Izdvojeno

Hamilton: Ovo je sranje s velikim S; Vettel očekuje bolju stazu u nastavku vikenda

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prvi i drugi slobodni trening su obilježili brojni spinovi različitih vozača na stazi, ponajprije uzrokovani obnovljenom stazom u Turskoj. Na drugom kvalifikacijskom treningu se staza sve više zagrijavala, vozači su dobivali više gripa te su se vremena krugova smanjivala. Sebastian Vettel je izjavio kako očekuje da će se staza ipak “sjediniti” i biti ugodna za vožnju.

“Asfalt je vrlo nov, tako da je bio vrlo, vrlo sklizak, ali postalo je bolje pred kraj dana i pretpostavljam da je od ovog trenutka sve bolje.”

“Bilo je vrlo sklisko pa mislim da je više bilo pitanje pronalaženja ritma i ostajanja na stazi, samo je postajalo sve brže i brže.”

“Mislim da ne postoji neki poseban razlog. Mislim da će se staza na prirodan način sutra skupiti.”

Sebastian Vettel

Unatoč zaostajanju za Leclercom na prvom i drugom slobodnom treningu, Vettel je bio ispred mnogih momčadi i vozača koji su ga nadmašivali cijelu sezonu. Točnije, Nijemac je završio na prvom slobodnom treningu na petom mjestu, dok je na drugom slobodnom treningu odradio dovoljno dobar krug za osmo mjesto.

Hamilton je bio oštriji i dodao:

“Kao da imate lokve po stazi. Na gumama ste za suho i onda pri ubrzanju bolid samo pobjegne. Jako, jako su hladne gume. Ovo je sranje s velikim S”

– Lewis Hamilton

Komentiraj

14 komentara

  1. Ovo je novi twist na staru pricu… Gume nevaljaju i prije pocetka utrke ?



    22

    3
  2. Baš me čudi da Hamsta kmeči čim nije sekundu ispred…



    31

    11
  3. Ferrari
    mljac Prikaži

    I taj uskoro ima porušene sve rekorde.
    Može ga biti sram.



    29

    10
  4. Kad nema gripa onda se vidi vještina, a manje ima veze bolid.
    Uvijek se govorilo da se po kiši poznaju pravi majstori.
    Ovo je slično kiši samo je vidljivost izvrsna, pa nema razloga da ne voze.

    Nagradno pitanje, da li bi Masi išta poduzimao da je Mercedes bio prvi na oba treninga i da je recimo Lewis rekao “da staza je malo zelena, ali bit će to ok do utrke” – kao što je otprilike izjavio Vettel.

    A povrh svega genijalci iz Pirellija su donijeli najtvrđe gume. Najvjerojatnije asfaltiranje nije bilo iznanadna odluka, nego se znalo već neko vrijeme da je potrebno prije utrke….



    19

    5
  5. Povraca mi se…pokazite malo umijece voznje, svi ste veliki sampioni navodno, prilagodite se…ti oces bit kao najveci u povijesti a stalno ti nesto smeta…ajde molim te vise



    13

    2
  6. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Traži Hamdo da Pirelli napravi zimske?



    10

    0
  7. Michael Schumacher
    Lovac Prikaži

    Vidi se kome žilama kolaju oktani. Zbog ovakvih plakanja Hamsta (uz dužno poštovanje) meni neće biti ni top 5 svih vremena uzeo on još 7 naslova u dominantnom bolidu.



    8

    3
  8. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Totalno su fulali izbor guma, to je i Massi priznao. Doduše Turci su im navodno javili samo 6 tjedana prije utrke da će staza imati novi asfalt, tako da nisu imali vremena promijeniti na mekšu komponentu.
    A s druge strane ako je netko dokazao da zna po kiši i skliskim uvjetima to je Ham (mislim da ima 10/12 zadnjih PP, po kiši tako nešto), tako da ako čovjek kaže da je novi asfalt shit valjda zna što priča bolje od nas tu sa kauča pobogu.
    Isto tako nije mi jasno da FIA nema neke standarde kad se polaže novi asfalt. Imaju 4849 pravila za svaku sitnicu, ali ne mogu napisati da asfalt treba biti tih i tih karakteristika.


    0

    13
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Nije nikakav problem sa karakteristikom asfalta, osim što je nov. Kao što Vettel reče, da je ostalo suho, već bi bilo normalno voziti, jer bi se položilo dovoljno gume. Ali situacija je takva sa kišom. Ništa, prilagodi se, vozi sporije. A i Pirellijev izgovor je… Nisu mogli za mjesec i po promijeniti gume? :facepalm:
      Ali nebitno. Takva je situacija da bi i mekše komponente na prvim treninzima bile loše. A sa kišom na zadnjem treningu i kvalama bi opet bio isti slučaj…
      A ne vidim u čemu je problem sa promjenom asfalta. Stari je kažu bio grbav. Došlo vrijeme da se promijeni. I kada ćeš ako nećeš pred F1 utrku.



      2

      0
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      A baš te pogodio Lewisov loš rezultat, što si tako osjetljiv, on da prdne ti bi tražio opravdanje.



      1

      0
  9. Nisam pratio ništa nego slučajno bacio oko na f1puls i vidio ovaj članak.
    Ne mogu odoljeti a da ne komentiram aaa buuu biii biii buuu buuu biii x7



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni