Izdvojeno

Verstappen: Prednje krilo je bilo pogrešno postavljeno za sedam stupnjeva

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

VN Turske bila je teška za Maxa Verstappena. Dominirao je na kvalifikacijama sve do treće kvalifikacijske runde, kada ga je u borbi za pole position nakon pogreške u jednom zavoju ipak pobijedio Lance Stroll. Na utrci je završio kao šesti, nakon nekoliko pogrešaka koje su ga koštale postolja. Okretanje koje se dogodilo nakon pokušaja pretjecanja Segija Pereza, Verstappen je komentirao sljedećim riječima:

“Nisam ga niti htio prestići na tom mjestu.”

“Nije da sam bio previše nestrpljiv ili nešto slično. Na tom mjestu nisam mogao ništa učiniti.”

“Samo sam se htio priključiti iza njega, ali iznenada sam se maknuo sa staze. Tada je bilo više-manje gotovo. Nakon toga sam većinu vremena proveo zaglavljen u malom vlakiću.”

Max Verstappen

Verstappen je u intervjuu za nizozemski Telegraaf rekao kako je njegov bolid imao pogrešne postavke za utrku te da mu je prednje krilo također bilo postavljeno pod krivim kutom.

“U osnovi je sve pošlo po zlu.”

“Pokazalo se da je prilagodba mog prednjeg krila bila potpuno pogrešna.”

“S jedne nam je strane nedostajalo sedam stupnjeva od onoga što je trebalo biti naša postava prednja krila. To je stvarno puno.”

“Obično tu ili tamo prilagodite jedan stupanj ili nešto tome slično. Ali sedam stupnjeva, to je puno. Pa što možete učiniti kao vozač? Kao rezultat toga gotovo ništa ne funkcionira.”

Max Verstappen

Obnovljena staza u Istanbulu u kombinaciji sa kišom se nije svidjela mnogim vozačima. Bilo je mnogo problema sa gripom, te su se mnogi žalili da imaju osjećaj vožnje po ledu. S njima se složio i Max, te je na kraju intervjua dodao kako je “stanje asfalta bilo smiješno”.

Komentiraj

14 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    RB treba nekog iskusnijeg i mirnijeg vozaca koji se nece dovoditi u ovakce situacije i prokockati ovakve utrke.
    Mislio sam da ce se Max s vremenom smiriti i doći vozačina ali evo, cim je prilika nešto sjebe.
    I njemu ce trebati neke dominacija da postavi pokoji rekord i sl.



    10

    9
  2. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Hoce li on ikada priznati da je bilo do njega. Uvijek je neko ili nesto drugo krivo za njegove greske.

    Ovo meni zvuci kao da su Horner i Marko izmislili gresku, samo da ne ispadne da je njihov zlatni decko pogrijesio i kostao ih pobjede.



    8

    1
  3. nisam virova da ću ovako pisat kad je max u pitanju ali … šta ako je točno ovo o pogrešci postavke prednjeg krila od 7 stupnjeva ? to je u sferi onoga šta ne znamo zar ne ? čak i da iz RB potvrde ovo neki )( mnogi ? ) bi odma pretpostavili da marko to plasira da odbrani svoga “pulena” . max je bija nestrpljiv pa je zato napravija grešku ? a je li nestrpljiv bija i npr LH kad se “ganja” sa sebom pa je zbog toga skoro završija van staze ? ili CL koji je u zadnem trenu izgubija podij ? ali naravno , ko može napisat za 7 X prvaka LH ili budućeg prvaka CL da su bili nestrpljivi u turskoj ? mislim da je max jako prorijedio sra*a koja zna radit , da zna bit i strpljiv , vozit kotač uz kotač bez posljedica ( guranja , kontakta ) . uostalom ako gledamo zadnje 3 sezone jedino sra*e koje je posljedica nestrpljivosti bija je sudar sa ricciardom u bakuu 2018 . lani u belgiji sudar njega i kimija nije posljedica nestrplivosti , na startu u gužvi se svašta može desit šta je potvrđeno i u mugelu ove sezone kad ga je posli starta iz trke izbacija gasly . greška od 7 stupnjeva podešenosti prednjeg krila …. možda je i istina ? možda su postavke iz Q kad su meteo uvjeti bili lošiji nego u trci ostale , a trebalo ih je prilagodit promjeni meteo uvjeta u trci ?



    2

    1
    • markova izjava:
      Helmut Marko admits that Max Verstappen did indeed drive a wrongly adjusted front wing during the Turkish Grand Prix. This happened during a pit stop and is partly due to the new front wing that Red Bull Racing used at Istanbul Park, says the team’s adviser.
      “We used a new front wing in Istanbul. The thread of the adjustment goes in the opposite direction than the old one. A wrong adjustment was made.”
      In order to react with the driving behavior to the fresh tires and the drier track, he [Max] wanted to have a steeper front wing.
      “If you have other tires fitted, you naturally also adjust the front wing,” explains Marko. In addition, the Red Bull Racing pit crew made a mistake: where the mechanic on one side of the front wing did turn in the right direction and thus put more downforce on the wing, the mechanic on the other side turned the wrong side. on. So he flattened the wing on that side, so that the part generated less downforce.



      2

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni