Izdvojeno

Puls2020: Kiša u Austriji, Filipić sjajnom strategijom zaobišao Frankyja i došao na korak do osvajanja turnira [anketa]

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Filipić je novom pobjedom u Austriji došao na korak do osvajanja turnira, i to nakon što je opet imao borbu na stazi s FrankyPi u Ferrariju. Filipić je imao pole position, ali je odmah na početku izgubio vodstvo boljim startom Frankyja. Međutim, odluka da uđe po intermedij gume u trenutku kad je sigurnosni automobil bio na povratku u boks pokazala se ključnom. Franky je pokušao ostati na softu još dva kruga što ga je koštalo više od 10 sekundi. Filipić je od tog trenutka krstario do kraja uz ugodnu prednost.

Iza njega je bilo odličnih borbi, kako to i priliči stazi u Austriji. Almighty, xEmperor i Meks su se borili za 3., 4. i 5. mjesto, a Darrian je odličnu prvu fazu utrke upropastio kad je otišao u boks po hard gume. Naravno, dolaskom kiše ta je strateška odluka pala u vodu i izgubio je previše pozicija. Do kraja je odradio nekoliko sjajnih pretjecanja, uključujući i onaj nad Duxom u posljednjem sektoru posljednjeg kruga, te je u cilj ušao na 6. poziciji. Profitirao je i od brojnih kazni koje su imali vozači ispred njega.

Zvijezda utrke bio je miljević koji je imao incident skoro svaki put kad bi se režiser prebacio na njegov bolid. Na kraju je završio na 11. mjestu i ostao bez bodova.

Mario je nakon razočaravajućih kvalifikacija odlično napredovao u utrci i završio na pobjedničkom postolju.

Najbrži krug utrke napravio je ifilipic17, čime je danas utržio čak 26 bodova.

Cijelu utrku možete pogledati na našem YouTube kanalu – ovdje.

VozačMomčadKvalifikacije+
1ifilipic17Mercedes1/
2FrankyPiFerrari23.577
3MarioHaas164.291
4xEmperorMcLaren47.852
5MeksRed Bull68.838
6DarrianAlfyAlphaTauri79.388
7DuxRacing Point129.654
8DjotunovicRenault513.628
9DarMaarWilliams918.513
10RazoRRed Bull1329.898
11miljevic1Alfa Romeo1030.615
12MarigamWilliams1737.225
13RoyalMaroAlfa Romeo141 krug
14Rob1McLaren111 krug
15NiKra95AlphaTauri15DNF
16AlmightyFerrari3DNF
17mikadinRenault8DNF

Tko je bio vozač dana za VN Austrije?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

4 komentara

  1. Jbt kako god okreneš mečka prva :)



    3

    0
  2. Fernando Alonso
    FrankyPi Prikaži

    Nažalost, ima san štetu (žuto krilo) nakon onog izlaska iz pita, ali ne bi to ni prominilo puno kada je onaj backmarker zasmeta na restartu. Prvi pit stop je bila greška ostajat naravno, no igra je drugima poručila stop na inter u krugu kada su otišli, a meni tek dva kruga nakon, tako da ne znam šta se tu događa osim klasični Codemasters. Naravno, moga san uskratit tu štetu krugom ranije po inter, al šta je tu je. Šanse za prvo mjesto su sada jako sužene i zahtijevaju velike neprilike za Filipića. Dat ću sve od sebe do kraja, pa šta bude.



    19

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni