Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Renault: Prekasno je za zamrzivanje motora uoči 2022. godine

Mario Brezovečki

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault: Prekasno je za zamrzivanje motora uoči 2022. godine

Mario Brezovečki

Renault kaže da je prekasno nametnuti zamrzavanje razvoja motora od početka 2022. godine, unatoč tome što raste podrška za tu odluku.

Budući da Red Bull zagovara zaustavljanje razvoja motora od kraja sljedeće godine kako bi mogao preuzeti projekt Honde, između timova i FIA-e održani su razgovori po tome pitanju.

I dok je Ferrari nagovijestio kako bi bio spreman zamrznuti ako se nova generacija motora pomakne na 2025. godinu, Renault kaže da njegova situacija nije tako jasna.

Renault kaže da, iako nije potpuno protiv ideje o smrzavanju prije dolaska novih propisa o motoru, kaže da program koji je zacrtao za razvoj agregata u sljedećih nekoliko godina neće funkcionirati ako se zamrzavanje dogodi prije početka 2022.

“Mi se tome ne protivimo sve dok je to pravi kalendar. Dakle, propisi kakvi su danas postavljeni, sve dok se ne promijene, strogo su ograničeni u razvoju od 2023. godine. To je gotovo slično smrzavanju, jer više nije dopušten razvoj ICE-a i ERS-a od 2023. A novi set propisa je dolazi 2026. godine.”

– MARCIN BUDKOWSKI

“Mislim da se puno govori o pomicanju ovih propisa unaprijed jednu godinu, što mislim da za Formulu 1 može imati smisla ako nađemo pravi skup propisa, a možda i bolji set propisa nego sada. A onda bih rekao da se morate zamrznuti u nekom trenutku 2022. Pa, ako je kraj 2022. ili sredina 22., o svemu će se raspravljati.”

“Međutim, ne možemo sada reći da ćemo zamrznuti pravilnik od 2021., recimo, za to je prekasno. Znate, bavili smo se razvojem i programima motora koji imaju određeni životni ciklus.”

Renault ne vidi razlog zašto bi morao mijenjati vlastiti raspored razvoja kako bi odgovarao onome što trebaju Red Bull i Honda, kad je odluka njegovih konkurenata bila da prije ne žele zamrzavanje motora.

Međutim, Budkowski kaže da je Renault otvoren za pronalazak kompromisa, posebno u vezi s vremenom novih pravila o motoru.

“I ranije smo gurali da se zamrzne pravilnik. Odluka sporta nije bila da se zamrzne rano. Sada smo uložili vrijeme i trud u novu specifikaciju motora. Moramo pronaći kompromis sve dok je to nešto razumno. To je naš stav i da budem iskrem – cijelo je vrijeme bio dosljedan. Stoga, napravimo neke kompromise ako želite propise, ali ne samo zato što je odjednom Honda odlučila da je preskupo raditi motor Formule 1 – iako prije nisu bili takvog mišljenja. Ali, i zato što je to prava stvar za sport. Pa pronađimo pravu formulu motora za budućnost i pravo vrijeme da je predstavimo.”

– MARCIN BUDKOWSKI

Podrži nas

Zadnji donatori:
limitmaker1

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
54 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Renault Alpine Prikaži

    Ferrari i Honda pripremaju nove motore za 2021, i njima odgovara zamrzavanje.
    Mercedesu je u biti svejedno, može i zamrzavanje i razvoj.
    Renault će 2021 odvoziti sa ovogodišnjim motorom, a na stolu im se već vrti potpuno novi motor koji je rađen za 2022. Zato mogu pristati na zamrzavanje tek u toku 2022, da eventualno riješe u toku sezone nekakve eventualne probleme sa tim motorom.
    Zato bi bilo najbolje da Honda stisne još razvoj drugu zimu i svi zadovoljni, i Red Bull ostaje na Hondi.



    5

    1
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      Odakle ti ovo ‘Renault će 2021 odvoziti sa ovogodišnjim motorom’?
      Nisam to nigdje pročitao. Čudno mi je da neće ništa dogodine poboljšat.


      0

      0
      • Renault Alpine Prikaži

        Budu poboljšali, ali arhitektura pogonske jedinice ostaje ista. Za 2022 sve mijenjaju kad pogonske jedinice, i dizajn, razmještaj komponenata, mjere, promjene će biti bitne. Ne budu prilagođavali nego ju dizajniraju sa bolidom za 2022.



        1

        0
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Pa dobro, to će svi uraditi. Valjda će svi trebati prilagoditi motore novim bolidima. Zato se i govori o zamrzavanju na startu 2022. godine. I po meni bi to bilo isto za sve. Nema više u zadnje vrijeme promašaja koji se trebaju ispravljati usred sezone. Ovo je već zrela platforma. Ne kvare se više kao prije. A svakako smo i ove godine imali zamrzavanje usred sezone. Svi voze sa onim sa čim su počeli sezonu. I da ne bude nikakvih izmjena, takva su ograničenja postavili do 2023. godine. Sada samo traže pomjeranje za jednu godinu.



          1

          0
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Nije Mercedesu svejedno rekao je Toto jučer da su oni protiv bilo kakvih ograničenja.
      Što ima smisla. Zašto bi svi ostali pristali na ograničenje zato jer je Honda zajebala RB i odustala od sporta?
      Ako žele voziti Hondu neka ju sami razvijaju, ako ne žele neka uzmu motore on Renaulta i gotovo.
      Naravno da RB odgovara da je zamrznuto, onda se sve svodi ko ima najbolji aero paket i ništa više. Čudi me da Ferrari želi to kada donose skroz novi motor dogodine.
      Jedino je pitanje da li trebaju svi biti složni oko ovoga ili FIA može progurati pravila i bez da svi pristanu.


      0

      1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Treba im suglasnost samo ako misle pravilo za 2022 donijeti poslije 1.3.2021. Sad im ne treba nitko.
        Ali nije baš jako vjerojatno da će FIA oštetiti Mercedes radi podilaženja RBu. Ferrari to podržava po principu suprotstavljanja Mercedesu što je djetinjasti koncept, ali izgleda da ću morati dočekati katastrofalni početak 2021, pa da netko konačno shvati da je Matia Binotto inžinjer za motore, a ne šef ekipe.


        0

        0
  2. Alfa Romeo Tito Prikaži

    Od kad se krenulo sa zabranama ,zamrzavanjima ,smanjivanjem buđeta itd … pocelo je biti negledivo …….ovaj sport su napravili bogatasi da njihovi sinovi voze preko dana a preko noci prcaju po hotelima a danas kad gledamo tatinog sina kako vozi pljujemo po njemu kao i po svim ostalim placenim vozacima …. zaboravili smo kako je pocelo i zasto je pocelo i koji je DNA …..



    2

    0
    • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

      slažem se. to zamrzavanje je za neke jack pot a za druge kok blok. reklo bi se čista lutrija iako zapravo nije jer svi imaju prilike napravit top proizvod, ali s obzirom da nemaš referentnu točku dok nije gotovo je na neki način lutrija. i onda ako ju popušiš si popušio u narednih x godina.
      evo zamislite samo da se zamrznulo uoči 2018, kad je ferkan bio ajmo reć konkurentan, ili da se npr zamrznulo na početku 2020 i da imamo ovakvog ferkana sljedecih x godina. ogromne razlike koje je nemoguce anulirati u toku ako je nešto “zamrznuto”. meni je osobno to bzvz
      kuzim da je postalo preskupo dopustiti konstantan razvoj jer neke momčadi imaju više para od drugih, ali to se mora nekako drukcije regulirati jbga, ovo s tokenima i zamrzavanjem je meni loše


      0

      0
HrvatskiEnglish