Izdvojeno

Haas će potvrditi vozače za iduću sezonu prije kraja ove sezone

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je većina momčadi objavila svoje postave vozača za iduću sezonu, Haasova momčad još uvijek to nije učinila. Spominjala su se brojna imena, a najviše ime Micka Schumachera i Nikite Mazepina. Prema riječima šefa momčadi Guenthera Steinera, objava postave vozača će biti za vrijeme posljednje VN.

“Planiramo to objaviti prije završetka sezone.”

“Ne znamo još točan datum, ni dan, ali nećemo dugo čekati. To je maksimalno dva tjedna, pa vas molim da budete strpljivi.”

Guenther Steiner

No, da bi dobio supelicencu od strane FIA-e, Mazepin mora završiti najmanje na sedmom mjestu u poretku vozača Formule 2. Trenutno se nalazi na šestom mjestu, ali nakon lošijih postignuća mogao bi se dogoditi pad u poretku. Steiner nije htio otkrivati detalje o tome ima li to veze sa njihovom budućom postavom vozača:

“Ne ovisi o tome. Moram vas razočarati zbog toga!”

Guenther Steiner

Ako Haasova momčad odabere Schumachera i Mazepina kao svoju postavu, to će biti novitet u momčadi koja je inače birala iskusnije vozače. Iako ne želi ništa potvrditi, Steiner je rekao kako je sezona 2021. idealna za ulazak neiskusnih vozača u Formulu 1.

“Ako uvedemo novake – ako – mislim da je sljedeća godina dobro vrijeme za dovođenje debitanata.”

“Budući da sljedeće godine automobil neće biti puno razvijen. Na vozilu dolazi do smrzavanja, homologacije automobila, tako da ne možete napraviti velike promjene.”

“Očito možemo napraviti neke aerodinamičke promjene, ali automobil se neće promijeniti u osnovnim osnovama. Dakle, to je evolucija, a ne novi razvoj. A sljedeće će godine naš fokus ionako biti na automobilu za 2022., pa mislim da je to prijelazna godina.”

“Mislim da će biti dobra godina da novaci uđu, da nauče o tome kako u početku biti u F1, kako upoznati ljude oko sebe, kako ići na konferencije za tisak i slične stvari.”

Guenther Steiner

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni