Red Bullov Max Verstappen ostvario je najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu za VN Turske. Iza njega našao se Ferrarijev Charles Leclerc. Treći i četvrti najbrži bili su Valtteri Bottas i Lewis Hamilton u Mercedesu, a najbržu petorku zaokružio je Alex Albon u drugom Red Bullu.
Šesta pozicija pripala je Daniilu Kvjatu u AlphaTauriju, a odmah iza njega našao se njegov momčadski kolega Pierre Gasly. Osmo najbrže vrijeme odvozio je Sebastian Vettel u drugom Ferrariju. Racing Pointov Lance Stroll bio je deveti najbrži na drugom treningu. Zadnja pozicija u najbržoj desetorki pripala je Landu Norrisu u McLarenu
Vremenski uvjeti su na početku treninga bili slični onima na prvom treningu. Temperatura zraka bila je 15 stupnjeva, a temperatura staze 19. Osim temperature, vozačima je probleme zadavao i svježe stavljen asfalt. Stoga, vozači su se prvi dio treninga dosta mučili s gripom na stazi. S vremenom se staza ubrzala i vozači su bili uspjeli pronaći grip na stazi u određenoj mjeri. Ipak, problemi s gripom bili su prisutni tijekom čitave sesije pa su tako vozači izlijetali sa staze, imali jaka kočenja i gubili kontrolu nad bolidom cijeli trening.
Alfin Antonio Giovinazzi izašao je prvi na stazu. Ubrzo su mu se pridružili i njegov momčadski kolega Kimi Raikkonen te drugi Finac na gridu Valtteri Bottas. Nakon svega četiri minute, ovaj trojac je prvi postavio i mjerena vremena na treningu. Tad su im se već na stazi priključili i ostali vozači.
Zbog ranije navedenih vremenskih uvjeta i problema s gripom, ubrzo smo vidjeli cijeli grip na stazi kako nižu krug za krugom u pokušaju da dovedu gume na radnu temperaturu. To je dovelo do puno akcije na stazi pa su se pozicije mijenjale vrlo brzo, kako u sredini, tako i na samom vrhu poretka. Veliku većinu treninga na vrhu su se izmjenjivali Red Bullov dvojac, dva Mercedesa i Leclerc, a posebno treba naglasiti da je Alex Albon odradio vrlo dobar trening.
Iako su promjene na vrhu poretka bile česte, Red Bullov paket se ipak činio kao najsnažniji na ovoj sesiji, što završni poredak i pokazuje. Ferrari i AlphaTauri su također momčadi koje su odradile dobar posao na današnjem treningu, dok su se Renault, Racing Point i McLaren – momčadi koje se bore za treću poziciju u ukupnom poretku – mučile dobar dio treninga.
Uz to, treba napomenuti kako ni Mercedesov dvojac nije odradio ovaj slobodni trening na njihovoj standardnoj razini.
U početku većina grida vozila je na medium gumama, uz nekoliko vozača koji su bili na hardu. Nakon pola sata, vozači su počeli prelaziti na soft koji je ipak bio najbolja opcija s obzirom na nisku temperaturu staze.
Na softu, Ferrarijev Charles Leclerc, ali i mnogi drugi vozači, žalio se kako gume brzo dođu do faze graininga. Međutim, te gume ipak su se pokazale kao dobar odabir jer je Leclerc nanizao velik broj odličnih krugova, zbog kojih je konstantno bio pri samom vrhu poretka.
Na otprilike pola sata do kraja sesije, došlo je do kraće pauze na stazi, nakon čega su vozači započeli sa simulacijom dugih stintova. I u tom dijelu sesije, većina vozača je bila na softu, uz nekolicinu na mediumu.
Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 10h.
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:28.330 | 37 | |
2 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:28.731 | +0.401s | 45 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:28.905 | +0.575s | 43 |
4 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:29.180 | +0.850s | 39 |
5 | 23 | Alexander Albon | RED BULL RACING HONDA | 1:29.363 | +1.033s | 42 |
6 | 26 | Daniil Kvyat | ALPHATAURI HONDA | 1:29.689 | +1.359s | 43 |
7 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:29.944 | +1.614s | 43 |
8 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:30.022 | +1.692s | 41 |
9 | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:30.297 | +1.967s | 38 |
10 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:30.735 | +2.405s | 39 |
11 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:31.104 | +2.774s | 38 |
12 | 31 | Esteban Ocon | RENAULT | 1:31.380 | +3.050s | 36 |
13 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:31.493 | +3.163s | 39 |
14 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:31.498 | +3.168s | 40 |
15 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:31.660 | +3.330s | 35 |
16 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:31.932 | +3.602s | 43 |
17 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:32.302 | +3.972s | 39 |
18 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:32.570 | +4.240s | 33 |
19 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:32.807 | +4.477s | 37 |
20 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:33.488 | +5.158s | 40 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moga bi Mattia češće ostajati doma.
27
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
??
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad Matia reče da doci neće
Mercedesu se odma tresu gaće
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
danas ferrariji jurili divota
bit ce zato sto nema binotta
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vettel izgleda ka ja prvi sat voznje u ljeto 2001… Ne znam di bi sa volanom… Bi mozda “sjeo” na gas..Ili bi ga tapko… Ili bi parkira sa strane i otisa na pivu…
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma kakvo tapkanje to je samo Senna radio haha
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Strano kolika je razlika izmedu njih dvoje. Ajde da ti ekipa ne poslozi auto kao ovom drugom no ovo je previse. Alonso se borio protiv Lewisa i Mclarena pa je bio opet podjednak njemu. Ovakva razlika u jednom krugu je jednostavno bez ikakvog opravdanja. Vjerovatno da ga sam Ferrari zeli usporiti ovoliko , ne bi znao kako. Mislim da Vettel jedva ceka da ode i da je motivacija u minusu a ne na nuli.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Grip ili grid? ;)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kasno se sjetio, Bottas je vec odnio naslov.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
PAZITE: utrka će krenuti u 11 sati u nedjelju. Nemojte zaboraviti i čekati 14 ili 15 sati.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imas u 15h VN Japana ?
0
0