Izdvojeno

Hamilton ponovo najbrži, trening prekinula Albonova nesreća i pas na stazi

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton bio je najbrži i na drugom slobodnom treningu za Veliku nagradu Bahreina. Tri desetinke sporiji bio je Max Verstappen, a samo 18 tisućinki sporiji od Nizozemca bio je Valtteri Bottas.

Prvu noćnu sesiju vikenda obilježila je velika nesreća Alexa Albona u kojoj je, srećom, samo bolid teško stradao, ali i bizarna scena u kojoj je pas ušao na stazu i prekinuo trening.

Većina vozača vozila je svoje prve krugove na Pirellijevoj testnoj komponenti – dobavljač guma je u Bahrein donio testnu specifikaciju guma za 2021., a dogovoreno da svi vozači moraju odvesti barem šest krugova na njima. Samo su Lando Norris i Antonio Giovinazzi pričekali kasniji dio treninga za testne gume.

Najbrže vrijeme u početnoj fazi treninga imao je Carlos Sainz s 1:30.989. Kimi Raikkonen nakratko je zauzeo vrh sa za 61 tisućinku bržim vremenom na novom mediumu, a onda je Max Verstappen na istim gumama postavio 1.6 sekundi brže vrijeme. Bottas mu je sa softom došao na 18 tisućinki zaostatka, a Hamilton nije uspio postaviti reprezentativno vrijeme prije prvog prekida.

Prekid se dogodio 43 minute prije kraja treninga. Alex Albon otišao je preširoko u posljednjem zavoju, izašao na iznimno prljavu podlogu, izgubio kontrolu nad bolidom i teško ga oštetio udarcem u zid.

Trening je nastavljen 11 minuta kasnije, no nova crvena zastava stiže nakon manje od pola minute. Krivac za novi prekid bio je zalutali pas koji je trčao po stazi. Neočekivani posjetitelj sam je pronašao izlaz u rupi na ogradi pokraj staze.

27 minuta prije kraja nastavljena je akcija i do kraja nije bilo nikakvih incidenata. Hamilton je napokon postavio ozbiljna vremena i u konačnici zasjeo na vrh s tri desetinke bržim vremenom od Verstappena. Vrijedi spomenuti kako je Hamilton najbrže vrijeme odradio na softu.

Ostalih značajnih promjena nije bilo. Sergio Perez završio je četvrti s minimalnom prednošću ispred Daniela Ricciardo, a iza njih su završili Pierre Gasly, Lando Norris i Lance Stroll. Deveti je bio Daniil Kvjat s vremenom ostvarenim na medium gumama, dok je Albon ostao u najbržih deset unatoč nesreći, kao prvi s preko sekunde zaostatka. Esteban Ocon bio je 11. ispred Sebastiana Vettela, Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca, a zadnji dio poretka pripao je vozačima Alfa Romea, Haasa i Williamsa.

Treći slobodni trening vozi se sutra u 12 sati.

# Vozač Momčad Zaostatak Krugovi
1 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:28.971 28
2 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA +0.347s 34
3 77 Valtteri Bottas MERCEDES +0.365s 30
4 11 Sergio Perez RACING POINT BWT MERCEDES +0.432s 32
5 3 Daniel Ricciardo RENAULT +0.491s 27
6 10 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA +0.580s 36
7 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT +0.870s 30
8 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES +0.900s 32
9 26 Daniil Kvjat ALPHATAURI HONDA +0.929s 34
10 23 Alexander Albon RED BULL RACING HONDA +1.043s 17
11 31 Esteban Ocon RENAULT +1.114s 30
12 5 Sebastian Vettel FERRARI +1.139s 35
13 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT +1.300s 33
14 16 Charles Leclerc FERRARI +1.436s 30
15 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.656s 33
16 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI +1.878s 27
17 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.957s 34
18 6 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES +2.002s 32
19 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI +2.148s 28
20 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES +2.665s 29

Komentiraj

14 komentara

  1. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Nakon što su Hamilton i Wolff počeli naveliko “hvaliti” Bottasa u zadnje vrijeme, ovaj je počeo gubiti i slobodne treninge :chill:
    Checo ipak nije uspio ponoviti ravno minut i po :mrgreen:
    Vettel se nekako sastavio sa bolidom :rofl:



    12

    1
  2. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Se zna mozda vrijeme koje je ker napravio?…mozda bolje od Ferkana.



    4

    1
  3. Koje vrijeme je pes postavil?
    (HUND F1 nema sponzore? Bijela, prazna livreja….??)



    8

    0
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Jadan albon ne pise mu se dobro



    2

    0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Šta se to događa sa Bottasom da nije uzeo oba treninga? Nekako imam osjećaj da su ga u Mercedesu počeli sabotirati



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni