Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli preživjeti, molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Gazzetta: Aston Martin će od 2021. dijeliti dužnost Safety Cara s Mercedesom

Tomislav Tkalčević

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prema talijanskim izvorima – Aston Martin će dijeliti dužnosti sigurnosnih automobila s Mercedesom već od 2021. godine.

Ugledne publikacije Autosprint i La Gazzetta dello Sport tvrde da je postignut dogovor između Formule 1 i Aston Martina kako bi se polovina utrka opskrbila sigurnosnim i medicinskim automobilima iz tvornice Aston Martina. Mercedes, ekskluzivni dobavljač sigurnosnih automobila od 1996. godine, nastavit će opskrbljivati automobile za preostalu polovicu utrka u kalendaru.

Vijest samo potvrđuje rastuće veze između marke Aston Martin koju vode Stroll i Mercedes. Spomenimo također i to da Toto Wolff posjeduje manji broj dionica Aston Martina.

Talijanski Autosprint piše da će Aston Martin koristiti svoj DBX model za medicinski automobil, dok se o modelu sigurnosnog automobila tek treba odlučiti. La Gazzetta dello Sport tvrdi da bi sigurnosni automobil Aston Martina mogao biti DB11 ili DBS Superleggera.

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Hefest.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Tomislav Tkalčević
Pulsmedia autor
25 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

40 komentara

  1. Lewis Hamilton mariof1 Prikaži

    Vidjet ćemo jel Vettel pogodio ili je još prerano za Aston Martin.



    20

    1
    • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

      ma budimo realni, nemoguce je da aston martin napravi nešto veliko. ipak su oni samo dobavljači. a i toj mercedesovoj dominaciji mora kad tad doći kraj, a s padom mercedesa past će i dobavljači. ne očekujem ništa extra tamo. to će sve biti plaćenici koji ako nešto naprave to će biti u iduće dvije godine. naravno moje mišljenje, ako sam u krivu neće mi uopće biti žao :D go seb!



      3

      1
  2. Sukobi interesa gdje god pogledas.
    Stvara se odlicno zaleđe za Aston Martin kao sto sam i tvrdio, F1 si ne smije dopustiti ulazak novog imena i njihove lose rezultate jer ce to zatvorit mnoga vrata u buducnosti.
    Nova ekipa na gridu se mora prikazat uspjesnom pod svaku cijenu (zato su i kopirali Mercedesov bolid uz dozvolu).



    18

    4
  3. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Jel još netko misli da je F1 puna slučajnosti?

    Zašro Safet nije iz tvornice koja se ne natječe u F1?



    15

    3
    • Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

      Zašto bi Porsche ili netko drugi imao prednost ispred Mclarena, Renaulta, Astona, Ferrarija, Alfe, Mercedesa, Honde i da se reklamira ispred ostalih momčadi a s F1 nema veze.

      Budi naslovni sponzor, pljuni 20 milja za svoje ime, napravi motor pa ćeš imat mogućnosti bit safet.



      18

      1
      • A zasto je onda jedan te isti SC vec deseteljcima? Ocito nitko nema prednost kraj Mercedesa . Tj ocito je wolf najjaci igrac u F1. Gura li gura RP pa uskoro AM jer ima prste tamo. Da je sve fair onda bi valjda nekada sc bio bmw ,, pa malo Honda, pa malo Ferrari itd. Sukob interesa je ocit. Zamisli da Realovim busom se voza predsjednik uefe. F1 je sport koji nijednom drugom nike ni priblizno slican. Pocevsi od toga da je neka osoba bila vlasnik istog pa grupa.



        10

        6
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Svojedobno jeHelmut Marko popizdio pa je pitao zašto se šefovi Libertyja voze u Mercedesima s Pirelli gumama i njemačkom S registracijom na utrci u Monacu. Sturrgart registracija znači da nisu iz lokalnog rent-a-cara nego tvornički.

        Samo u F1 i hrvatskom nogometu su neke stvari ok.



        19

        3
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Ne razumijem. Mercedes je SC od 1996.
          Zašto onda prije to nije bio znak pogodovanja, a od hibride ere je?
          Imao je od prije Mercedes svoju ekipu na gridu samo je bila McL Mercedes. Samo oni nikad nisu dominirali, pa nikome nije padalo na pamet takve poveznice raditi.



          3

          7
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Ovo sa Mercedesom, LIbertyjem i Safetom je otprilike kao da suci na svaku utakmicu dođu u DInamovom busu i u Dinamovim trenirkama. Misliš li da bi navijači Hajduka vjerovali kako će suđenje biti OK?

          Nisu imali većinsko vlasništvo do 2010. Bili su manjinski dioničar McLa
          Imamo i vlasnika sa dvije momčadi.
          To trajno pravo je zaradio jer je spasio jednu rijetku momčad koja nije bazirana u Engleskoj.



          7

          4
        • Ferrari AMG Prikaži

          wapi

          Ukratko, valjas gluposti…
          Najbolje da ljudi iz Libertya vozaju Daciu Duster pa da je vuk sit, a ovce mirne (tihe, bez suvisnih komentara). Da odem malo siroko – nije Duster ni los, Maffai je ionako uz to sto je izvrsni direktor Libertya prije svega strastveni lovac i clan uprave lovackog drustva “Tetrijeb” iz Kupresa pa tu i tamo vise mu odgovara lagano poviseni Duster nego dosadna kraljica biznis segmenta (citaj Mercedes “S-klasa”).
          A niti Pirelli nema neku “saru” , nije to jednostavno za sume i lovackih potreba, srecom je TIGAR prva ugradnja u Dacie tako da je i taj problem bezbolno rijesen.

          otprilike kao da suci na svaku utakmicu dođu u DInamovom busu i u Dinamovim trenirkama.

          Pa nije ti to cak ni otprilike pogotovo ne ako cemo usporedjivati ovako laicki jednostavna kao sto ti to radis…
          Bus je Neoplan, vlasnik je Dinamo
          Limuzina je Mercedes,ali vlasnik je neka lizing kuca ili rent-a-car, a ne znam da bas toga imamo na gridu 😉
          Uostlom Marko vam je uobicajno “stari prdonja” koji odavno ishlapio, osim ako…



          1

          11
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Ne može ni Dacia. Njihov vlasnik je Renault = sukob interesa…



          10

          0
        • Ferrari AMG Prikaži

          Stavi onda samo Ladu Nivu umjesto toga, opet ce mnogima biti sukob interesa, jbg ipak dvoje rusa radi u Mercedesu :)


          0

          5
        • lukarak Donator Prikaži

          Ne moze.

          Lada is a brand of cars manufactured by AvtoVAZ, a Russian company owned by the French Groupe Renault.


          0

          1
  4. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Nezabrinjava mene ovo ni najmanje al mi je isto cudno zasto Ferrari nikad nije gura svoj SC ako ne Ferrari barem Gulia GTAM bar nju lewis nebi triba ubrzavat



    7

    1
  5. Tag Heuer Ante Maras novinar Prikaži

    Lijepo za promjenu vidjet Maylandera vidjeti u nečem drugačijem od Mercedes Benza, sve veća uključenost Aston Martina nije slučajna i bit će lijepo vidjeti Aston Martin u bojama F1, iako bih radije da je SC neki Ferrari ili Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, a MC Stelvio Quadrifoglio.



    10

    4
    • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

      Prvi sam Guliu spomenio 😛😛😛



      5

      1
    • Lewis Hamilton mariof1 Prikaži

      ” iako bih radije da je SC neki Ferrari”

      …jer je premalo FIA uključena u reklamiranje Ferraria ;)



      4

      13
      • Tag Heuer Ante Maras novinar Prikaži

        Nisam baš vidio zajedničku reklamu FIAe i Ferrarija, ali dobro. Uostalom šta fali npr Ferrariju F8 Tributu ili 812 Superfast kao SC?



        9

        0
        • Lewis Hamilton mariof1 Prikaži

          Ma da, FIA i Ferrari di mi je pamet :)



          1

          12
        • Tag Heuer Ante Maras novinar Prikaži

          Pa možda davno, davno prije da, ali sad sigurno ne. Uostalom, zašto ne F8 Tributo, Giulia ili 812 Superfast umjesto DB11 ili AMG GTRa te Stelvio Quadrifoglio umjesto C63 AMG ili DBXa, bar za VN Italije? Ne kažem da su modeli AMa i MBa loši, čak štoviše, ali ipak navedene alternative imaju ono nešto, barem po meni.



          3

          0
        • Lewis Hamilton mariof1 Prikaži

          @Ante Maras

          Zašto ne Ferrari F8 Tributo. Što Ferrari misli o SCu?
          Možda davno je FIA bila uz Ferrari. Šališ se, reci da se šališ.

          Nije za vjerovat kako ovdje radite Ferrari crnom ovcom F1 koju svi ugnjetavaju, ali ta ovčica je uporna i najbrža i stalno se vraća. Ferrari je zlatna zaštićena koka F1. Onda dijelu navijača ni to nije dovoljno već je potrebno stvarati zavjere oko SCa.

          SC je reklama. Reklama koju Merc plaća. Ferrari nema potrebe dodatno plaćati tu reklamu. Razumiješ? Ferrari ne vidi smisao, ali eto ti vidiš.


          0

          5
        • Marlboro Hey You Prikaži

          Da imaju jednu jaku zajedničku stvar. Redovno tjedno druženje kod mehaničara. Alfa… pffft molim te Ante budi ozbiljan…


          0

          4
        • Tag Heuer Ante Maras novinar Prikaži

          @mariof1 Pa ima smisla što govoriš da je to na neki način reklama koju Mercedes plaća već gotovo 25 godina, iako nisam baš pretjerano razmišljao o tome. Zbog toga je i jasno zašto nema Ferrarija kao SC. A za tu “vezu” Ferrarija i FIAe, jedino što mi pada na pamet što je FIA napravila, a da je pomoglo Ferrariju je 2003. kad je Michelin bio kažnjen zbog pre elastičnih guma, što je pomoglo Brudgestoneu, pa tako i Ferrariju, inače baš i ne, još pogotovo kad se Ferrari približi Mercedesu, onda FIA kao “poklon” daruje senzore te ga kazni, za razliku od Mercedesa koji prođe s onom “da nisi to više napravio”.

          @HeyYou Nisu Alfe više tako kvarljive kao što se prikazuje u vicevima s ovih prostora.



          7

          1
        • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

          You Can’t Be A True Petrolhead Until You’ve Owned An Alfa
          Ljudi koji pljucaju alfu uglavnom nikad nisu vozili alfu
          To je njezina najveca mana sta se kvari, i svako 100 000 km govnu taljnskom moras minjat remen, dok mecka bez problema naravi 80 kkm na istom bloku motora



          1

          0
  6. Michael Schumacher Ema26 Prikaži

    Mercedes se razduzuje kod AM, od 2022 vettel krece rusiti hamiltonove rekorde :)



    9

    1
  7. Fernando Alonso 14 Hyper markoni Prikaži

    Čini mi se da se stvara nova dominacija, ovaj put Aston Martina😒😒😔😔



    4

    2
  8. Jenson Button Lotus Prikaži

    Ja bih prvaka wec kategorije, Vantage doista prekrasan automobil



    1

    0
  9. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Ma treba neki lambo ili ferrari ili mclaren. Dakle neki brzi sc, a ne ovaj tenk.



    2

    4
  10. Honda zekohonda Donator Prikaži

    kolike su šanse da će sc aston bit powered by amg? :)



    2

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      2013–present: Partnership with Daimler AG
      In 2013, Aston Martin signed a deal with Daimler AG, which owned a 5% stake in Aston Martin, to supply the next generation of Aston Martin cars with Mercedes-AMG engines.[89] Mercedes-AMG also was to supply Aston Martin with electrical systems. This technical partnership was intended to support Aston Martin’s launch of a new generation of models that would incorporate new technology and engines.[90][91] The first model to sport the Mercedes-Benz technology was the DB11, announced at the 2016 Geneva Motor Show which also has Mercedes-Benz electronics for the entertainment, navigation and other systems.[92] The 2018 V8 Vantage, unveiled in late 2017, employed a Mercedes-Benz twin-turbocharged V8 engine and infotainment systems.[93] Mercedes will increase its holding “in stages” from 5% to 20%.[94]

      Dakle, šanse su jedno 104%



      5

      0
  11. Mislim da u našim glavama još uvijek egzistira nekakav “socijalizam” kada se stalno priča o sukobu interesa. F1 je privatna tvrtka i uprava (postavljena od vlasnika) može raditi što hoće jer raspolaže svojim novcem. Nije im zabranjeno ni da propadnu, ali ipak mislim da oni bolje znaju odmjeriti vlastiti interes i interes sporta.
    Kada se raspolaže novcem poreznih obveznika, e, to je nešto sasvim drugo…



    3

    1
  12. Renault Alpine Prikaži

    Ovo nije uopće iznenađujuće, još početkom godine kada se saznalo da Mercedes-Benz šalje Tobiasa Moersa, šefa Mercedes-AMG-a da preuzme Aston Martin, bilo je jasno da se svašta sprema. Ovih dana smo saznali da Mercedes postaje sa 20% zasad, drugi najveći dioničar Aston Martin kompanije, a Astoni ispod lima dobijaju kompletnu Mercedes hibridnu tehnologiju, tako da mi je logično da im Mercedes prepušta dio posla.



    2

    0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      S obzirom na ulaganje Mercedesa, u interesu im je definitivno da im se to ulaganje isplati. Tako da mislim da će Aston Martin biti ozbiljan projekat, za najveće domete. Neće biti nekakava B ekipa, i boriti se u sredini poretka.



      1

      0
  13. Mika Hakkinen Skaut Prikaži

    Umjesto svih teorija zavjere predlazem da se uzmu Opeli u spomen na SC Vectru sprzenih kocnica. Opel tako ionako nije vezan s F1, nema sumnje u sukob interesa. Ako se nece nac neki zastupnik, dajem ja svoju Zafiru s 350000 km. Garantiram da je u zavojima stabilnija nego Bottas.


    0

    0
HrvatskiEnglish