Izdvojeno

Verstappen najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Turske

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Red Bullov Max Verstappen ostvario je najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu za VN Turske. Iza njega našao se Ferrarijev Charles Leclerc. Treći i četvrti najbrži bili su Valtteri Bottas i Lewis Hamilton u Mercedesu, a najbržu petorku zaokružio je Alex Albon u drugom Red Bullu.

Šesta pozicija pripala je Daniilu Kvjatu u AlphaTauriju, a odmah iza njega našao se njegov momčadski kolega Pierre Gasly. Osmo najbrže vrijeme odvozio je Sebastian Vettel u drugom Ferrariju. Racing Pointov Lance Stroll bio je deveti najbrži na drugom treningu. Zadnja pozicija u najbržoj desetorki pripala je Landu Norrisu u McLarenu

Vremenski uvjeti su na početku treninga bili slični onima na prvom treningu. Temperatura zraka bila je 15 stupnjeva, a temperatura staze 19. Osim temperature, vozačima je probleme zadavao i svježe stavljen asfalt. Stoga, vozači su se prvi dio treninga dosta mučili s gripom na stazi. S vremenom se staza ubrzala i vozači su bili uspjeli pronaći grip na stazi u određenoj mjeri. Ipak, problemi s gripom bili su prisutni tijekom čitave sesije pa su tako vozači izlijetali sa staze, imali jaka kočenja i gubili kontrolu nad bolidom cijeli trening.

Alfin Antonio Giovinazzi izašao je prvi na stazu. Ubrzo su mu se pridružili i njegov momčadski kolega Kimi Raikkonen te drugi Finac na gridu Valtteri Bottas. Nakon svega četiri minute, ovaj trojac je prvi postavio i mjerena vremena na treningu. Tad su im se već na stazi priključili i ostali vozači.

Zbog ranije navedenih vremenskih uvjeta i problema s gripom, ubrzo smo vidjeli cijeli grip na stazi kako nižu krug za krugom u pokušaju da dovedu gume na radnu temperaturu. To je dovelo do puno akcije na stazi pa su se pozicije mijenjale vrlo brzo, kako u sredini, tako i na samom vrhu poretka. Veliku većinu treninga na vrhu su se izmjenjivali Red Bullov dvojac, dva Mercedesa i Leclerc, a posebno treba naglasiti da je Alex Albon odradio vrlo dobar trening.

Iako su promjene na vrhu poretka bile česte, Red Bullov paket se ipak činio kao najsnažniji na ovoj sesiji, što završni poredak i pokazuje. Ferrari i AlphaTauri su također momčadi koje su odradile dobar posao na današnjem treningu, dok su se Renault, Racing Point i McLaren – momčadi koje se bore za treću poziciju u ukupnom poretku – mučile dobar dio treninga.

Uz to, treba napomenuti kako ni Mercedesov dvojac nije odradio ovaj slobodni trening na njihovoj standardnoj razini.

U početku većina grida vozila je na medium gumama, uz nekoliko vozača koji su bili na hardu. Nakon pola sata, vozači su počeli prelaziti na soft koji je ipak bio najbolja opcija s obzirom na nisku temperaturu staze.

Na softu, Ferrarijev Charles Leclerc, ali i mnogi drugi vozači, žalio se kako gume brzo dođu do faze graininga. Međutim, te gume ipak su se pokazale kao dobar odabir jer je Leclerc nanizao velik broj odličnih krugova, zbog kojih je konstantno bio pri samom vrhu poretka.

Na otprilike pola sata do kraja sesije, došlo je do kraće pauze na stazi, nakon čega su vozači započeli sa simulacijom dugih stintova. I u tom dijelu sesije, većina vozača je bila na softu, uz nekolicinu na mediumu.

Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 10h.

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
133Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:28.33037
216Charles LeclercFERRARI1:28.731+0.401s45
377Valtteri BottasMERCEDES1:28.905+0.575s43
444Lewis HamiltonMERCEDES1:29.180+0.850s39
523Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:29.363+1.033s42
626Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:29.689+1.359s43
710Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:29.944+1.614s43
85Sebastian VettelFERRARI1:30.022+1.692s41
918Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:30.297+1.967s38
104Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:30.735+2.405s39
1111Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:31.104+2.774s38
1231Esteban OconRENAULT1:31.380+3.050s36
1399Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:31.493+3.163s39
1455Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:31.498+3.168s40
153Daniel RicciardoRENAULT1:31.660+3.330s35
167Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:31.932+3.602s43
1763George RussellWILLIAMS MERCEDES1:32.302+3.972s39
188Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:32.570+4.240s33
1920Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:32.807+4.477s37
206Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:33.488+5.158s40

Komentiraj

11 komentara

  1. Moga bi Mattia češće ostajati doma.



    27

    0
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Kad Matia reče da doci neće
    Mercedesu se odma tresu gaće



    8

    4
  3. Vettel izgleda ka ja prvi sat voznje u ljeto 2001… Ne znam di bi sa volanom… Bi mozda “sjeo” na gas..Ili bi ga tapko… Ili bi parkira sa strane i otisa na pivu…



    6

    2
    • Ma kakvo tapkanje to je samo Senna radio haha



      3

      1
    • Strano kolika je razlika izmedu njih dvoje. Ajde da ti ekipa ne poslozi auto kao ovom drugom no ovo je previse. Alonso se borio protiv Lewisa i Mclarena pa je bio opet podjednak njemu. Ovakva razlika u jednom krugu je jednostavno bez ikakvog opravdanja. Vjerovatno da ga sam Ferrari zeli usporiti ovoliko , ne bi znao kako. Mislim da Vettel jedva ceka da ode i da je motivacija u minusu a ne na nuli.



      8

      2
  4. Zbog ranije navedenih vremenskih uvjeta i problema s gripom, ubrzo smo vidjeli cijeli grip na stazi kako nižu krug za krugom …

    Grip ili grid? ;)



    2

    0
  5. Kasno se sjetio, Bottas je vec odnio naslov.



    5

    1
  6. PAZITE: utrka će krenuti u 11 sati u nedjelju. Nemojte zaboraviti i čekati 14 ili 15 sati.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni