Iako je većina momčadi objavila svoje postave vozača za iduću sezonu, Haasova momčad još uvijek to nije učinila. Spominjala su se brojna imena, a najviše ime Micka Schumachera i Nikite Mazepina. Prema riječima šefa momčadi Guenthera Steinera, objava postave vozača će biti za vrijeme posljednje VN.
“Planiramo to objaviti prije završetka sezone.”
“Ne znamo još točan datum, ni dan, ali nećemo dugo čekati. To je maksimalno dva tjedna, pa vas molim da budete strpljivi.”
Guenther Steiner
No, da bi dobio supelicencu od strane FIA-e, Mazepin mora završiti najmanje na sedmom mjestu u poretku vozača Formule 2. Trenutno se nalazi na šestom mjestu, ali nakon lošijih postignuća mogao bi se dogoditi pad u poretku. Steiner nije htio otkrivati detalje o tome ima li to veze sa njihovom budućom postavom vozača:
“Ne ovisi o tome. Moram vas razočarati zbog toga!”
Guenther Steiner
Ako Haasova momčad odabere Schumachera i Mazepina kao svoju postavu, to će biti novitet u momčadi koja je inače birala iskusnije vozače. Iako ne želi ništa potvrditi, Steiner je rekao kako je sezona 2021. idealna za ulazak neiskusnih vozača u Formulu 1.
“Ako uvedemo novake – ako – mislim da je sljedeća godina dobro vrijeme za dovođenje debitanata.”
“Budući da sljedeće godine automobil neće biti puno razvijen. Na vozilu dolazi do smrzavanja, homologacije automobila, tako da ne možete napraviti velike promjene.”
“Očito možemo napraviti neke aerodinamičke promjene, ali automobil se neće promijeniti u osnovnim osnovama. Dakle, to je evolucija, a ne novi razvoj. A sljedeće će godine naš fokus ionako biti na automobilu za 2022., pa mislim da je to prijelazna godina.”
“Mislim da će biti dobra godina da novaci uđu, da nauče o tome kako u početku biti u F1, kako upoznati ljude oko sebe, kako ići na konferencije za tisak i slične stvari.”
Guenther Steiner
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!