Hamilton na pole positionu u Bahreinu, Ferrariji ispali u Q2

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hamilton na pole positionu u Bahreinu, Ferrariji ispali u Q2

Ante Vetma

Prva kvalifikacijska runda

U prvoj kvalifikacijskoj rundi prvo vrijeme postavio je Max Verstappen – 1:28.885, i to na soft gumama. Lewis Hamilton je zatim već u prvom krugu pokazao da Red Bull na ovoj stazi ipak ne može biti konkurencija Mercedesu. Hamilton je bio najbolji u sva tri sektora i u cilj ušao s pola sekunde boljim vremenom od Verstappena. Bottas je imao loš drugi i treći sektor, ali je svejedno uspio biti za desetinku ispred Verstappena. U tom prvom pokušaju na dnu su ostali Latifi, Magnussen, Grosjean, Raikkonen i Russell, a na granici je bio Charles Leclerc, kao i Lance Stroll koji je svoje vrijeme odradio na medium gumama.

U drugom pokušaju staza se drastično ubrzala i vidjeli smo nekoliko iznenađenja. Stroll je za trenutak skočio na drugo mjesto, a Perez je ostao na 12. mjestu. George Russell se izvukao s 14. mjestom, kao i Lando Norris iza njega. Ispali su Giovinazzi, Raikkonen, Magnussen, Grosjean i Latifi.

Druga kvalifikacijska runda

U drugoj rundi ispunila su se predviđanja oko strategije za sutrašnju utrku. Već pri prvom izlasku na stazu vidjeli smo da ekipe žele u utrku krenuti s medium gumama. Od 15 vozača samo je dvoje odabralo soft gume – Pierre Gasly i Daniil Kvyat u AlphaTauriju. No, prije nego što je bilo tko napravio vrijeme – Carlos Sainz se izvrtio u prvom zavoju zbog problema na bolidu i sesija je zaustavljena.

Deset minuta kasnije kvalifikacije su nastavljene. U drugom pokušaju najbolje vrijeme je imao Lewis Hamilton, i to 4 desetinke ispred Verstappena i pola sekunde ispred Valtterija Bottasa.

Ispod linije za prolaz ostali su Sebastian Vettel, Charles Leclerc, Lance Stroll, George Russell i Sainz koji nije ni imao vrijeme. Oba AlphaTaurija su prošla dalje, kao i oba Renaulta.

Treća kvalifikacijska runda

U posljednjoj kvalifikacijskoj rundi imali smo klasična dva pokušaja. Već je u prvom krugu Hamilton pokazao da mu danas nitko neće zaprijetiti – bio je desetinku i pol brži od Verstappena, a tri od Bottasa. Iza njih su bili Perez, Gasly, Ocon, Albon, Norris, Kvyat i Ricciardo.

U drugom pokušaju Hamilton je bio još brži – zaradio je još četiri desetinke na vlastito vrijeme. Dok je Max Verstappen bio minimalno brži od svog prošlog vremena, Valtteri Bottas se ipak uspio spasiti sramote i došao je na drugo mjesto. Alexander Albon je bio četvrti, ispred Sergija Pereza. Dva Renaulta su zauzela šesto i sedmo mjesto, a dijelile su ih samo dvije tisućinke. Top 10 upotpunili su Gasly, Norris i Kvyat.

Rezultati

P#VozačMomčadVrijeme+
1.44L.HAMILTONMercedes1:27.264
2.77V.BOTTASMercedes1:27.5530.289
3.33M.VERSTAPPENRed Bull1:27.6780.414
4.23A.ALBONRed Bull1:28.2741.010
5.11S.PEREZRacing Point1:28.3221.058
6.3D.RICCIARDORenault1:28.4171.153
7.31E.OCONRenault1:28.4191.155
8.10P.GASLYAlphaTauri1:28.4481.184
9.4L.NORRISMcLaren1:28.5421.278
10.26D.KVYATAlphaTauri1:28.6181.354
11.5S.VETTELFerrari1:29.149
12.16C.LECLERCFerrari1:29.165
13.18L.STROLLRacing Point1:29.557
14.63G.RUSSELLWilliams1:31.218
15.55C.SAINZMcLaren
16.99A.GIOVINAZZIAlfa Romeo1:29.491
17.7K.RÄIKKÖNENAlfa Romeo1:29.810
18.20K.MAGNUSSENHaas1:30.111
19.8R.GROSJEANHaas1:30.138
20.6N.LATIFIWilliams1:30.182

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9511 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3822 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

34 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Tko bi rekao



    4

    1
  2. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Od Albona do Kvjata 3 desetinke… Od Albona od Lewisa, sekunda… Ova trojka naprijed opet svoju utrku ima…
    Doktor Lewis..



    13

    3
  3. Nisu sabotirali Bottasa u FP123 niti Q123. Očito je da slijedi sabotaža u R.



    3

    22
  4. Kimi Raikkonen 7 Hydroid prime Prikaži

    Živjele nove gume sljedeće godine! Netko će dobiti, netko izgubiti ali neka utrke budu zanimljivije. Ako Hamilton sljedeće godine od prvih 5 utrka pobjedi u 3 utrke, odustajem od praćenja F1 do 2022g.



    6

    17
  5. Mick Schumacher Multi 21 Prikaži

    Ferrari očekivano, idući vikend će biti još gori. Drago mi je što Seb pokazuje brzinu.
    Top 3 klasika, Albona će sutra progutati midfield.



    28

    0
  6. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Strasno zanimljive kvale … Nazanimljiviji momenat sta je getriba sainzu zakazala….. Niti susta ni gusta
    Iskreno Pitanje za hamiltonive navijace jeli vama ovo zanimljivo?
    20 vozaca na gridu niko nije sretan, sretniji buden ja nakon smjene na poslu nego oni



    19

    17
  7. Jackie Stewart veki66 Prikaži

    Riccardo – Ocon 14 – 1 toliko o navodnom francuskom talentu



    14

    1
  8. Williams Sinek Prikaži

    aj napokon neka nova lica na celu grida, dosadilo gledati strolla i pereza



    19

    4
  9. Williams Webmaster Donator Prikaži

    Ferkani u rangu Williamsa,može li gorje????



    1

    4
  10. barem će se Russell boriti s Leclercom sutra :D



    6

    0
  11. Charles Leclerc 16 Catta Prikaži

    Zar su toliko lose Soft gume za utrku. Niko ih nije koristio u Q2. Ispade da je bolje ispasti u Q2 nego proci u Q3 i startati na mekoj komponenti.



    6

    0