F1 planira prijeći na novi koncept motora najkasnije od 2026. godine, a timovi su se složili da će ostati pri trenutnim V6 turbo hibridima.
I dok je Hondina odluka da napusti F1 nakon 2021. potaknula razgovor o potrebi da ovaj sport možda pogleda radikalniju tehnologiju motora poput električne ili vodika kada su u pitanju nova pravila, sport je potvrdio da vjeruje da je nova generacija hibrida pravi put.
Tako fokus ne bi trebao biti posve novi smjer motora, već pomicanje granica s održivim gorivima, uz prenošenje bilo koje inovacije u stvarni svijet.
U izjavi F1 u kojoj se detaljno opisuje njezin poticaj održivosti, jasno je stavljeno do znanja da utjecaj poboljšanja goriva dostupnog javnosti može biti od velike važnosti.
“Važno je da najvidljiviji dio našeg sporta bude održiv i može imati stvarne blagodati. Vjerujemo da s preko 1 milijarde od 1,1 milijarde vozila na svijetu koje pokreću motori s unutarnjim izgaranjem, imamo potencijal da vodimo u tehnologijama koje globalno smanjuju automobilske emisije ugljika.”
– F1
“Također vjerujemo da ne postoji jedno rješenje za motorne tehnologije u budućnosti, ali da će hibridni motor s održivim gorivom biti važan trenutak za sport i automobilski sektor.”
F1 je osnovala radnu skupinu osoblja F1 i FIA-e kako bi istražio buduću tehnologiju motora koja se temelji na korištenju održivih goriva. Još su nadodali:
“Ova će se grupa proširiti tako da uključuje stručnjake iz OEM-a i dobavljače energije, kao i tražeći stručnost od neovisnih istraživačkih grupa.”
– F1
Od 2021. F1, FIA i timovi imaju za cilj značajno smanjiti količinu plastičnih boca za jednokratnu upotrebu, pribora za jelo i otpada od hrane u boksu i paddocku. Dok F1 želi postati ugljično neutralan do 2030. godine, Red Bull je najavio vlastite planove za dramatično smanjenje vlastitih emisija.
Kao dio novog projekta No Bull, želi biti neto ugljično neutralan za ovu sezonu i smanjiti emisiju CO2 za 23 utrke sljedeće godine za 5000 tona. Udružio se s Gold Standardom kako bi pomogao nadoknaditi sve neizbježne emisije.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
‘Važno je da najvidljiviji dio našeg sporta bude održiv ‘ – a nevidljivi dijelovi više manje.
ok, barem ostaju benzinski motori još 10ak godina.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eee… svašta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A taman se ponadao da ce maknut jos 2 cilindra…bzvz.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova odluka je loša i sigurno će se promijeniti.
Proizvođači motora prelaze ne električne, dok se proizvodnja motora s unutrašnjim izgaranjem reducira.
Ovu informaciju sam dobio od ovlaštenog zastupnika Mercedesa
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni se formula 1 treba pocet vracat u “proslost”… Pod tim mislim da se mora vratit minimalno V8 motorima, bez hibrida, bez novijih tehnologija inace ce “propast” gledatelja je sve manje i manje (među kojima sam i ja) prije sam svaku trku gledo danas samo highlights na youtubu… Mislim pricat o ekologiji u formuli 1 je glupost! Bar meni kao sve u zivotu LICEMJERJE…
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se bojim u kojem smjeru ide F1, ne znam koliko ću još imati volje za gledati F1, barem još ostaje Interlagos i nadam se boljim utrkama od 2022.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto ne V8 s hibridom i pogonom na neko bio gorivo gdje je nulta emisija stetnih plinova? Gdje je zapisano da F1 u nekoj doglednoj budućnosti mora biti full electric. Šaljemo ljude na mjesec u raketama, a ne možemo smislit gorivo koje ima 0 štetnih plinova i sve se naginje na full electric, daj nemoj me….
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kakva je razlika izmedju V6 i V8. I dalje ce ispuh tj. zvuk bit ogranicen.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro Wolff reče, sve se radi da se zaustavi Mercedes… :rofl:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebali su putem vodika. To bi garantiralo razvoj tehnologije.
0
1