Izdvojeno

Brown: Alonsa u Renaultu će biti teško pobijediti

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef McLarenove momčadi Zak Brown i bivši šef Fernanda Alonsa rekao je kako je Alonsovo vrijeme u McLarenu bilo užasno, referirajući se samo na rezultate. No, što se tiče Alonsa kao vozača i člana momčadi, rekao je da je bio potpuni profesionalac u svome poslu. Od iduće sezone, nakon dvije godine izostanka Alonso će voziti za Renault koji će dobiti novo ime – Alpine. Brown je rekao kako očekuje Alonsa kao žestokog konkurenta njegovoj momčadi.

“Potpuno sam uživao utrkivati ​​se s njim.”

“Imamo izvanredan odnos. Imali smo puno više loših vremena na trkaćoj stazi nego dobrih, nažalost, i on je stekao reputaciju kakvu zapravo nikada nisam vidio. Svi su nekako rekli da će s njim biti teško upravljati, a bilo mi je prilično lako raditi s njim.”

“Njegova radna etika i inteligencija su bez premca i mislim da će u Renaultu biti žestok konkurent.”

“Vjerojatno je najbolji svestrani vozač, zasigurno s kojim sam surađivao u svom kratkom vremenu u Formuli 1. Mislim da će brzine sigurno biti, tako da je tip kojeg će biti teško pobijediti na stazi.”

Zak Brown

No, ne slažu se svi sa Zakovim mišljenjem. Felipe Massa je nedavno izjavio kako misli da će povratak Fernanda Alonsa iduće sezone nalikovati povratku Michaela Schumachera u Mercedes 2010. godine. Brown je dodao kako on i Alonso imaju kvalitetan odnos, što je bilo vidljivo i u njegovom dopuštenju da Fernando propusti VN Monaka 2017. godine kako bi sudjelovao u Indianapolisu 500.

“Dao je sve od onog što je dobio, u svakom krugu, svakog vikenda, bilo da je to sedmo ili sedamnaesto mjesto.”

“Totalni je profesionalac. Odlazak u Indianapolis 2017. bio je fenomenalan. Mislim da smo šokirali svijet tom odlukom i on je vodio 27 krugova, pa je to bio visok trenutak.”

“Pustio sam ga da ide u Le Mans, koji je osvojio, zajedno smo odradili Daytonu, tako da s njim imam izvanredan odnos i ogromno poštovanje.”

Zak Brown

Komentiraj

21 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Neznam koga je pauza ubrzala….vozac je veliki ali mislim da se nece proslaviti.



    8

    8
  2. Idemo po tu treću zasluženu titulu! Gladan i željan uspjeha što pokazuje zainteresiranost na utrkama, vožnja treninga, a sigurno je jedan od najvećih u povijesti kada treba voziti bolide koji nisu ni blizu borbe za titulu.



    15

    7
  3. Wikipedia kaže Louis Chiron najstariji vozač koji je startao F1 utrku sa 55g292d.

    Siguran sam da će Alonso srušiti taj rekord.



    18

    2
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Tresla se brda rodio se mis. Tako ja gledam na njegov povratak



    8

    7
  5. Zaku se nije zamjerio…. zanimljivo.



    6

    1
  6. Mika Hakkinen
    Osegueda Prikaži

    Očekujem jako puno od kombinacije Renault Alonso. Izdržat onoliki mentalni pritisak i kao mladi vozač osvojiti dva naslova protiv Kaisera zaslužuje ogroman respekt.



    8

    0
  7. Do sad je imao 3 testa, sa ovogodišnjim bolidom je i sam priznao da je moglo biti i bolje, a sa bolidima iz 2018 još 2 testa. Da je postavljao nove rekorde po bolidu i stazi pretpostavljam da bi se već pohvalili, tako da izgleda da će početak slijedeće sezone biti čupav za njega. Ako je Ricciardu trebalo ravnih pola sezone da pokaže Hulkenbergu tko je brži nemam iluzija da će biti drugačije Alonsu sa Oconom. No dobro, slijedeća godina je samo priprema za za ono glavno, 2022, gdje očekujem zapravo od Alonsa da napravi ono što je Schumacher radio u Mercedesu i Ferrariju, a to je da svojim iskustvom digne bolid na drugu razinu, te se nadam da će im to uspjeti.
    Nije ni slučajno zašto je baš u Bahreinu odvozio 100 krugova prošli tjedan, možda im pomogne u završnici prvenstva.



    3

    0
  8. Zak Brown gospodin covjek,sve je rekao tocno od prvog do zadnjeg slova ?????????



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni