Izdvojeno

Hamilton na pole positionu u Bahreinu, Ferrariji ispali u Q2

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 34 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prva kvalifikacijska runda

U prvoj kvalifikacijskoj rundi prvo vrijeme postavio je Max Verstappen – 1:28.885, i to na soft gumama. Lewis Hamilton je zatim već u prvom krugu pokazao da Red Bull na ovoj stazi ipak ne može biti konkurencija Mercedesu. Hamilton je bio najbolji u sva tri sektora i u cilj ušao s pola sekunde boljim vremenom od Verstappena. Bottas je imao loš drugi i treći sektor, ali je svejedno uspio biti za desetinku ispred Verstappena. U tom prvom pokušaju na dnu su ostali Latifi, Magnussen, Grosjean, Raikkonen i Russell, a na granici je bio Charles Leclerc, kao i Lance Stroll koji je svoje vrijeme odradio na medium gumama.

U drugom pokušaju staza se drastično ubrzala i vidjeli smo nekoliko iznenađenja. Stroll je za trenutak skočio na drugo mjesto, a Perez je ostao na 12. mjestu. George Russell se izvukao s 14. mjestom, kao i Lando Norris iza njega. Ispali su Giovinazzi, Raikkonen, Magnussen, Grosjean i Latifi.

Druga kvalifikacijska runda

U drugoj rundi ispunila su se predviđanja oko strategije za sutrašnju utrku. Već pri prvom izlasku na stazu vidjeli smo da ekipe žele u utrku krenuti s medium gumama. Od 15 vozača samo je dvoje odabralo soft gume – Pierre Gasly i Daniil Kvyat u AlphaTauriju. No, prije nego što je bilo tko napravio vrijeme – Carlos Sainz se izvrtio u prvom zavoju zbog problema na bolidu i sesija je zaustavljena.

Deset minuta kasnije kvalifikacije su nastavljene. U drugom pokušaju najbolje vrijeme je imao Lewis Hamilton, i to 4 desetinke ispred Verstappena i pola sekunde ispred Valtterija Bottasa.

Ispod linije za prolaz ostali su Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Lance Stroll, George Russell i Sainz koji nije ni imao vrijeme. Oba AlphaTaurija su prošla dalje, kao i oba Renaulta.

Treća kvalifikacijska runda

U posljednjoj kvalifikacijskoj rundi imali smo klasična dva pokušaja. Već je u prvom krugu Hamilton pokazao da mu danas nitko neće zaprijetiti – bio je desetinku i pol brži od Verstappena, a tri od Bottasa. Iza njih su bili Perez, Gasly, Ocon, Albon, Norris, Kvyat i Ricciardo.

U drugom pokušaju Hamilton je bio još brži – zaradio je još četiri desetinke na vlastito vrijeme. Dok je Max Verstappen bio minimalno brži od svog prošlog vremena, Valtteri Bottas se ipak uspio spasiti sramote i došao je na drugo mjesto. Alexander Albon je bio četvrti, ispred Sergija Pereza. Dva Renaulta su zauzela šesto i sedmo mjesto, a dijelile su ih samo dvije tisućinke. Top 10 upotpunili su Gasly, Norris i Kvyat.

Rezultati

P#VozačMomčadVrijeme+
1.44L.HAMILTONMercedes1:27.264
2.77V.BOTTASMercedes1:27.5530.289
3.33M.VERSTAPPENRed Bull1:27.6780.414
4.23A.ALBONRed Bull1:28.2741.010
5.11S.PEREZRacing Point1:28.3221.058
6.3D.RICCIARDORenault1:28.4171.153
7.31E.OCONRenault1:28.4191.155
8.10P.GASLYAlphaTauri1:28.4481.184
9.4L.NORRISMcLaren1:28.5421.278
10.26D.KVYATAlphaTauri1:28.6181.354
11.5S.VETTELFerrari1:29.149
12.16C.LECLERCFerrari1:29.165
13.18L.STROLLRacing Point1:29.557
14.63G.RUSSELLWilliams1:31.218
15.55C.SAINZMcLaren
16.99A.GIOVINAZZIAlfa Romeo1:29.491
17.7K.RÄIKKÖNENAlfa Romeo1:29.810
18.20K.MAGNUSSENHaas1:30.111
19.8R.GROSJEANHaas1:30.138
20.6N.LATIFIWilliams1:30.182

Komentiraj

34 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Tko bi rekao



    4

    1
  2. Od Albona do Kvjata 3 desetinke… Od Albona od Lewisa, sekunda… Ova trojka naprijed opet svoju utrku ima…
    Doktor Lewis..



    13

    3
  3. Nisu sabotirali Bottasa u FP123 niti Q123. Očito je da slijedi sabotaža u R.



    3

    22
  4. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Živjele nove gume sljedeće godine! Netko će dobiti, netko izgubiti ali neka utrke budu zanimljivije. Ako Hamilton sljedeće godine od prvih 5 utrka pobjedi u 3 utrke, odustajem od praćenja F1 do 2022g.



    6

    17
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ferrari očekivano, idući vikend će biti još gori. Drago mi je što Seb pokazuje brzinu.
    Top 3 klasika, Albona će sutra progutati midfield.



    28

    0
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Strasno zanimljive kvale … Nazanimljiviji momenat sta je getriba sainzu zakazala….. Niti susta ni gusta
    Iskreno Pitanje za hamiltonive navijace jeli vama ovo zanimljivo?
    20 vozaca na gridu niko nije sretan, sretniji buden ja nakon smjene na poslu nego oni



    19

    17
  7. Riccardo – Ocon 14 – 1 toliko o navodnom francuskom talentu



    14

    1
  8. Williams
    Sinek Prikaži

    aj napokon neka nova lica na celu grida, dosadilo gledati strolla i pereza



    19

    4
  9. Ferkani u rangu Williamsa,može li gorje????



    1

    4
  10. barem će se Russell boriti s Leclercom sutra :D



    6

    0
  11. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Zar su toliko lose Soft gume za utrku. Niko ih nije koristio u Q2. Ispade da je bolje ispasti u Q2 nego proci u Q3 i startati na mekoj komponenti.



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni