Izdvojeno

Callum Ilott obznanio da neće voziti Formulu 1 sljedeće godine

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Britanski vozač Formule 2 Callum Ilott najavio je da sljedeće godine neće voziti Formulu 1, čime je prekinuo višemjesečna nagađanja koja su ga povezivala s prelaskom u Haas.

U Tweetu kojeg je objavio jutros Ilott je rekao kako će učiniti sve što je u njegovoj mogućnosti kako bi si osigurao mjesto na gridu Formule 1 za 2022. godinu.

“Vrijeme je da obznanim da mi je rečeno da neću voziti F1 2021. Očito, ovo znam već nekoliko tjedana.”

“Razočaran sam, ali samo ću se više potruditi i učiniti sve što je potrebno da se to dogodi 2022. U svakom slučaju, imam prvenstvo koje želim osvojiti.”

Callum Ilott

Ilott je trenutno drugi u poretku vozača Formule 2, sa 14 bodova zaostatka za kolegom iz Ferrarijeve vozačke akademije Mickom Schumacherom. Ova objava dodaje težinu nekim navodima da će se Mick Schumacher i Nikita Mazepin pridružiti Haas F1 timu sljedeće godine kao zamjene za Kevina Magussena i Romaina Grosjeana za koje je već ranije objavljeno kako neće biti dio Haasove vozačke postave sljedeće sezone.

Komentiraj

7 komentara

  1. Zasluzio je. Kao i Svarcman.



    5

    1
  2. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    ……za timskim kolegom Mickom Schumacherom

    Jesu članovi FDA, ali timske kolege u F2 nisu.
    Švarcmanu definitivno treba još jedna godina u F2.



    9

    0
  3. Gio je trebao letjet, MiniSchumi bit s Kimijem u Alfici, a Illot i Mazepin/Švarcman/možda Perez su trebali doći u Haas.



    9

    0
  4. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Vise puta sam procitao vijest da se nece utrkivat u F2 i nista mi nije bilo jasno, nakon par puta sam shvatio da pise F1… a jbg money rules the world, mislim da ce biti mjesta za njega uskoro u F1



    6

    1
  5. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Brundle i ekipa na aparatma…britanac im izvisio.



    3

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni