Izdvojeno

Wolff: Mercedes nije stjeran u kut u pregovorima o ugovoru s Hamiltonom

Piše: Mario Brezovečki

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Izvršni direktor Mercedesa F1 Toto Wolff odbacio je prijedlog da bi Mercedes mogao biti “stjeran u kut” u pregovorima o ugovoru s Lewisom Hamiltonom, rekavši da postoji “dobar balans” između dviju strana.

Postojeći Hamiltonov ugovor s Mercedesom istječe na kraju sezone 2020., ali šesterostruki svjetski prvak rekao je da je željan obnoviti ugovor s Njemačkim timom.

Obje strane su zauzele opušten pristup kako bi se dogovorile nove uvjete, a iako je Hamilton rekao nakon posljednje utrke u Imoli nema “nikakvih jamstava” da će se on utrkivati sljedeće godine, očekuje se da će ipak potpisati novi ugovor.

Hamilton je ranije ovog tjedna rekao da njegov novi ugovor s Mercedesom mora uzeti u obzir širu sliku izvan trkačkog tima, rekavši da im želi “pomoći u potrazi za promjenom” u cijeloj tvrtki.

Wolff nije bio voljan odrediti datum kada će započeti pregovori o ugovoru s Hamiltonom, ali rekao je da je dogovoreno da započnu tek nakon što se podmire oba naslova – što bi se moglo ostvariti ovoga vikenda u Turskoj, nakon što je Mercedes svoju titulu konstruktora osvojio prije dva tjedna.

“Ne želim ovdje reći datum jer, ako to učinim, svi će pitati na svakoj utrci, ali ovo smo se dogovorili. Mislim da je bilo važno osigurati da imamo osigurana oba naslova, a zatim i opušteniji pristup raspravi o budućnosti.”

– TOTO WOLFF

Mercedes je jedan od četiri tima koji tek trebaju finalizirati svoju postavu za iduću godinu, a najave će još dati Red Bull, AlphaTauri i Haas.

Na upit koliko bi mogao biti opušten, pošto je ostalo još manje od sedam tjedana u godini, i je li se osjeća stjerano u kut u pregovorima s Hamiltonom, Wolff je odgovorio:

“Ne, uopće. To je dobra ovisnost jedno o drugome. Voljeli bismo ga u autu i mislim da želi voziti Mercedes jer je konkurentan. Dakle ne, mislim da postoji dobar balans.”

– TOTO WOLFF

Hamilton će u nedjelju biti sedmi put okrunjen svjetskim prvakom ako njegov timski kolega Valtteri Bottas ne uspije završiti utrku ispred njega s 8 bodova prednosti.

Komentiraj

3 komentara

  1. Malo im “rasteže” živce….ko Trump Bidenu ??



    5

    1
  2. Ma cirkus za javnost. Prave se vijesti gdje ih nema. Sasvim je jasno da izjednačiti rekord nije dovoljno treba ga nadmašiti, prema tome ide se dalje; samo je pitanje za koje novce, ostalo je bullshit.



    11

    1
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Koliko mi je poznato, Merc traži Lewisov potpis na tri godine, dok on želi na jednu. Ko veli da Merc ne može stjerat u kut Hamiltona i ne produžit mu ugovor na jednu godinu. Oni i dalje imaju najbolji bolid i za pojedinačni naslov mogu se posvetit Bottasu, a drugi vozač neka skuplja ostale bodove za konstruktorski naslov tako da mi ta teorija kako je Mercedes stjeran u kut, nikako ne drži vodu. Mislim da to i Hamilton zna. I to jako dobro



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni