što malo koga iznenađuje nakon loše forme u zadnje vrijeme. Naime, on je završio tek na osmom mjestu sa čak tri zaustavljanja u boksu.

Ono što je bilo neobično u posljednjem zaustavljanju je promjena samo tri gume. Dok su svi ostali imali po dva seta hard guma, Bottasu i Hamiltonu je preostao samo jedan set hard guma te dva seta medium guma. Na prvom startu je lako loše startao, te pao na četvrto mjesto. Nakon drugog starta je zadržao poziciju, ali je morao ponovno u boks zbog puknuća prednje desne gume.

“Očito sam pokupio puknuće između zavoja broj 3 i 4 u uvodnom krugu na drugom startu.”

“Za mene je sve izgledalo čisto, nisam vidio nikakve krhotine pa je bilo prilično iznenađujuće.”

Valtteri Bottas

No, čini se kao da je set tvrdih guma na kojima se Bottas kvalificirao bio potrošen te je momčad znala da su njegove mogućnosti ograničene. Dok je sigurnosni automobil bio na stazi, Bottas je neplanirano otišao u boks. Gume nisu funkcionirale na način na koji je momčad zamislila, a uz sve to Valtteri se susreo sa gužvom na stazi.

“Zapravo prvi put kad sam bio na tvrdim gumama, u tom smo trenutku imali u planu samo jedno zaustavljanje.”

“Budući da smo u teoriji znali da to može biti moguće.”

“Ali, s količinom borbe koju sam morao obaviti i gurajući se da bih prošao kroz automobile, vidjeli smo da to nije moguće, ili ako zapnem iza njih i izgubim vremena.”

“Dakle, bilo je zaista teško pronaći optimalnu stvar. Na kraju smo morali napraviti dva zaustavljanja, pogotovo kad smo išli na medium gume.

Valtteri Bottas

Nakon ponovnog zaustavljanja, momčad Mercedesa je iskoristila priliku da umjesto da Bottasu stave meke gume, iskoristi već korištene gume osim one na kojoj se dogodilo puknuće.

“Medium koji smo stavili na kraju, zapravo smo promijenili samo tri gume, a on nije bio toliko star, samo nekoliko krugova. Prvih 10 krugova u zadnjem stintu bilo je u redu, ali imali smo malo pregrijavanja.”

“Vozači i automobili s tvrdim gumama mogli bi voziti još prilično dugo, a opet bi mogli gurati jače bez pregrijavanja. Za mene je tvrda guma bila bolja.”

“Na samom kraju tijekom sigurnosnog automobila došlo je do još jednog puknuća stražnje gume, mislim da je bila straga desno, i opet ni u jednom trenutku nisam vidio ništa.”

“Očito je bilo okolo krhotina, ali neke od njih zapravo ne možete vidjeti. Dakle, još jedna nesretna utrka za mene.”

Valtteri Bottas

Komentiraj

5 komentara

  1. Nisam znao da se to smije. Znam da se ne smije kombinirati različite gume u smislu tvrdoće… ali o ovome nisam niti razmišljao – vjerojatno kao ni suci o mijenjanju 3 (ili koliko već) motora u jednom “turnusu”.



    4

    0
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ma,pa štednja sine..Kriza u svijetu a tebi ni tvornica na kotačima niš nebi puno dobrog donjela



    2

    0
  3. Cek, znaci vratili su mu gume koje je imao kod drugog starta i koje su mu skinuli pri prvom pitu?

    Ovo je fakat smijesno.



    2

    2
  4. Koja si ti pegula od covjeka,ili imas tako losu karmu da covjek ne povjeruje ili Hamiltona ama bas ali ama bas sve zaobilazi,nevjerojatno…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni