Izdvojeno

Vettel: Ferrari mora biti lukav poput lisice da bi osvojio bodove u Bahreinu

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon neuspješnog prolaska u treću kvalifikacijsku rundu u kvalifikacijama za VN Bahreina, Sebastian Vettel je rekao kako moraju biti mudri što se tiče izbora guma kako bi došli do bodova. Vettel se plasirao na 11. mjesto u kvalifikacijama, završivši ispred svog momčadskog kolege Charlesa Leclerca. To je već jedanaesti put da Sebastian nije uspio doći do treće kvalifikacijske runde ove sezone.

“Bilo je vrlo teško i tijesno.”

“Mislim da sektor 2 nije bio idealan, bio sam preblizu Georgeu [Russellu], možda to nije pomoglo. Mučio sam se nakon zaustavljanja i ušao sam u završni sektor pokušavajući dovesti prednje gume do toga da zaista rade.”

“Sve u svemu, mislim da smo više ili manje tamo gdje pripadamo ovaj vikend. Sutra je utrka, a u utrci se ne radi o jednom krugu, pa ćemo vidjeti što možemo učiniti.”

Sebastian Vettel

Većina vozača se mučila sa upravljanjem gumama tokom vikenda, pa su se prvih 10 odlučili na odabir srednje komponente guma. No, za svoju momčad Vettel kaže da mora biti mudra pri odabiru guma:

“Ova je staza vrlo gruba, vrlo naporna za gume i to će sutra biti ključno za upravljanje njima.”

“Mislim da ako smo lukavi kao lisica, imamo dobre šanse. Ako ne, bit će to duga utrka. Još uvijek vjerujem da postoji dobra šansa za postizanje nekih bodova.”

Sebastian Vettel

Njegov momčadski kolega Charles Leclerc također nije bio zadovoljan kvalifikacijama. Smatra da je ipak mogao bolje od 12. pozicije:

“Uvijek možete bolje, ali mislim da je to slučaj za sve.”

“U zavoju 4 mislim da sam prilično izgubio, ali da, ovako je završilo, započet ćemo s 11. i 12. mjestom, prvima koji imaju slobodan izbor guma.”

“Ne znam koliko bismo od toga mogli imati koristi, jer sam prilično siguran da start na medium gumama za prvih 10 nije tako loš. Ali da, dali smo sve od sebe, a danas je to što smo postigli ono što je bilo moguće.”

Charles Leclerc

Komentiraj

4 komentara

  1. lukavost i strategija vam nisu jača strana, al mislim tj nadam se da ćete ulovit pokoji bod.



    8

    1
    • Pa Leclerc bi s obzirom na start i hard gume vjerovatno imao dobre sanse za bodove da se nije dogodilo ovo sa Grosjeanom. Jos bi i Noris pao skroz iza zbog nosa bolida. Ovako sada , kada svi mogu uzeti druge gume i popraviti stetu , mislim da top 10 nije moguc. Ovaj motor jednostavno je preslab. Nekakvom taktikom se moglo uci u igru za poneki bod a sada mislim da je to to. Naprijed su dvije mece i dva rba. Racing point i renault su za Ferrari ovjde prejaki. Nekako sam dojma da je i mclaren ovdje bolji. Znaci bez odustajanja bi bilo realno od 13 ,14 mjesto a takve bi bile i kvale bez zajeba za Strolla i kvara na mclarenu.


      0

      0
  2. …ferrari što je napravio, napravio je, ove zadnje tri utrke su poprilično motorne utrke tako da bodovi samo ako netko kiksa ispred…pretpostavljam da bi lance mogao ih preteći ako ne zapne sa russellom (motorna snaga)..čuvanje guma tu su jaki i sainz i perez i ricciardo a svi su ispred i imaju ‘brže’ bolide…ako bude 1 bod bit će ko kuća…ako budu kakva odustajanja onda možda i 6-7 mjesto…



    1

    0
  3. Ni Russela nisi uspio proči,da nije bilo Leclerca nebi bio ni taj 1 bod.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni