Izdvojeno

Vettel: Ferrari mora biti lukav poput lisice da bi osvojio bodove u Bahreinu

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon neuspješnog prolaska u treću kvalifikacijsku rundu u kvalifikacijama za VN Bahreina, Sebastian Vettel je rekao kako moraju biti mudri što se tiče izbora guma kako bi došli do bodova. Vettel se plasirao na 11. mjesto u kvalifikacijama, završivši ispred svog momčadskog kolege Charlesa Leclerca. To je već jedanaesti put da Sebastian nije uspio doći do treće kvalifikacijske runde ove sezone.

“Bilo je vrlo teško i tijesno.”

“Mislim da sektor 2 nije bio idealan, bio sam preblizu Georgeu [Russellu], možda to nije pomoglo. Mučio sam se nakon zaustavljanja i ušao sam u završni sektor pokušavajući dovesti prednje gume do toga da zaista rade.”

“Sve u svemu, mislim da smo više ili manje tamo gdje pripadamo ovaj vikend. Sutra je utrka, a u utrci se ne radi o jednom krugu, pa ćemo vidjeti što možemo učiniti.”

Sebastian Vettel

Većina vozača se mučila sa upravljanjem gumama tokom vikenda, pa su se prvih 10 odlučili na odabir srednje komponente guma. No, za svoju momčad Vettel kaže da mora biti mudra pri odabiru guma:

“Ova je staza vrlo gruba, vrlo naporna za gume i to će sutra biti ključno za upravljanje njima.”

“Mislim da ako smo lukavi kao lisica, imamo dobre šanse. Ako ne, bit će to duga utrka. Još uvijek vjerujem da postoji dobra šansa za postizanje nekih bodova.”

Sebastian Vettel

Njegov momčadski kolega Charles Leclerc također nije bio zadovoljan kvalifikacijama. Smatra da je ipak mogao bolje od 12. pozicije:

“Uvijek možete bolje, ali mislim da je to slučaj za sve.”

“U zavoju 4 mislim da sam prilično izgubio, ali da, ovako je završilo, započet ćemo s 11. i 12. mjestom, prvima koji imaju slobodan izbor guma.”

“Ne znam koliko bismo od toga mogli imati koristi, jer sam prilično siguran da start na medium gumama za prvih 10 nije tako loš. Ali da, dali smo sve od sebe, a danas je to što smo postigli ono što je bilo moguće.”

Charles Leclerc

Komentiraj

4 komentara

  1. lukavost i strategija vam nisu jača strana, al mislim tj nadam se da ćete ulovit pokoji bod.



    8

    1
    • Pa Leclerc bi s obzirom na start i hard gume vjerovatno imao dobre sanse za bodove da se nije dogodilo ovo sa Grosjeanom. Jos bi i Noris pao skroz iza zbog nosa bolida. Ovako sada , kada svi mogu uzeti druge gume i popraviti stetu , mislim da top 10 nije moguc. Ovaj motor jednostavno je preslab. Nekakvom taktikom se moglo uci u igru za poneki bod a sada mislim da je to to. Naprijed su dvije mece i dva rba. Racing point i renault su za Ferrari ovjde prejaki. Nekako sam dojma da je i mclaren ovdje bolji. Znaci bez odustajanja bi bilo realno od 13 ,14 mjesto a takve bi bile i kvale bez zajeba za Strolla i kvara na mclarenu.


      0

      0
  2. …ferrari što je napravio, napravio je, ove zadnje tri utrke su poprilično motorne utrke tako da bodovi samo ako netko kiksa ispred…pretpostavljam da bi lance mogao ih preteći ako ne zapne sa russellom (motorna snaga)..čuvanje guma tu su jaki i sainz i perez i ricciardo a svi su ispred i imaju ‘brže’ bolide…ako bude 1 bod bit će ko kuća…ako budu kakva odustajanja onda možda i 6-7 mjesto…



    1

    0
  3. Ni Russela nisi uspio proči,da nije bilo Leclerca nebi bio ni taj 1 bod.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni