Nakon sjajne prve utrke u Bahreinu odmah tjedan dana kasnije virtualna ekipa preselila se u Japan gdje su odmjerili snage na izuzetno zahtjevnoj stazi.
U kvalifikacijama je ponovo bio najbrži ifilipic17, a njegova prednost od čak 4 desetinke u odnosu na FrankyPi je nagovijestila da bi u utrci mogao daleko odmagliti i voziti usamljeno na čelu poretka. Srećom, to se pokazalo pogrešno.
Iza Frankyja je bio Mario koji je prošlog tjedna došao do podija u Bahreinu, a onda miljevic1, xEmperor, Djotunovic, Almighty, Darrian Alfy, Meks i top 10 je zatvorio Dux.
U utrci smo vidjeli puno manje pretjecanja nego u Bahreinu, ali je duž poretka bilo jako puno bliskih susreta. Ono najzanimljivije događalo se ipak na vrhu. Franky je sad pokazao puno bolji race pace nego što je to izgledalo u kvalifikacijama pa je Filipiću bio skoro cijelu utrku unutar DRS zone. Nekoliko puta je probao napasti, ali nije uspijevao. Dodatnu čar dodala je i informacija insajdera Prof Softića koji je poručio da Filipić ima dva upozorenja i većinu utrke je vozio pod velikom prijetnjom da još jednom prijeđe izvan granica staze sa sva 4 kotača i tako zaradi kaznu od 3 sekunde na konačno vrijeme. To bi ga u cilju lansiralo iza Frankyja, ali je Filipić uspio odvesti čisto sve do kraja. FrankyPi je pokušao i ranijim odlaskom u boks, ali ni undercut nije funkcionirao jer je na povratku malo zapeo iza Meksa i Filipić je u idućem krugu uredno zamijenio gume i vratio se ispred njega.
Danas je na podiju bio i miljevic1 koji je vozio relativno mirnu utrku uz lijepi undercut xEmperora i Marija, a nesreću je napokon izbjegao i Darrian Alfy koji je krenuo s 8. pozicije i na kraju došao tik do pobjedničkog postolja. Mario ne može biti zadovoljan jer je s treće startne pozicije u cilj ušao tek kao šesti, a ispred njega je završio Djotunović.
Utrka je prošla bez većih incidenata, a još smo ranije ostali bez Duxa koji se izvrtio i bez Marigama. Iduća utrka vozi se za tjedan dana u 15 sati.
Cijelu utrku možete pogledati na našem YouTube kanalu – ovdje.
Vozač | Momčad | Kvalifikacije | Zaostatak | |
---|---|---|---|---|
1 | ifilipic17* | Mercedes | 1 | / |
2 | FrankyPi | Ferrari | 2 | +1.389 |
3 | miljevic1 | Alfa Romeo | 4 | +14.970 |
4 | Darrian Alfy | AlphaTauri | 8 | +0.360 |
5 | Luka Djotunovic | Renault | 6 | +5.070 |
6 | Mario | Haas | 3 | +5.699 |
7 | xEmperor | McLaren | 5 | +1.333 |
8 | DarMaar | Williams | 12 | +6.505 |
9 | Meks | Red Bull | 9 | +2.422 |
10 | Almighty | Ferrari | 7 | +2.040 |
11 | RazoR | Red Bull | 13 | +20.641 |
12 | RoyalMaro | Alfa Romeo | 11 | +1.566 |
13 | Rob1 | McLaren | 15 | +5.876 |
14 | NiKra95 | AlphaTauri | 16 | +18.879 |
15 | mikadin | Renault | 14 | +36.356 |
16 | Marigam | Williams | 17 | DNF |
17 | Dux | Racing Point | 10 | DNF |
* ifilipic17 je napravio najbrži krug utrke.
Tko je bio vozač dana za VN Japana?
Ukupno glasova: 71
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čestitke za Filipića.
Odlična online utrka za opuštanje nakon stvarne utrke. Pohvale i za komentatorski duo.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Posto sam zaboravio da je danas utrka bila u 11 sati, dobro je doslo i ovako nesta
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka čast Filipiću,ali ako Frenky zaista vozi na kontroleru, onda su njegove vožnje stepenicu više od rezultata.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U nekim situacijama čak je bolje biti na kontroleru. Izjednačili su performanse kontrolera i volana na igri
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedino gdje volan ima prednost je u Monacu. Na ostalim stazama je tu negdje iako neki govore da pad ima 3 do 4 desetinke prednosti u odnosu na volan. Jedini momci koji imaju prednost na volanu su esport vozači, a i to smo vidjeli da možda i nije tako na jednom eventu gdje se vozač na padu konstantno vozio u sekundi esport vozaca Marcela Keifera kad su svi imali isti setup.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, vozim na kontroleru, i to 10 godina starom Xbox 360 koji jedva radi. Steering input ponekad zakaže ako ne pazim kako držim analog stick. Proba sam igrat sa novim Xbox One, ali iz nekog razloga sam značajno sporiji na njemu, a za to je po meni zaslužan drukčiji feedback koji je bolji kod 360 nego kod One, barem u ovoj igri na kompetitivnoj razini.
1
0