Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli preživjeti, molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Hamilton: Sada shvaćam kakvu je ulogu Schumacher imao u Mercedesu

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton kaže da je sada shvatio ključni utjecaj koji prvaci Formule 1 poput Michaela Schumachera imaju u guranju svojih momčadi naprijed od svog dolaska u Mercedes.

Hamilton je upravo izjednačio Schumacherov rekord od sedam svjetskih naslova, a sad također drži rekorde za najviše pobjeda i najviše pole pozicija u povijesti F1.

No, iako njegov posljednji trijumf još uvijek nije ušutkao one koji sugeriraju da pobjeđuje samo zato što ima najbolji automobil, Hamilton kaže da čak ni on nije u potpunosti shvaćao koliko veliku ulogu moraju imati vozači u razvoju automobila prije nego što se pridružio svom trenutnom timu kao Schumacherova zamjena.

Hamilton kaže da su mu se u međuvremenu otvorile oči o tome koju je ulogu njegov prethodnik Schumacher odigrao u timu, te kaže da je to nešto što oni izvan sporta ne cijene.

“Što se tiče pomaganja u razvoju automobila, to je nešto što mislim da vozači – a kako se približavam mjestu gdje je bio Michael – nikada nisam u potpunosti razumio. Teško je nekima započeti u F1, mladim vozačima je teško shvatiti u potpunosti što je Michael radio, što ja radim u ovoj momčadi.”

– LEWIS HAMILTON

“Oni će samo vidjeti da imamo dobar automobil, samo vidjeti da je Michael imao dobar automobil, ali sad sam ovdje, razumijem što je Michael radio s timom, ili možda što je mogao učiniti s ovim timom. Siguran sam da je slično onome što sam morao učiniti.”

“Znaš, moraš biti kormilo. Imate ovu moćnu skupinu inteligentnih, strastvenih ljudi i naravno da imate šefa tima koji je glavno kormilo. Ali što se tiče razvoja, kako natjerati automobil da ide dalje i raditi s karakteristikama vozača, to je moj posao i rekao bih da sam definitivno jako, jako ponosan na to. Nažalost, ljudi sve to ne vide u pozadini.”

U širokom intervjuu koji se osvrnuo na njegovo prvenstvo 2020. godine, Hamilton je rekao da se ova sezona osjećala kao korak iznad prethodne.

“Definitivno se čini kao najopsežnija najviša razina na kojoj sam bio, da. To je prirodno napredovanje, naravno. Ne možete uvijek to ispravno shvatiti.”

– LEWIS HAMILTON

“Ove godine smo imali više vremena usredotočiti se na područja slabosti i rekao bih da su prošle godine utrke bile jake, kvalifikacije nisu bile tako sjajne i u ovu sam sezonu ušao pokušavajući se pobrinuti da zadržim snage, ali poradim na slabostima. Poboljšavajući kvalifikacije uspio sam poboljšati i utrke, što je bilo malo iznenađenje. Nisam to očekivao.”

Ali Hamilton i dalje misli da ima prostora za daljnja poboljšanja u budućnosti, kako računa da je najlakše jednostavno pustiti da njegovi standardi padnu.

“Za bilo kojeg sportaša koji je na vrhuncu forme uvijek biste mogli reći da će biti teško podići ljestvicu. Najlakše je pustiti da sklizne. Ali, ništa mi od ovog nije novo.”

– LEWIS HAMILTON

“Znam što trebam učiniti da se dovedem u pravi prostor kako u glavi tako i fizički na pravo mjesto. Ne vidim zapravo problem zadržavanja dosljednosti, ali to su puno manji koraci u smislu podizanja ljestvice. Zapravo ne znam može li biti bolje. Primjerice, utrke su super jake. Ali još uvijek postoje elementi koji bi mogli biti bolji. Ali nije sve lako poboljšati.”

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
44 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Marlboro Hey You Prikaži

    Tek ćemo za 20, 30 godina spoznati svi, a posebno mi koji ga ne podnosimo i ne volimo, koliko je ovo velik vozač i koliko je veliko, golemo što je sve napravio.

    Osobno ću uvijek reći a mi je Alonso bolji kao komplet vozač od Lewisa. Senna također. Schumi mi je bio isto kao Lewis, vrhunski, ali ga nisam nikad podnosio, nisam ga volio. Ali sada sa odmakom 10 godina shhvaćam polako šta je sve Michael postigao i ostvario.

    Nadam se da će ovih par mladića prvenstveno Max kojeg ne podnosim i nevolim i Leclerc koji mi je jako drag uspjeti doći blizu ovim postignućima što su ostvarili Lewis i Michael.



    16

    4
    • Slažem se. Nije ni meni Schumacher bio drag u Ferrariju iz nekih glupih razloga, i ista stvar mi je bila s Hamiltonom, pogotovo što mi je Alonso br. 1 (pogotovo nakon Ferrarija i zadnjih sezona u McLarenu).
      Neko je nedavno napisao super kolumnu o Hamiltonu gdje je spomenuto kako je izoštrio sve do kraja nakon što se opekao 2016. I to je to, ogroman ljudski faktor (njegov faktor) u ovakvoj dominicaiji. I Nico i Bottas su jako puno utrka bili van podija u bolidu za kojeg se govori da samo radi njega Hamilton osvaja. Da ne govorim o napadima na Vettela na stazi kada je ovaj bio u prilici da mu zaprijeti za naslov.
      Slična stvar je s LeBronom. Toliko hejta prema čovjeku koji je cijelo svoje postojanje posvetio košarci. Ruši rekorde u svim segmentima igre. Totalna zen faza posvećenosti sportu. Osvoji li još koji naslov i dočeka li sina u istoj momčadi, za mene je on GOAT iako mi je MJ svetinja. Ista stvar i s Ronaldom i dalje da ne nabrajam.
      Problem je društvenih mreža gdje se koncentriraju hateri, a većina ostalih ne piše ništa ili ne dođu do izražaja.

      Moja poruka svima, uživajte u stvaranju povijesti. Jednog dana mlađim generacijama će te se hvaliti s ovim periodom i oni će vam zavijdjeti.



      7

      2
    • zd1400rt … ” I Nico i Bottas su jako puno utrka bili van podija u bolidu za kojeg se govori da samo radi njega Hamilton osvaja. ” naravno da si u pravu samo .. da pogledaš/provjeriš bolje ovo šta sam citira , a vezano je uz rosberga ;) NR je za mercedes u turbo eri ( znači ovoj u kojoj LH dominira , a po tebi to nema veze sa bolidom zar ne ? ) odvozija 59 trka i od toga ostvarija 48 podija . kad se zna da je u periodu 2014. – 2016. ima i 5 odustajanja kakav rezultat dobijemo ? NR je u turbo eri mercedesa sa kojim LH dominira tek 6 X “propustija” penjanje na podij , a to mi je nekako u suprotnosti ovoga šta si napisa , a šta sam citira na početku replike ;) za tvoju informaciju u istom periodu 2014. – 2016. LH je na podiju bija 50 X tj ima je tek 2 podija više od NR ( jedno odustajanje više od NR ) pa ako je ovo tvoje kako je NR bija van podija u puno trka onda je i LH bija puno trka van podija te 3 sezone dok mu je NR bija kolega . znaš koliko je podija ima NR prije turbo ere ? 11 , LH 54 s tim šta williams koji je vozija rosberg sa cosworthovim i toyotinim motorom nije bija konkurentan , a ni mercedes NR prije turbo ere ka McL koji je vozija lewis . u 6 sezona McL lewis je ostvarija 49 podija , a u samo 3 sezone turbo mercedesa 50 podija … stvarno , očito da rezultati nemaju veze sa bolidom koji LH vozi kako si dobro napisa :) :) :) problem društvenih mreža mogu bit i hejteri ali i oni koji misle da niko neće provjeriti muda za bubrige koje nam u ovom slučaju ti sa tvrdnjom kako je NR puno puta bija van podija u istom bolidu ka i LH pokušavaš prodat . btw od 2014. do kraja 2016. od 59 trka LH i NR su ostvarili 51 pobjedu , ostalih 9 ( OK , 2016. je bilo 10 timova uz mercedes na gridu … manor ) timova su ZAJEDNO u te 3 sezone ostvarili 8 pobjeda !?!? zaista , očito da nije sve u bolidu jer konkurencija je zbilja izjednačena sa mercedesom i treba bit maher za borit se sa tako opakom konkurencijom … u 70 godina F 1 ovo je neviđena dominacija jednog bolida , a kakva bi tek bila da je umisto VB u drugom mercedesu osta NR ? možda F 1 više ne bi ni egzistirala jer bi svi bili u takvoj depresiji da bi kompletno napustili F 1 uvidjevši da mercedes/borg svaki otpor čini uzaludnim .



      2

      0
  2. Lando Norris Zola Prikaži

    Bljuv Bljuv. Napunim lavor dok citam ovo bez beda



    12

    14
  3. Kaže utrke su super jake. Jel on priča o F1 ili?



    11

    5
  4. Pirelli Hypersoft Einspritz7 Prikaži

    Rečeno ponovo potvrđuje da i vozač itekako ima utjecaj na razvoj bolida , tako da trebaju razmisliti oni što stalno govore kako je lako kad ima dominantan bolid , kako bi svako pobjeđivao da je na njegovom mjestu i sl.



    2

    4
  5. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    je je. za shumija su drugi pričali da je gradio tim. za luju to ne govore. samo on za sebe to govori. enough said



    6

    0
HrvatskiEnglish