Izdvojeno

Puls2020: Filipić se uspio obraniti od Frankyja za drugu pobjedu u Japanu [anketa]

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon sjajne prve utrke u Bahreinu odmah tjedan dana kasnije virtualna ekipa preselila se u Japan gdje su odmjerili snage na izuzetno zahtjevnoj stazi.

U kvalifikacijama je ponovo bio najbrži ifilipic17, a njegova prednost od čak 4 desetinke u odnosu na FrankyPi je nagovijestila da bi u utrci mogao daleko odmagliti i voziti usamljeno na čelu poretka. Srećom, to se pokazalo pogrešno.

Iza Frankyja je bio Mario koji je prošlog tjedna došao do podija u Bahreinu, a onda miljevic1, xEmperor, Djotunovic, Almighty, Darrian Alfy, Meks i top 10 je zatvorio Dux.

U utrci smo vidjeli puno manje pretjecanja nego u Bahreinu, ali je duž poretka bilo jako puno bliskih susreta. Ono najzanimljivije događalo se ipak na vrhu. Franky je sad pokazao puno bolji race pace nego što je to izgledalo u kvalifikacijama pa je Filipiću bio skoro cijelu utrku unutar DRS zone. Nekoliko puta je probao napasti, ali nije uspijevao. Dodatnu čar dodala je i informacija insajdera Prof Softića koji je poručio da Filipić ima dva upozorenja i većinu utrke je vozio pod velikom prijetnjom da još jednom prijeđe izvan granica staze sa sva 4 kotača i tako zaradi kaznu od 3 sekunde na konačno vrijeme. To bi ga u cilju lansiralo iza Frankyja, ali je Filipić uspio odvesti čisto sve do kraja. FrankyPi je pokušao i ranijim odlaskom u boks, ali ni undercut nije funkcionirao jer je na povratku malo zapeo iza Meksa i Filipić je u idućem krugu uredno zamijenio gume i vratio se ispred njega.

Danas je na podiju bio i miljevic1 koji je vozio relativno mirnu utrku uz lijepi undercut xEmperora i Marija, a nesreću je napokon izbjegao i Darrian Alfy koji je krenuo s 8. pozicije i na kraju došao tik do pobjedničkog postolja. Mario ne može biti zadovoljan jer je s treće startne pozicije u cilj ušao tek kao šesti, a ispred njega je završio Djotunović.

Utrka je prošla bez većih incidenata, a još smo ranije ostali bez Duxa koji se izvrtio i bez Marigama. Iduća utrka vozi se za tjedan dana u 15 sati.

Cijelu utrku možete pogledati na našem YouTube kanalu – ovdje.

Rezultati

VozačMomčadKvalifikacijeZaostatak
1ifilipic17*Mercedes1/
2FrankyPiFerrari2+1.389
3miljevic1Alfa Romeo4+14.970
4Darrian AlfyAlphaTauri8+0.360
5Luka DjotunovicRenault6+5.070
6MarioHaas3+5.699
7xEmperorMcLaren5+1.333
8DarMaarWilliams12+6.505
9MeksRed Bull9+2.422
10AlmightyFerrari7+2.040
11RazoRRed Bull13+20.641
12RoyalMaroAlfa Romeo11+1.566
13Rob1McLaren15+5.876
14NiKra95AlphaTauri16+18.879
15mikadinRenault14+36.356
16MarigamWilliams17DNF
17DuxRacing Point10DNF

* ifilipic17 je napravio najbrži krug utrke.

Tko je bio vozač dana za VN Japana?

  • ifilipic17 (46%, 33 glasova)
  • FrenkyPi (21%, 15 glasova)
  • miljevic1 (11%, 8 glasova)
  • DarrianAlfy (21%, 15 glasova)

Ukupno glasova: 71

Loading ... Loading ...

Komentiraj

6 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Čestitke za Filipića.
    Odlična online utrka za opuštanje nakon stvarne utrke. Pohvale i za komentatorski duo.



    13

    2
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Posto sam zaboravio da je danas utrka bila u 11 sati, dobro je doslo i ovako nesta



    5

    0
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Svaka čast Filipiću,ali ako Frenky zaista vozi na kontroleru, onda su njegove vožnje stepenicu više od rezultata.



    2

    2
    • Mclaren
      kimi-f1 Prikaži

      U nekim situacijama čak je bolje biti na kontroleru. Izjednačili su performanse kontrolera i volana na igri



      2

      0
    • Red Bull
      Maxi09 Prikaži

      Jedino gdje volan ima prednost je u Monacu. Na ostalim stazama je tu negdje iako neki govore da pad ima 3 do 4 desetinke prednosti u odnosu na volan. Jedini momci koji imaju prednost na volanu su esport vozači, a i to smo vidjeli da možda i nije tako na jednom eventu gdje se vozač na padu konstantno vozio u sekundi esport vozaca Marcela Keifera kad su svi imali isti setup.



      2

      0
    • Fernando Alonso
      FrankyPi Prikaži

      Da, vozim na kontroleru, i to 10 godina starom Xbox 360 koji jedva radi. Steering input ponekad zakaže ako ne pazim kako držim analog stick. Proba sam igrat sa novim Xbox One, ali iz nekog razloga sam značajno sporiji na njemu, a za to je po meni zaslužan drukčiji feedback koji je bolji kod 360 nego kod One, barem u ovoj igri na kompetitivnoj razini.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni