Mladi Carlos Sainz je vozač koji će od iduće godine postati momčadski kolega još mlađem Charlesu Leclercu. Njih dvojica će tako predstavljati jednu od najmlađih postava vozača koju je Ferrari ikad imao.
Bivši vozač Formule 1, David Coulthard dotakao se te teme, te je rekao kako bi Sainz vrlo brzo mogao napustiti momčad ako ne pokaže da se može odnosno želi suprostaviti svom budućem momčadskom kolegi.
“Stvarnost je u tome da su obojica prilično blagih manira i vrlo pristojni mladići, pa mislim da će razumjeti svoje uloge u timu, a to je razvijati automobil najbolje što mogu.”
“Prava bitka i natjecanje među njima je štoperica i tu će pokazati tko je vođa tima.”
“Moram reći da će Charles u početku imati prednost jer razumije elemente momčadi i kako sve to funkcionira.”
“Recimo da Carlosu damo pola sezone, ali ako ne bude mogao biti poput Charlesa ili ga nadmašiti, moglo bi to biti kratko vrijeme za njega u Ferrariju.”
David Coulthard
Tehnički propisi u idućoj sezoni se neće mijenjati, stoga iz Ferrarija ne očekuju da će se moći boriti sa Mercedesom ili Red Bullom. Međutim, imat će novu pogonsku jedinicu i trenutno ostvaruju ohrabrujući napredak na svom SF1000. Stoga je razumno misliti da će se u nekim utrkama Sainz i Leclerc ipak moći boriti za postolja.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobro je sve rekao,ako se u startu ne nametne,cisto sumnjam da bio on htio biti vodonosa mladem od sebe,znaci na njemu je da da 120% od sebe ali i da Ferrari bar za pocetak da identicne bolide pa da vidi tko je bolji i brzi(naravno imatu jos drugih parametra)
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odnosi između vozača nisu problem. Barem dok Ferrari nema bolid ala 2004. Kada budi došli na Mercedesovu razinu tek se onda mogu očekivati problemi “komunikacije” kod vozača.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam drugacije mišljenje …mislim da ce se u nedostatku mogucnosti da se ravnopravno takmice sa Mercedesom fokusirati da bar pobijede kolegu u istom bolidu …bit ce tu lijepe borbe ..i radujem joj se. A tada nastaju i problemi u komunikacijama ..želili to ili ne.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz svakako čuva mjesto MiniSchumiju. Ne vjerujem da je on neko dugoročno rješenje, time will tell.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svi se nadamo dobroj borbi izmedu njih dvojice.
Naravno da ce u pocetku Sainz biti u hendikepu , cisto iz razloga jer dolazi u novu ekipu novi bolid itd.
Ali kada jednom sve prokuzi i poslozi vidjeti cemo tko je na cemu.
Nadam se da ce obojica davati apsolutno sve od sebe da pobjede kolegu. Tj. da ce im biti dopusteno davati sve od sebe da pobjede kolegu , jer oni osobno ce naravno dat isve sta imaju . :D
I nadam se da nece “masinerija” koja je iza Charlesa imati neki utjecaj na to.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iskreno mislim da će Sainz biti broj dva, čisto iz razloga jer mislim da Leclerc, Hamilton i Verstapen su trenutno “vanzemaljci” za sve ostale vozače što se tiče brzine u jednom krugu i u utrci.
Brzo će on to shvatiti i pomiriti se s tim. Budući Barichello.
4
4