Izdvojeno

Puls2020: Anketa za vozača dana

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Povezani linkovi:
– Rezultati utrke
– Snimka cijele utrke

Kandidat: ifilipic17, Mercedes

Kvalifikacije: P1
Utrka: P1
Igor je opravdao status favorita i odmah u prvom pokušaju u kvalifikacijama napravio impresivno vrijeme. Kasnije je to još i poboljšao i uvjerljivo osvojio pole position. U utrci je izgubio prvo mjesto na startu, ali je kasnije u borbi s Frenkijem vratio tu poziciju i pobijedio bez većih problema.

Kandidat: FrankyPi , Ferrari

Kvalifikacije: P2
Utrka: P2
Frenki sigurno neće biti zadovoljan rezultatom jer je prosuo prvu poziciju, ali je danas bio jedan od najboljih. Pružio je otpor Filipiću i nakon 3 desetinke kašnjenja u kvalifikacijama odmah ga je preskočio boljim startom utrke. Sigurnosni automobil je dobro došao da se malo sabere, a kasnije je odradio odličan restart i ostavio Filipića da se brani od Djotuna iza sebe. Prava je šteta što se kasnije izvrtio u duelu s Mercedesom jer je mogao začiniti početak ovog turnira.

Kandidat: Dux, Racing Point

Kvalifikacije: P9
Utrka: P4
Iako Dux često kanalizira svog unutrašnjeg Hamiltona i tvrdi kako su svi oko njega strašno brzi i velike prijetnje – sad je dokazao da on sasvim ravnopravno pripada toj ekipi. Nije se iskazao u kvalifikacijama, ali je u utrci složio odličnu strategiju i kasnim pretjecanjem Djotuna osvojio P4.

Kandidat: Mario, Haas

Kvalifikacije: P10
Utrka: P3
Mario je, kao i Dux, razočarao u kvalifikacijama i u gustom gridu se plasirao tek na nezahvalno 10. mjesto. No, on je imao još bolju taktiku od Duxa. Rastegnuo je svoj stint na mediumu kako bi u završnu fazu utrke mogao otići na soft gume. Na njima je imao puno bolji tempo od svih oko sebe. Serijom [1, 2, 3] lijepih čistih pretjecanja je od P10 na startu došao do P3 u cilju.

Tko je bio vozač dana za VN Bahreina?

  • ifilipic17 (21%, 30 glasova)
  • FrankyPi (11%, 16 glasova)
  • Dux (10%, 15 glasova)
  • Mario (58%, 84 glasova)

Ukupno glasova: 145

Loading ... Loading ...

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni