Kimi Raikkonen vjeruje kako će Ferrari brzo riješti ovogodišnju krizu kroz koju prolaze. Drugi bivši vozač Ferrarija, Gerhard Berger, nedavno je predvidio kako će ekipi iz Maranella ipak trebati nekoliko godina da se vrate na prvo mjesto na postolju i počnu natjecati za naslov.
Raikkonen, posljednji Ferrarijev prvak iz 2007. godine kaže da je u svoje vrijeme u toj momčadi vidio slične situacije.
“Ne znam što bi rekao o tome. Dugo sam bio Ferrarijev vozač i nije prvi put da su jedne godine vrlo jaki, a sljedeće sezone nisu konkurentni.”
“2008. smo se borili za naslov, a 2009. uopće nismo bili konkurentni. Vidim neke sličnosti sa trenutnom situacijom nakon što je Ferrari 2019. imao pobjednički bolid.”
Kimi Raikkonen
Četrdesetjednogodišnji Finac se za talijanski Automoto osvrnuo i na druge ekipe, rekavši kako usponi i padovi nisu rezervirani samo za Ferrari.
“Te su se stvari događale i kad sam bio u McLarenu. Jedne godine su bili konkurentni, a sljedeće su zaostajali iz igre. To su stvari koje se vrlo često događaju u Formuli 1.”
“Neki od Ferrarijevih problema s motorom ove godine utjecali su i na nas u Alfi Romeo, ali siguran sam da će se poboljšati. Ne vidim razlog zašto to ne bi učinili.”
Kimi Raikkonen
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se da ce se vratit vec iduce godine…da imamo sta gledat..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka cast onome tko je izvukao ovih 10 recenica iz njega. ?
Nadam se da ce mu se predvidjanja obistiniti.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na onoj ceremoniji je govorio sa svima. Družio se od stola do stola i na kraju prišao navijačima da s njima razgovara. Ali opet tamo je imao barem 5 promila.
2
1