Izdvojeno

Puls2020: Kiša u Austriji, Filipić sjajnom strategijom zaobišao Frankyja i došao na korak do osvajanja turnira [anketa]

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Filipić je novom pobjedom u Austriji došao na korak do osvajanja turnira, i to nakon što je opet imao borbu na stazi s FrankyPi u Ferrariju. Filipić je imao pole position, ali je odmah na početku izgubio vodstvo boljim startom Frankyja. Međutim, odluka da uđe po intermedij gume u trenutku kad je sigurnosni automobil bio na povratku u boks pokazala se ključnom. Franky je pokušao ostati na softu još dva kruga što ga je koštalo više od 10 sekundi. Filipić je od tog trenutka krstario do kraja uz ugodnu prednost.

Iza njega je bilo odličnih borbi, kako to i priliči stazi u Austriji. Almighty, xEmperor i Meks su se borili za 3., 4. i 5. mjesto, a Darrian je odličnu prvu fazu utrke upropastio kad je otišao u boks po hard gume. Naravno, dolaskom kiše ta je strateška odluka pala u vodu i izgubio je previše pozicija. Do kraja je odradio nekoliko sjajnih pretjecanja, uključujući i onaj nad Duxom u posljednjem sektoru posljednjeg kruga, te je u cilj ušao na 6. poziciji. Profitirao je i od brojnih kazni koje su imali vozači ispred njega.

Zvijezda utrke bio je miljević koji je imao incident skoro svaki put kad bi se režiser prebacio na njegov bolid. Na kraju je završio na 11. mjestu i ostao bez bodova.

Mario je nakon razočaravajućih kvalifikacija odlično napredovao u utrci i završio na pobjedničkom postolju.

Najbrži krug utrke napravio je ifilipic17, čime je danas utržio čak 26 bodova.

Cijelu utrku možete pogledati na našem YouTube kanalu – ovdje.

VozačMomčadKvalifikacije+
1ifilipic17Mercedes1/
2FrankyPiFerrari23.577
3MarioHaas164.291
4xEmperorMcLaren47.852
5MeksRed Bull68.838
6DarrianAlfyAlphaTauri79.388
7DuxRacing Point129.654
8DjotunovicRenault513.628
9DarMaarWilliams918.513
10RazoRRed Bull1329.898
11miljevic1Alfa Romeo1030.615
12MarigamWilliams1737.225
13RoyalMaroAlfa Romeo141 krug
14Rob1McLaren111 krug
15NiKra95AlphaTauri15DNF
16AlmightyFerrari3DNF
17mikadinRenault8DNF

Tko je bio vozač dana za VN Austrije?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

4 komentara

  1. Jbt kako god okreneš mečka prva :)



    3

    0
  2. Fernando Alonso
    FrankyPi Prikaži

    Nažalost, ima san štetu (žuto krilo) nakon onog izlaska iz pita, ali ne bi to ni prominilo puno kada je onaj backmarker zasmeta na restartu. Prvi pit stop je bila greška ostajat naravno, no igra je drugima poručila stop na inter u krugu kada su otišli, a meni tek dva kruga nakon, tako da ne znam šta se tu događa osim klasični Codemasters. Naravno, moga san uskratit tu štetu krugom ranije po inter, al šta je tu je. Šanse za prvo mjesto su sada jako sužene i zahtijevaju velike neprilike za Filipića. Dat ću sve od sebe do kraja, pa šta bude.



    19

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni