Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli preživjeti, molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Brawn: Verstappen i Leclerc su platili danak neiskustvu u Turskoj

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šef Formule 1 Ross Brawn vjeruje da su Max Verstappen i Charles Leclerc platili cijenu zbog svog neiskustva u VN Turske, a smatra da je “stara garda” imala koristi od teških uvjeta.

Vozači su se borili za grip na svježe asfaltiranoj površini tijekom suhih treninga za VN Turske u petak, vozeći sporije u odnosu na očekivani tempo. Nakon toga kiša u kvalifikacijama i utrci stvorila je izuzetno teške uvjete dok su vozači pažljivo navigirali stazom.

Brawn smatra da su takvi uvjeti favorizirali iskustvo, s Lewisom Hamiltonom, Sergiom Perezom i Sebastianom Vettelom koji su popunili mjesta na postolju, a vozači poput Verstappena i Leclerca su skupo platili svoje pogreške.

Verstappen je završio na šestom mjestu nakon što se dva puta okrenuo, dok je Leclerc pao na četvrto mjesto nakon pogreške u borbi s Perezom u posljednjem krugu.

“Ono što smo vidjeli bila je stara garda koja je demonstrirala svoje iskustvo, a mladi pretendenti pokazali su da moraju još malo naučiti. Bilo je fascinantno gledati Sebastianovu izvedbu ovog vikenda, ljudi brzo otpišu bilo koju vrstu sportaša ako imaju slabije razdoblje.”

– ROSS BRAWN

“Nedjelja nas je podsjetila na njegov duboki talent. Ove je godine bio pomalo u sjeni Charlesa, a kraj njegovog odnosa s Ferrarijem nije lak, pa mislim da mu je VN Turske bio sjajan dan. Nije napravio ništa pogrešno i bio spreman nasrnuti kad se ukaže prilika.”

“Suprotno tome, mlađi vozači – poput Charlesa i Maxa – pogriješili su. Dosad nisu iskusili utrku poput ove. Bio je pravi izazov procijeniti kako će se gume ponašati, kako će se razvijati i predvidjeti gdje će gume biti za 10 ili 20 krugova – tu je došlo iskustvo.”

“Ali ovo će biti još jedna referentna točka u bazi podataka ovih mladih vozača. Da sutra odradimo još jednu utrku u Turskoj, siguran sam da bi mnogi od njih pristupili drugačije.”

Brawn se također usprotivio kritikama skliske nove površine staze u Istanbul parku – i kaže da je to omogućilo vozačima da maksimalno pokažu svoj talent.

George Russell rekao je da su “izgledali kao idioti” na glatkoj površini, pri čemu temperatura guma igra ključnu ulogu, a neki se bolidi očito muče više od drugih da gume počnu raditi.

Međutim, Brawn je inzistirao da su nezgodni uvjeti vozačima pružili priliku da pokažu svoje sposobnosti.

“Promotor i zemlja učinili su fantastičan posao dovevši stazu u situaciju da ugosti senzacionalni Grand Prix. Cijenim da vozači nisu bili zadovoljni ukupnom razinom gripa, ali to je bila posljedica kasne odluke da se tamo utrkuju jer je kalendar revidiran kako bi odgovorio na COVID-19.”

– ROSS BRAWN

“Mislim da se vozači ponekad moraju sjetiti da se radi o natjecanju tko će prijeći granicu, pa iako razina gripa nije bila visoka, svima je bilo isto. Neki su vozači spustili glavu i pomirili se s tim, drugima je to smetalo.”

“Imati izazovnu podlogu kakvu smo imali ovog vikenda nije bila loša stvar. Pokazao je maksimalno talent vozača. Ne mislim da razina prianjanja mjeri razinu vaše kompetitivnosti.”

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Hefest.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
45 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

44 komentara

  1. Charles Leclerc 16 Catta Prikaži

    Do kad ce se Max smatrati neiskusnim, ovo mu je vec 5. sezona. Uvijek neka opravdanja kad je on u pitanju.

    Zbog toga i grijesi, jer ne samo sto on ne priznaje kad pogrijesi, nego mu ni ekipa nikad nije ocitala bukvicu. Tako nece nikada naucit iz svojih gresaka, i utrke poput ove ce se ponavljati i u buducnosti



    34

    2
  2. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži
    Reakcija "Schumi" za legendaran komentar

    Leclerc napravio jednu grešku, a mimo toga startao s 12. pozicije, umal bio drugi… Max bio Bull u Red Bullu, kao često, njegova nestrpljivost ga već mnogo puta koštala… Mislim da je ovakva podloga samo naglasila karakteristike vozača…
    Lewis – all round performer
    Perez – savršeno prilagođavanje utrci
    Seb – vožnja svoje utrke
    Charles – rocket but I’m so stupid(ponekad)
    Stroll – vozim dobro pa se izgubim
    Max – bik na ledu, preagresivan za vlastito dobro
    Bottas – baksuz baksuzni
    ….



    36

    1
    • F1puls ivanh Prikaži

      Sve ok..ali Stroll apsolutno ništa nije loše napravio, naprotiv….fantastične kvalifikacije, izvstan start, te je Pereza ostavio 6-7 sekundi…..zatim su ga prekasno pozvali u boks u kojem je dobio loše gume na koje se žalio odmah od prvog kruga….jednostavno nije imao sreće poput Hamiltona kojem se staza počela sušiti u pravo vrijeme, kiša nije padala do kraja utrke a znamo kakav je Mercedes u takvim uvjetima…plus drs….



      6

      2
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Haha ” imao je sreće što se staza počela sušiti”. Ček malo, jel to on vozio na nekoj stazi pored ili zajedno sa ostalim vozačima te je samim time imao i iste uvjete?



        1

        7
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Imao je iste uvijete. Strategija Mercedesa je bila kockarska jer su jedino radeći suprotno od ostalih mogli nešto napraviti. Kockali su se da će gume izdržati unatoč sušenju staze i da kiša ponovo neće pasti. Da je pala samo 3 kruga prije kraja Lewis ne bi pobijedio niti bi Perez bio drugi jer ih ćelave intermedije ne bi držale na stazi. Nakon trke bi se pričalo o maestralnoj taktici Ferrarija i dvostrukoj pobjedi.



          4

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Hamilton je imao preko 30 sec cijelo vrijeme u odnosu na Vettela.
          Ne znam kako si izračunao da je Ferrari mogao pobijediti?


          0

          6
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          @Har Kl
          Čitaj s razumijevanjem.



          3

          0
        • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

          @Har Kl
          Pa nije kisa VSC da krene kad je Ham pred ulaskom u box pa da izgubi samo vrijeme potrebno za odradit jedan pit stop 🚫⛔



          4

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Pokušavam, ali ne ide. Zato i pitam.

          Gubitak vremena za odlazak u box, pri onim brzinama iznosi cca 20 sec.

          @Crash, rđav k. uvijek nađe izgovor. I obavezno spomene neko prošlo vrijeme ;)
          Samo mu to i preostane :trep:


          0

          6
        • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

          Samo ti pomazem pri racunanju… Ne moras biti neurozan…



          2

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Kome ti pomažeš … :zubo:
          Nema nervoze … :thumbs:


          0

          3
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Pitanje je gdje bi ga ulovilo, da li bi mislio da bude preživio još malo do kraja, da mu se ne riskira ulazak u box na ćelavim gumama (ima neke traume iz djetinjstva na tu temu)…. Došao je do 30 sekundi jer u box nije otišao kad i ostali. Napravio je obrnutu taktiku od ostalih jer ga je jedino to moglo dovesti do pobjede. Isplatilo se.



          5

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          I mislio sam da je imalo veze sa prošlošću.

          S obzirom da je mogao odvesti krug 10 sec. sporije od konkurencije, mislim da su mu šanse za takav scenarij jako male.


          0

          3
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          @wapi pa upravo to i govorim. Iako ga je ekipa zvala da uđe po nove gume nakon Vettela, odlučio je da ostane na njima. Nitko nije tjerao druge da uđu po nove interice. A i da je pala kiša imao je vremena ući po nove gume koje bi tada bile daleko brže od već korištenih koje su imali ovi iza njega. Ali već je postalo normalno omalovažavati njegove odlične vožnje nekakvom srećom ili superiornim bolidom. Prozirno.


          0

          7
        • Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

          @Har Kl
          Mercedes kao takav je imao ozbiljnih problema na mokrom, dovoljno je samo pogledat što je radio Bottas…
          Osim toga Hamilton je također na startu utrke na friškim i zagrijanim full wet gumama izletio van staze i to ne jednom…
          Imao je odličan start, možda i najbolji od svih jer mislim da je čak i jedini koji je sa lošije strane grida na startu dobio pozicije (3 !, a ne jednu), da bi onda u prvom krugu na tim istim full wet gumama imao dva izleta van staze, popušio 3 pozicije usljed toga i nekih 15 sekundi zaostatka u odnosu na Strolla…
          Samo u prvom krugu i to na najboljim mogućim gumama koje je mogao imat na mokrom…

          Pa si sad zamisli što bi bilo na potpuno potrošenim interima koji su efektivno bili poderani slik…
          Očekivat da bi on na potpuno poderanim gumama obavio brzi krug na stazi i došao do boksa na vrijeme je prilično naivno, upitno je bi li uopće stigao normalno do boksa ili bi se izvrtio ko Bottas x puta pa možda čak i zapeo negdi sa strane, a kamo li bi li stigao na vrijeme.

          Mercedes i Hamilton su se realno žestoko kockali i pogodili.
          Strateški taj potez uopće nije jasan, jer realno imali su vremena da bez problema uđu u boks, uzmu novi inter te se vrate na stazu dobih 4-5 sekundi ispred Pereza i s tim potpuno anuliraju rizik kiše ili pucanja gume…
          No ego je prevladao, bilo je bitnije zaobič Bottasa za krug i konkurenciju ostavit 30 sekundi iza sebe…



          7

          1
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Ja ne mogu da vjerujem, kako vi neka predviđanja koristite kao činjenice :bonk:
          Hamilton nije imao problem sa inter gumama. Imao je sa wet gumama.
          Ne bi morao raditi brzi krug, nego krug koji je 5 sec sporiji od konkurencije.
          Ukoliko bi kiša pala tako jako da je morao ići po wet, otkud pretpostavka da bi Vettel i LeClerc imali bolji tempo od njega na potrošenom interu?
          Otkud pretpostavka da bi Ferrari imao bolji tempo na wet gumama, kad su u kvalifikacijama zaostajali nekoliko sekundi?
          Sa Bottasom si baš pogodio. Sigurno je to bio glavni razlog te odluke ;)



          1

          6
        • Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

          Nevjerojatno…

          Za početak nađi snimku utrke ili googlaj slike kraja utrke ako ju već gledao nisi,
          pa pogledaj malu sitnu razliku imeđu guma na Hamiltonovom bolidu i onih na Vettelovom…

          Razlika nije tu zato što je Meredes bio grozan bolid, zato što je Hamilton poderao gume ili bla-bla, nego zato što su te gume bile starije 25 krugova + kvalifikacije od Vettelovih (on je imao set novog intera, Hamilton nije), a ukupno stare 50 krugova + kvalifikacije,
          a to je pun kufer previše za Inter na normalnoj stazi i uvjetima ko stvorenim za Inter, a kamo li ovako…

          A i dosta je samo pogledat ovu sliku:
          https://thumbnails.cbc.ca/maven_legacy/thumbnails/941/763/GettyImages-1229626975_620x350_1819905603929.jpg
          Razlika imeđu Vettelove gume i Lewisovih/Perezovih guma je vidljiva i na slici ovak male rezolucije…
          Ovo Hamiltonovo je skoro pa čisti slick čak i naprijed, a na pogonskim kotačima su gume potpuno poderane…
          I takva guma nema šanse zadržat bolid na mokrom asfaltu, a kamo li na još tome i užasno skliskom asfaltu kakav je bio u Turskoj i da krug kak ti to eto veliš bude samo 5 sekundi sporiji…
          Krug na takvim gumama je realno jako teško uopće odvest a kamo li odvest samo 5,10 ili 30 sekundi sporije…



          2

          1
      • Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

        RP kuha gume, da je kojim slučajem bila suha utrka, ljudi bi završili 14 i 15 vjerojatno.
        Dok je staza bila full mokra, RP je bio najbrži bolid i ostavili su Vettela i ekipu 15 sec iza, nakon 10ak krugova kada se staza sušila tempo im je samo padao.
        Perez se bolje ponašao prema gumama dok je Stroll uzeo sve iz njih odmah početkom stinta, malo je tu zelen ali pokao je da može zapaprit, još je valjda imao neko oštećenje na bolidu. Nije Strolla baš taktika ukeljala. Taktika je bila razumna. Gubi sekund ipo od svih na stazi, hoćemo ga ostaviti da ga obiđu svi ili ćemo probati na novim interima..


        0

        1
  3. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Sam neka ostanu napadači a iskustvi diđe samo po sebi..Ionako se nitko nije rodio naučen



    4

    0
  4. Slažem se sa mišljenjem Rossa, najzad smo dobili trku u kojoj kvalitet bolida ne učestvuje sa 95 %.
    U ovoj trci je to bilo jako blizu 50 : 50 % , snaga bez kontrole nije predstavljala ništa ( Bottas).
    Vidjelo se ko zaista zna da vozi i kome nije potreban asfalt kao šmirgl papir i staza kao VN Francuske.
    Brzina je u odnosu na neke druge staze bila smiješna ali uzbuđenje nas gledalaca je bilo vrhunsko.
    Zaključak je jasan



    26

    1
  5. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    pa iako razina gripa nije bila visoka, svima je bilo isto. Neki su vozači spustili glavu i pomirili se s tim, drugima je to smetalo

    Slazem se
    Leclerc je razbio Vettela po brizni, ne bas tako velika greska ga je kostala jedne pozicije..
    Mnogo iskusniji Max napravio nekoliko gresaka..
    Manjak strpljivosti kod Leclerca razumijem, utrka samo sto nije zavrsila..
    Manjak nestrpljivosti kod Maxa ne mogu razumijet.. Ok, brzi je bio…
    Vidno brzi je bio i Lewis od Vettela pa se nije bacao na glavu, sacekao da se Seb makne i uzeo 25 bodova..



    20

    5
  6. Lewis Hamilton mariof1 Prikaži

    Leclerc i Perez su se borili za drugo mjesto. Ništa tu ne nedostaje iskustva. Što je trebao? Zadnji krug voziti se na sigurnom trećem mjestu i ne probati napasti za drugo.



    16

    3
  7. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Charles prizna grešku i svjestan je da ga to ponekad košta, naučit će.
    Ovaj bik Max nikada sebe nije okrivio, kutevi prednjeg krila, naglih 150 konja kao u Bahreinu itd itd.
    6 godina ljudi tvrde da je mlad i da će naučit.
    Leclerc je ionako po meni napravio potez koji je oke, izgubio je poziciju jer je hvatao drugo mjesto, pri tome nije bio nikakav DNF. Pokušao je ono što bi vrlo vjerojatno svi napravili.



    22

    0
  8. David Croft Ferrari Prikaži

    Verstappen sa 120 utrka i 6 sezona je “neiskusan” hahaha… svašta.

    Za usporedbu, Kimi se sa toliko utrka borio za prvenstvo (i osvojio) 2007. godine, Alonso je već dva osvojio, Vettel je bio na rubu osvajanja 4. prvenstva.

    Ali ovaj je kao tobože neiskusan i još se vuču ta opravdanja. Dajte molim vas.

    Ajde mogu shvatiti za Leclerca, vjerojatno i je jer je u trećoj sezoni i to još u Ferrariju, a ovaj je u F1 od 2015 i već se dovoljno navozao.



    27

    0
  9. Max ne moze proci protu parolu vise. I on definitivno je platio danak svojom greskom. Dok Leclerca nitko nije ni ocekivao u borbi za drugo mjesto pogotovo ne nakon onakvog starta. Max je odvrzao bas losu utrku sto je nesusporedivo s onim sto je prikazao Leclerc u losijem autu.



    7

    0
  10. Max neiskusan.
    Jos malo pa ce i Kimi bit u toj kategoriji.



    16

    1
  11. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Po meni je ovo usporedjivanje kruski i jabuka.

    Max je (opet) bio bez strpljenja i gotovo cijelu trku radio greske. Kako i svi pisu – opet su svi drugi krivi samo ne on sam. I njega se ne moze tretirati neiskusnim, ima dovoljno kilometara u guzici, samo nikako da mu dodje iz guzice u glavu.

    Leclercova greska bila – ili sve ili nista. I to je bila jedina. Isao je u rizik i na drugo mjesto. Jbg, nije uspjelo. Mozda ce neki drugi put uspjeti pa ce pricati kako je to bio majstorski potez.



    12

    0
  12. Zanimljivo da su na postolju završili vozači koji su jednini vozili 2011 kad je bila zadnja VN Turske.



    6

    0
  13. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    drago mi je da je odgovorio russelu na njegov neprimjeren komentar



    5

    0
  14. Jackie Stewart veki66 Prikaži

    meni se cini da ce za Maxa do kraja karijere govorit kako placa danak neiskustvu….


    0

    0
HrvatskiEnglish