Izdvojeno

Verstappen najbrži na trećem slobodnom treningu za VN Bahreina

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Red Bullov Max Verstappen ostvario je najbrže vrijeme na trećem slobodnom treningu za VN Bahreina. Iza njega našao se Mercedesov dvojac: Hamilton je bio drugi, a Bottas treći.

Četvrto najbrže vrijeme pripalo je Alexu Albonu u drugom Red Bullu, a najbržih pet zaokružio je Carlos Sainz u McLarenu.

Šestu poziciju ostvario je AlphaTaurijev Pierre Gasly, a sedmu Lando Norris u drugom McLarenu. Osmi je bio Daniil Kvjat u drugom AlphaTauriju, a deveti Racing Pointov Lance Stroll. Posljednju poziciju u najbržih deset ostvario je Strollov momčadski kolega Sergio Perez.

Haasov dvojac prvi je izašao na stazu. Nakon što su odradili instalacijski krug, Magnussen i Grosjean vratili su se u boks. Tad je na stazu izašao Alfin Kimi Raikkonen, koji je nakon osam minuta treninga prvi postavio mjereno vrijeme.

U to vrijeme je na stazu izašao i Nicholas Latifi u Williamsu, a nekoliko minuta kasnije pridružio mu se njegov momčadski kolega George Russell. Budući da je u svom drugom brzom krugu Raikkonen jako kočio u jednom trenutku i napravio flat spot na svojim prednjim gumama, vratio se u boks.

Tako su Williamsovi vozači bili jedini na stazi. Nakon 20 minuta treninga, počinju i drugi vozači izlaziti na stazu. Latifiju i Russellu se pridružuju Grosjean, Magnussen, Vettel, Stroll, Norris i Sainz; a dvije minute kasnije na stazi su svi osim Raikkonena, Ocona, Verstappena, Hamiltona i Bottasa.

Tad su se ubrzano počele mijenjati pozicije pri vrhu poretka. Prvo je Giovinazzi zasjeo na vrh poretka, a zatim Norris i Albon. Njih je ubrzo na najvišoj poziciji zamijenio Gasly, a za to vrijeme su i preostali vozači izašli na stazu.

Nakon 25 minuta sesije, Perez zatim postavlja novo najbrže vrijeme koje za pola sekunde dodatno poboljšava Verstappen. Nakon toga su svoje prve brze krugove odradili i Mercedesovi vozači: Bottas je bio deveti najbrži, a Hamilton drugi.

Nekoliko minuta nakon toga, većina vozača se povukla nazad u bokseve, a samo je nekolicina ostala na stazi. No, ubrzo su se i oni povukli pa je nastupila kraća pauza prije zadnjih mjerenih krugova. Vozači su cijeli današnji slobodni trening odradili na soft gumama. Dakle, i prije i nakon ove kraće pauze, vozači su nizali sve brže i brže krugove.

Tako je na nekih 20 minuta do kraja treninga počela i druga runda brzih krugova. Dvije minute kasnije, Russell postavlja deveto najbrže vrijeme, a nedugo zatim Bottas dolazi na vrh poretka. Nekoliko minuta kasnije, Bottasa je na vrhu poretka zamijenio Hamilton, dok je Verstappen ipak uspio poboljšati njegovo vrijeme i doći na vrh tablice na posljednjem slobodnom treningu. Osim njih, McLaren i AlphaTauri imali su snažan performans, kao i Antonio Giovinazzi u Alfi Romeo, koji se našao na gotovo sekundi prednosti ispred svog momčadskog kolege Kimija Raikkonena.

Kvalifikacije su na rasporedu u 15h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
133Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:28.35511
244Lewis HamiltonMERCEDES1:28.618+0.263s12
377Valtteri BottasMERCEDES1:28.721+0.366s14
423Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:29.018+0.663s12
555Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:29.455+1.100s12
610Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:29.472+1.117s16
74Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:29.567+1.212s8
826Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:29.585+1.230s17
918Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:29.660+1.305s13
1011Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:29.672+1.317s12
113Daniel RicciardoRENAULT1:29.684+1.329s9
1231Esteban OconRENAULT1:29.691+1.336s11
135Sebastian VettelFERRARI1:29.859+1.504s15
1499Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:29.970+1.615s10
1516Charles LeclercFERRARI1:30.183+1.828s14
1663George RussellWILLIAMS MERCEDES1:30.559+2.204s16
178Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:30.652+2.297s16
1820Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:30.759+2.404s12
197Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:30.823+2.468s16
206Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:30.917+2.562s19

Komentiraj

1 komentar

  1. Max nam je jedina nada za koliko toliko zanimljivu utrku. *keeping my fingers crossed*



    4

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni