Bottas objasnio zašto su u posljednjem zaustavljanju promijenili samo tri gume

Izdvojeno

Katarina Predovan

Prije 3 godina 3 min 5 komentara

Nastup vozača momčadi Mercedesa Valtterija Bottasa na VN Bahreina nije bio dobar, što malo koga iznenađuje nakon loše forme u zadnje vrijeme. Naime, on je završio tek na osmom mjestu sa čak tri zaustavljanja u boksu.

Ono što je bilo neobično u posljednjem zaustavljanju je promjena samo tri gume. Dok su svi ostali imali po dva seta hard guma, Bottasu i Hamiltonu je preostao samo jedan set hard guma te dva seta medium guma. Na prvom startu je lako loše startao, te pao na četvrto mjesto. Nakon drugog starta je zadržao poziciju, ali je morao ponovno u boks zbog puknuća prednje desne gume.

“Očito sam pokupio puknuće između zavoja broj 3 i 4 u uvodnom krugu na drugom startu.”

“Za mene je sve izgledalo čisto, nisam vidio nikakve krhotine pa je bilo prilično iznenađujuće.”

Valtteri Bottas

No, čini se kao da je set tvrdih guma na kojima se Bottas kvalificirao bio potrošen te je momčad znala da su njegove mogućnosti ograničene. Dok je sigurnosni automobil bio na stazi, Bottas je neplanirano otišao u boks. Gume nisu funkcionirale na način na koji je momčad zamislila, a uz sve to Valtteri se susreo sa gužvom na stazi.

“Zapravo prvi put kad sam bio na tvrdim gumama, u tom smo trenutku imali u planu samo jedno zaustavljanje.”

“Budući da smo u teoriji znali da to može biti moguće.”

“Ali, s količinom borbe koju sam morao obaviti i gurajući se da bih prošao kroz automobile, vidjeli smo da to nije moguće, ili ako zapnem iza njih i izgubim vremena.”

“Dakle, bilo je zaista teško pronaći optimalnu stvar. Na kraju smo morali napraviti dva zaustavljanja, pogotovo kad smo išli na medium gume.

Valtteri Bottas

Nakon ponovnog zaustavljanja, momčad Mercedesa je iskoristila priliku da umjesto da Bottasu stave meke gume, iskoristi već korištene gume osim one na kojoj se dogodilo puknuće.

“Medium koji smo stavili na kraju, zapravo smo promijenili samo tri gume, a on nije bio toliko star, samo nekoliko krugova. Prvih 10 krugova u zadnjem stintu bilo je u redu, ali imali smo malo pregrijavanja.”

“Vozači i automobili s tvrdim gumama mogli bi voziti još prilično dugo, a opet bi mogli gurati jače bez pregrijavanja. Za mene je tvrda guma bila bolja.”

“Na samom kraju tijekom sigurnosnog automobila došlo je do još jednog puknuća stražnje gume, mislim da je bila straga desno, i opet ni u jednom trenutku nisam vidio ništa.”

“Očito je bilo okolo krhotina, ali neke od njih zapravo ne možete vidjeti. Dakle, još jedna nesretna utrka za mene.”

Valtteri Bottas

Odgovor

5 komentara

  1. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Nisam znao da se to smije. Znam da se ne smije kombinirati različite gume u smislu tvrdoće… ali o ovome nisam niti razmišljao – vjerojatno kao ni suci o mijenjanju 3 (ili koliko već) motora u jednom “turnusu”.



    4
    4

    0
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ma,pa štednja sine..Kriza u svijetu a tebi ni tvornica na kotačima niš nebi puno dobrog donjela



    2
    2

    0
  3. lukarak Donator Prikaži

    Cek, znaci vratili su mu gume koje je imao kod drugog starta i koje su mu skinuli pri prvom pitu?

    Ovo je fakat smijesno.



    2
    0

    2
  4. OnlyAlonso Prikaži

    Koja si ti pegula od covjeka,ili imas tako losu karmu da covjek ne povjeruje ili Hamiltona ama bas ali ama bas sve zaobilazi,nevjerojatno…


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.