Formula 2

Ilott na pole positionu u Bahreinu, Schumacher tek deseti

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Britanac Callum Ilott bio je najbrži u kvalifikacijama za prvu od četiri utrke u Bahreinu koje će zaključiti ovogodišnju sezonu Formule 2. Ilott je trenutno drugi u prvenstvu i s novim pole positionom kasni 18 bodova za vodećim Mickom Schumacherom koji je danas uspio biti tek deseti najbrži.

Pored Ilotta će startati Felipe Drugovich, a iz drugog reda krenut će Dan Ticktum i Marcus Armstrong.

S petog mjesta startat će Guanyu Zhou ispred Giuliana Alesija, čije je zaustavljanje na stazi završilo kvalifikacije dvije minute prije kraja.

Alesijevo izlijetanje izazvalo je drugu crvenu zastavu dana, a prvu je izazvao Yuki Tsunoda kada se izvrtio i stao. Japanac će sutra startati posljednji.

Sedmo mjesto pripalo je Nikiti Mazepinu, osmi je završio Jehan Daruvala, deveti je bio Christian Lundgaard, a najbržih deset zaključio je već spomenuti Schumacher.

Sutrašnja glavna utrka na rasporedu je u 10:10.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Callum Ilott UNI-Virtuosi 1m41.479s
2 Felipe Drugovich MP Motorsport 0.391s
3 Dan Ticktum DAMS 0.568s
4 Marcus Armstrong ART Grand Prix 0.573s
5 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 0.586s
6 Giuliano Alesi MP Motorsport 0.595s
7 Nikita Mazepin Hitech Grand Prix 0.660s
8 Jehan Daruvala Carlin 0.712s
9 Christian Lundgaard ART Grand Prix 0.780s
10 Mick Schumacher Prema Racing 0.804s
11 Louis Deletraz Charouz Racing System 0.837s
12 Roy Nissany Trident 0.859s
13 Pedro Piquet Charouz Racing System 1.002s
14 Robert Švarcman Prema Racing 1.175s
15 Jack Aitken Campos Racing 1.369s
16 Theo Pourchaire BWT HWA RACELAB 1.488s
17 Marino Sato Trident 1.691s
18 Sean Gelael DAMS 1.712s
19 Guilherme Samaia Campos Racing 1.807s
20 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix 1.887s
21 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 2.540s
Yuki Tsunoda Carlin 15.569s

Komentiraj

9 komentara

  1. Mala greska Micka sutra na trci moze ga dovest do toga da izgubi titulu.
    Bas zeznuta situacija iliti pozicija.



    2

    1
  2. Zna li ko moze li se gledat na nekom live streamu ili slicno jer nemam max tv i tako te programe…??


    0

    0
  3. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    Schumi je jak na startu, ocekujem sutra dobru borbu.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni