Izdvojeno

Automobili iz rent a cara kruže Istanbul Parkom da staza dobije što više gripa

Piše: Ante Maras

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prva dva slobodna treninga su obilježili problemi s asfaltom staze, budući da staza ima jako malo gripa, što je vozačima i momčadima stvorilo nevjerojatno velike probleme te su vozači često završavali van staze.

Svi su vozači kritizirali manjak gripa, točnije uopće postojanje istog, a među najglasnijima je bio Lewis Hamilton koji je uvjete na stazi nazvao smećem. S druge strane, Romain Grosjean je šaljivo predložio da vozači uzmu automobile iz rent a cara kako bi stvorili ponešto gripa, no čini se da uprava staze nije gledala na to samo kao šalu.

Kako se na stazi ne održavaju prateće utrke koje bi stvorile ponešto gripa, uprava staze je odlučila poslušati Romaina Grosjeana i stvarno iznajmila nekoliko automobila da kruže stazom i tako stvore koliko toliko gripa za sutrašnje kvalifikacije, kao što se može vidjeti iz navedene snimke tehničara iz McLarenove garaže.

Treći slobodni trening sutra je na rasporedu u 10 sati, dok će se u 13 sati po hrvatskom vremenu održati kvalifikacije. Nedjeljna utrka će se održati u 11:10 po hrvatskom vremenu.

Komentiraj

7 komentara

  1. Tom brzinom ce ostavit samo zagusene motore :D



    5

    0
  2. Koje su pičk_tine su ovi “novi” vozači čim nešto treba malo se više potrudit ili pokazat umijece jer kao su najbolji vozaci na svijetu odma plač drama ovo ono pa ako neznas se prilagodit uvijetima nemoj ni vozit f1 ko kad je kisa odma se place nemoguci uvijeti bla bla pa vozi 50 km/h ako neznas brze..



    24

    5
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Uuu ja bi volontira, samo ni dajte bar 200 konja ?



    6

    1
  4. Koji kolosalni idioti. Kako točno će cestovni automobili na kojima guma traje u desetinama tisuća kilometara ostaviti značajnu količinu gume na stazi unutar nekoliko stotina kilometara koje su eventualno napravili vozeći cijelu noć. Kako god da vozili…..

    Taj Masi je fakat nesposoban za svoj posao.



    9

    1
  5. Stirling Moss
    Skaut Prikaži

    Trebali su javiti lokalnim entuzijastima da je staza otvorena za voznju cijelu noc. Tankanje i obrok na racun organizatora. Parking za one kojima masina kihne besplatan, samo moraju pomoci skupiti razliveno ulje po stazi ?



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni