Šef Formule 1 Ross Brawn vjeruje da su Max Verstappen i Charles Leclerc platili cijenu zbog svog neiskustva u VN Turske, a smatra da je “stara garda” imala koristi od teških uvjeta.
Vozači su se borili za grip na svježe asfaltiranoj površini tijekom suhih treninga za VN Turske u petak, vozeći sporije u odnosu na očekivani tempo. Nakon toga kiša u kvalifikacijama i utrci stvorila je izuzetno teške uvjete dok su vozači pažljivo navigirali stazom.
Brawn smatra da su takvi uvjeti favorizirali iskustvo, s Lewisom Hamiltonom, Sergiom Perezom i Sebastianom Vettelom koji su popunili mjesta na postolju, a vozači poput Verstappena i Leclerca su skupo platili svoje pogreške.
Verstappen je završio na šestom mjestu nakon što se dva puta okrenuo, dok je Leclerc pao na četvrto mjesto nakon pogreške u borbi s Perezom u posljednjem krugu.
“Ono što smo vidjeli bila je stara garda koja je demonstrirala svoje iskustvo, a mladi pretendenti pokazali su da moraju još malo naučiti. Bilo je fascinantno gledati Sebastianovu izvedbu ovog vikenda, ljudi brzo otpišu bilo koju vrstu sportaša ako imaju slabije razdoblje.”
– ROSS BRAWN
“Nedjelja nas je podsjetila na njegov duboki talent. Ove je godine bio pomalo u sjeni Charlesa, a kraj njegovog odnosa s Ferrarijem nije lak, pa mislim da mu je VN Turske bio sjajan dan. Nije napravio ništa pogrešno i bio spreman nasrnuti kad se ukaže prilika.”
“Suprotno tome, mlađi vozači – poput Charlesa i Maxa – pogriješili su. Dosad nisu iskusili utrku poput ove. Bio je pravi izazov procijeniti kako će se gume ponašati, kako će se razvijati i predvidjeti gdje će gume biti za 10 ili 20 krugova – tu je došlo iskustvo.”
“Ali ovo će biti još jedna referentna točka u bazi podataka ovih mladih vozača. Da sutra odradimo još jednu utrku u Turskoj, siguran sam da bi mnogi od njih pristupili drugačije.”
Brawn se također usprotivio kritikama skliske nove površine staze u Istanbul parku – i kaže da je to omogućilo vozačima da maksimalno pokažu svoj talent.
George Russell rekao je da su “izgledali kao idioti” na glatkoj površini, pri čemu temperatura guma igra ključnu ulogu, a neki se bolidi očito muče više od drugih da gume počnu raditi.
Međutim, Brawn je inzistirao da su nezgodni uvjeti vozačima pružili priliku da pokažu svoje sposobnosti.
“Promotor i zemlja učinili su fantastičan posao dovevši stazu u situaciju da ugosti senzacionalni Grand Prix. Cijenim da vozači nisu bili zadovoljni ukupnom razinom gripa, ali to je bila posljedica kasne odluke da se tamo utrkuju jer je kalendar revidiran kako bi odgovorio na COVID-19.”
– ROSS BRAWN
“Mislim da se vozači ponekad moraju sjetiti da se radi o natjecanju tko će prijeći granicu, pa iako razina gripa nije bila visoka, svima je bilo isto. Neki su vozači spustili glavu i pomirili se s tim, drugima je to smetalo.”
“Imati izazovnu podlogu kakvu smo imali ovog vikenda nije bila loša stvar. Pokazao je maksimalno talent vozača. Ne mislim da razina prianjanja mjeri razinu vaše kompetitivnosti.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do kad ce se Max smatrati neiskusnim, ovo mu je vec 5. sezona. Uvijek neka opravdanja kad je on u pitanju.
Zbog toga i grijesi, jer ne samo sto on ne priznaje kad pogrijesi, nego mu ni ekipa nikad nije ocitala bukvicu. Tako nece nikada naucit iz svojih gresaka, i utrke poput ove ce se ponavljati i u buducnosti
34
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
šesta sezona.
26
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc napravio jednu grešku, a mimo toga startao s 12. pozicije, umal bio drugi… Max bio Bull u Red Bullu, kao često, njegova nestrpljivost ga već mnogo puta koštala… Mislim da je ovakva podloga samo naglasila karakteristike vozača…
Lewis – all round performer
Perez – savršeno prilagođavanje utrci
Seb – vožnja svoje utrke
Charles – rocket but I’m so stupid(ponekad)
Stroll – vozim dobro pa se izgubim
Max – bik na ledu, preagresivan za vlastito dobro
Bottas – baksuz baksuzni
….
36
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve ok..ali Stroll apsolutno ništa nije loše napravio, naprotiv….fantastične kvalifikacije, izvstan start, te je Pereza ostavio 6-7 sekundi…..zatim su ga prekasno pozvali u boks u kojem je dobio loše gume na koje se žalio odmah od prvog kruga….jednostavno nije imao sreće poput Hamiltona kojem se staza počela sušiti u pravo vrijeme, kiša nije padala do kraja utrke a znamo kakav je Mercedes u takvim uvjetima…plus drs….
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha ” imao je sreće što se staza počela sušiti”. Ček malo, jel to on vozio na nekoj stazi pored ili zajedno sa ostalim vozačima te je samim time imao i iste uvjete?
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imao je iste uvijete. Strategija Mercedesa je bila kockarska jer su jedino radeći suprotno od ostalih mogli nešto napraviti. Kockali su se da će gume izdržati unatoč sušenju staze i da kiša ponovo neće pasti. Da je pala samo 3 kruga prije kraja Lewis ne bi pobijedio niti bi Perez bio drugi jer ih ćelave intermedije ne bi držale na stazi. Nakon trke bi se pričalo o maestralnoj taktici Ferrarija i dvostrukoj pobjedi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton je imao preko 30 sec cijelo vrijeme u odnosu na Vettela.
Ne znam kako si izračunao da je Ferrari mogao pobijediti?
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Kl
Čitaj s razumijevanjem.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Kl
Pa nije kisa VSC da krene kad je Ham pred ulaskom u box pa da izgubi samo vrijeme potrebno za odradit jedan pit stop ?⛔
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pokušavam, ali ne ide. Zato i pitam.
Gubitak vremena za odlazak u box, pri onim brzinama iznosi cca 20 sec.
@Crash, rđav k. uvijek nađe izgovor. I obavezno spomene neko prošlo vrijeme ;)
Samo mu to i preostane :trep:
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo ti pomazem pri racunanju… Ne moras biti neurozan…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kome ti pomažeš … :zubo:
Nema nervoze … :thumbs:
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje je gdje bi ga ulovilo, da li bi mislio da bude preživio još malo do kraja, da mu se ne riskira ulazak u box na ćelavim gumama (ima neke traume iz djetinjstva na tu temu)…. Došao je do 30 sekundi jer u box nije otišao kad i ostali. Napravio je obrnutu taktiku od ostalih jer ga je jedino to moglo dovesti do pobjede. Isplatilo se.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I mislio sam da je imalo veze sa prošlošću.
S obzirom da je mogao odvesti krug 10 sec. sporije od konkurencije, mislim da su mu šanse za takav scenarij jako male.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi pa upravo to i govorim. Iako ga je ekipa zvala da uđe po nove gume nakon Vettela, odlučio je da ostane na njima. Nitko nije tjerao druge da uđu po nove interice. A i da je pala kiša imao je vremena ući po nove gume koje bi tada bile daleko brže od već korištenih koje su imali ovi iza njega. Ali već je postalo normalno omalovažavati njegove odlične vožnje nekakvom srećom ili superiornim bolidom. Prozirno.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Kl
Mercedes kao takav je imao ozbiljnih problema na mokrom, dovoljno je samo pogledat što je radio Bottas…
Osim toga Hamilton je također na startu utrke na friškim i zagrijanim full wet gumama izletio van staze i to ne jednom…
Imao je odličan start, možda i najbolji od svih jer mislim da je čak i jedini koji je sa lošije strane grida na startu dobio pozicije (3 !, a ne jednu), da bi onda u prvom krugu na tim istim full wet gumama imao dva izleta van staze, popušio 3 pozicije usljed toga i nekih 15 sekundi zaostatka u odnosu na Strolla…
Samo u prvom krugu i to na najboljim mogućim gumama koje je mogao imat na mokrom…
Pa si sad zamisli što bi bilo na potpuno potrošenim interima koji su efektivno bili poderani slik…
Očekivat da bi on na potpuno poderanim gumama obavio brzi krug na stazi i došao do boksa na vrijeme je prilično naivno, upitno je bi li uopće stigao normalno do boksa ili bi se izvrtio ko Bottas x puta pa možda čak i zapeo negdi sa strane, a kamo li bi li stigao na vrijeme.
Mercedes i Hamilton su se realno žestoko kockali i pogodili.
Strateški taj potez uopće nije jasan, jer realno imali su vremena da bez problema uđu u boks, uzmu novi inter te se vrate na stazu dobih 4-5 sekundi ispred Pereza i s tim potpuno anuliraju rizik kiše ili pucanja gume…
No ego je prevladao, bilo je bitnije zaobič Bottasa za krug i konkurenciju ostavit 30 sekundi iza sebe…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne mogu da vjerujem, kako vi neka predviđanja koristite kao činjenice :bonk:
Hamilton nije imao problem sa inter gumama. Imao je sa wet gumama.
Ne bi morao raditi brzi krug, nego krug koji je 5 sec sporiji od konkurencije.
Ukoliko bi kiša pala tako jako da je morao ići po wet, otkud pretpostavka da bi Vettel i LeClerc imali bolji tempo od njega na potrošenom interu?
Otkud pretpostavka da bi Ferrari imao bolji tempo na wet gumama, kad su u kvalifikacijama zaostajali nekoliko sekundi?
Sa Bottasom si baš pogodio. Sigurno je to bio glavni razlog te odluke ;)
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevjerojatno…
Za početak nađi snimku utrke ili googlaj slike kraja utrke ako ju već gledao nisi,
pa pogledaj malu sitnu razliku imeđu guma na Hamiltonovom bolidu i onih na Vettelovom…
Razlika nije tu zato što je Meredes bio grozan bolid, zato što je Hamilton poderao gume ili bla-bla, nego zato što su te gume bile starije 25 krugova + kvalifikacije od Vettelovih (on je imao set novog intera, Hamilton nije), a ukupno stare 50 krugova + kvalifikacije,
a to je pun kufer previše za Inter na normalnoj stazi i uvjetima ko stvorenim za Inter, a kamo li ovako…
A i dosta je samo pogledat ovu sliku:
https://thumbnails.cbc.ca/maven_legacy/thumbnails/941/763/GettyImages-1229626975_620x350_1819905603929.jpg
Razlika imeđu Vettelove gume i Lewisovih/Perezovih guma je vidljiva i na slici ovak male rezolucije…
Ovo Hamiltonovo je skoro pa čisti slick čak i naprijed, a na pogonskim kotačima su gume potpuno poderane…
I takva guma nema šanse zadržat bolid na mokrom asfaltu, a kamo li na još tome i užasno skliskom asfaltu kakav je bio u Turskoj i da krug kak ti to eto veliš bude samo 5 sekundi sporiji…
Krug na takvim gumama je realno jako teško uopće odvest a kamo li odvest samo 5,10 ili 30 sekundi sporije…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RP kuha gume, da je kojim slučajem bila suha utrka, ljudi bi završili 14 i 15 vjerojatno.
Dok je staza bila full mokra, RP je bio najbrži bolid i ostavili su Vettela i ekipu 15 sec iza, nakon 10ak krugova kada se staza sušila tempo im je samo padao.
Perez se bolje ponašao prema gumama dok je Stroll uzeo sve iz njih odmah početkom stinta, malo je tu zelen ali pokao je da može zapaprit, još je valjda imao neko oštećenje na bolidu. Nije Strolla baš taktika ukeljala. Taktika je bila razumna. Gubi sekund ipo od svih na stazi, hoćemo ga ostaviti da ga obiđu svi ili ćemo probati na novim interima..
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sam neka ostanu napadači a iskustvi diđe samo po sebi..Ionako se nitko nije rodio naučen
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa mišljenjem Rossa, najzad smo dobili trku u kojoj kvalitet bolida ne učestvuje sa 95 %.
U ovoj trci je to bilo jako blizu 50 : 50 % , snaga bez kontrole nije predstavljala ništa ( Bottas).
Vidjelo se ko zaista zna da vozi i kome nije potreban asfalt kao šmirgl papir i staza kao VN Francuske.
Brzina je u odnosu na neke druge staze bila smiješna ali uzbuđenje nas gledalaca je bilo vrhunsko.
Zaključak je jasan
26
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj me krivo shvatiti ali šta je točno jasan zaključak temeljem ove jedne utrke?
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije bitno je li jedna trka ili više njih ..dobili smo trku “starog kova” u kojoj je vozac i njegovo znanje bilo presudno.
Zaključak je – da je prvenstvo koncipirano sa odnosom bolid : vozac 60 : 40, ne bi bilo riješeno nakon prve trke i našeg razocarenja saznanjem da je vodeca ekipa opet ( bilo koja, ne samo Mercedes) napravila bolid koji je 1,5 sec brži od ostalih i da nam je i ova godina “propala” …..u smislu neizvjesnosti i istinskog uzbuđenja …pa onda svoje frustracije lijecimo na Bottasu …
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Snaga bez kontrole ne znači ništa” – Pirelli.
Namjerno ili…?
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Namjerno ili …nisam siguran šta si mislio reci tim …ako misliš da sam sebi htjeo pripisati cuveni slogan Pirellija u krivu si.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam mislio da si “htjeo” pripisati sebi slogan, nego da li si ga namjerno koristio kao takvog. Zaboravi…
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se
Leclerc je razbio Vettela po brizni, ne bas tako velika greska ga je kostala jedne pozicije..
Mnogo iskusniji Max napravio nekoliko gresaka..
Manjak strpljivosti kod Leclerca razumijem, utrka samo sto nije zavrsila..
Manjak nestrpljivosti kod Maxa ne mogu razumijet.. Ok, brzi je bio…
Vidno brzi je bio i Lewis od Vettela pa se nije bacao na glavu, sacekao da se Seb makne i uzeo 25 bodova..
20
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato mislim i da ima bolid za naslov Max nebi uzeo kraj Hama titulu.
U knap prvenstvu je najbitnije znati procijeniti kada napasti, a kad uzeti bodove, tu je Ham tata mata.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lakse je vozit kad ti šefika uz pokvareni osmjeh na licu moze mirno rec “Seb has a championship to think about” pa kud puklo da puklo… Ako dodje do pozicije da ima nesto za izgubit, vidjet cemo koliko si ga odgojili..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc i Perez su se borili za drugo mjesto. Ništa tu ne nedostaje iskustva. Što je trebao? Zadnji krug voziti se na sigurnom trećem mjestu i ne probati napasti za drugo.
16
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Charles prizna grešku i svjestan je da ga to ponekad košta, naučit će.
Ovaj bik Max nikada sebe nije okrivio, kutevi prednjeg krila, naglih 150 konja kao u Bahreinu itd itd.
6 godina ljudi tvrde da je mlad i da će naučit.
Leclerc je ionako po meni napravio potez koji je oke, izgubio je poziciju jer je hvatao drugo mjesto, pri tome nije bio nikakav DNF. Pokušao je ono što bi vrlo vjerojatno svi napravili.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Verstappen sa 120 utrka i 6 sezona je “neiskusan” hahaha… svašta.
Za usporedbu, Kimi se sa toliko utrka borio za prvenstvo (i osvojio) 2007. godine, Alonso je već dva osvojio, Vettel je bio na rubu osvajanja 4. prvenstva.
Ali ovaj je kao tobože neiskusan i još se vuču ta opravdanja. Dajte molim vas.
Ajde mogu shvatiti za Leclerca, vjerojatno i je jer je u trećoj sezoni i to još u Ferrariju, a ovaj je u F1 od 2015 i već se dovoljno navozao.
27
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max ne moze proci protu parolu vise. I on definitivno je platio danak svojom greskom. Dok Leclerca nitko nije ni ocekivao u borbi za drugo mjesto pogotovo ne nakon onakvog starta. Max je odvrzao bas losu utrku sto je nesusporedivo s onim sto je prikazao Leclerc u losijem autu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max neiskusan.
Jos malo pa ce i Kimi bit u toj kategoriji.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni je ovo usporedjivanje kruski i jabuka.
Max je (opet) bio bez strpljenja i gotovo cijelu trku radio greske. Kako i svi pisu – opet su svi drugi krivi samo ne on sam. I njega se ne moze tretirati neiskusnim, ima dovoljno kilometara u guzici, samo nikako da mu dodje iz guzice u glavu.
Leclercova greska bila – ili sve ili nista. I to je bila jedina. Isao je u rizik i na drugo mjesto. Jbg, nije uspjelo. Mozda ce neki drugi put uspjeti pa ce pricati kako je to bio majstorski potez.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo da su na postolju završili vozači koji su jednini vozili 2011 kad je bila zadnja VN Turske.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
drago mi je da je odgovorio russelu na njegov neprimjeren komentar
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj klinac mi je sve iritantniji.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reci mi engleza koji nije iritantan
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Emma Watson? :mrgreen:
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je ona donijela iz Francuske :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante, ona je engleskinja ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russell i Lando su mi pri vrhu iritantnosti na ovom gridu.
Čak svi ostali su mi top u usporedbi s ovim dvojcem.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni se cini da ce za Maxa do kraja karijere govorit kako placa danak neiskustvu….
0
0