Robert Švarcman je sjajnom vožnjom došao do svoje treće pobjede ove sezone. Nikita Mazepin je došao do drugog mjesta, dok se na zadnju stepenicu postolja popeo Louis Deletraz nakon sjajno odigrane obrnute strategije.
Na početku formacijskog kruga, Nikita Mazepin je ostao na svom startnom mjestu, no, uspio je pokrenuti bolid i odraditi krug.
Na startu, Rus je također imao težak start te je izgubio mjesto od Daruvale i Schumachera. Yuki Tsunoda je uspio proći na drugu poziciju ispred Armstronga, no, prilikom ulaska u prvi zavoj, imao je dodir s Australcem što je rezultiralo puknućem zadnje desne gume te je morao u boks što ga je bacilo na samo začelje.
Nakon toga, vidjeli smo sjajnu borbu između potecijalno budućih momčadskih kolega u F1, Nikite Mazepina i Micka Schumachera. Nakon zanimljivih borbi unutar par krugova, Rus je ipak izašao kao pobjednik. Rus je nastavio svoj pohod na postolje, dok se iza Schumachera našao njegov glavni konkurent za naslov, Callum Ilott.
No, Britanac je napravio pogrešku koja bi ga potencijalno mogla koštati titule prvaka. Nakon virtualnog sigurnosnog automobila, zbog toga što je Theo Pourchaire morao stati na stazi zbog aktivacije aparata za gašenje požara, Schumacher je blokirao gume na ulasku u zavoju 10, što je Ilott htio iskoristiti. No, zbog hladnih guma i kočnica, Britanac je također blokirao kotače i prošao ispred Nijemca, no zabio se u nesretnog Daruvalu koji se izvrtio na stazi i odustao, dok je Ilott slomio svoje prednje krilo. Britanac je kasnije dobio i kaznu prolaska kroz boks zbog cijelog incidenta. Srećom po Schumachera, Nijemac je prošao bez oštećenja, no odmah je izgubio poziciju od Pedra Piqueta.
U borbi za vrh, Mazepin je uspio proći na drugu poziciju, dok je Piquet nastavio snažnim tempom te uspio proći i Armstronga te zasjesti na treću poziciju.
I kad se činilo kako će Nijemac sada započeti probijanje prema podiju, dogodilo se upravo suprotno. Schumacher je počeo gubiti tempo s vodećima te mu se u mjenjaču našao Zhou. Kinez je prošao ispred bez većih problema, a nakon njega je došao Christian Lundgaard. Danac je čekao grešku Schumachera te je imao nekoliko pokušaja, no, ostao je iza vodećeg u prvenstvu.
Louis Deletraz je sjajno iskoristio obrnutu strategiju, zaustavivši se u boksu prilikom sigurnosnog automobila, te se počeo penjati u poretku da bi naposljetku došao do postolja jer je Piquet je na kraju zbog problema s bolidom morao odustati. Na kraju, Lundgaard je ipak uspio proći u zadnjemg krugu ispred Schumachera koji se počeo mučiti s gumama.
Armstrong je na kraju došao do četvrte pozicije, dok se iza njega našao Zhou, a posljednji bod je uzeo pobjednik jučerašnje utrke Felipe Drugovich.
Schumacher je povećao svoju prednost na 14 bodova, no borba za titulu svjetskog prvaka u F2 nastavlja se sljedećeg vikenda na istoj stazi!
Pozicija | # | Vozač | Momčad | Broj krugova | Zaostatak | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 21 | Robert Shwartzman | Prema Powerteam | 23 | ||
2 | 24 | Nikita Mazepin | HitechGP | 23 | 5.283 | |
3 | 11 | Louis Deletraz | Charouz Racing System | 23 | 6.472 | |
4 | 5 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix | 23 | 10.655 | |
5 | 3 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi | 23 | 15.133 | |
6 | 6 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 23 | 18.564 | |
7 | 20 | Mick Schumacher | Prema Powerteam | 23 | 20.741 | |
8 | 15 | Felipe Drugovich | MP Motorsport | 23 | 23.510 | |
9 | 22 | Roy Nissany | Trident | 23 | 25.352 | |
10 | 16 | Artem Markelov | HWA AG | 23 | 31.150 | |
11 | 23 | Marino Sato | Trident | 23 | 31.848 | |
12 | 2 | Dan Ticktum | DAMS | 23 | 39.824 | |
13 | 14 | Giuliano Alesi | MP Motorsport | 23 | 43.904 | |
14 | 1 | Sean Gelael | DAMS | 23 | 44.427 | |
15 | 7 | Yuki Tsunoda | Carlin | 23 | 49.148 | |
16 | 4 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi | 23 | 1’03.463 | |
9 | Jack Aitken | Campos Racing | 22 | 1 Lap | ||
10 | Guilherme Samaia | Campos Racing | 22 | 1 Lap | ||
12 | Pedro Piquet | Charouz Racing System | 21 | 2 Laps | ||
25 | Luca Ghiotto | HitechGP | 9 | |||
8 | Jehan Daruvala | Carlin | 7 | |||
17 | Theo Pourchaire | HWA AG | 5 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!