Izdvojeno

Puls2020: Anketa za vozača dana

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Povezani linkovi:
– Rezultati utrke
– Snimka cijele utrke

Kandidat: ifilipic17, Mercedes

Kvalifikacije: P1
Utrka: P1
Igor je opravdao status favorita i odmah u prvom pokušaju u kvalifikacijama napravio impresivno vrijeme. Kasnije je to još i poboljšao i uvjerljivo osvojio pole position. U utrci je izgubio prvo mjesto na startu, ali je kasnije u borbi s Frenkijem vratio tu poziciju i pobijedio bez većih problema.

Kandidat: FrankyPi , Ferrari

Kvalifikacije: P2
Utrka: P2
Frenki sigurno neće biti zadovoljan rezultatom jer je prosuo prvu poziciju, ali je danas bio jedan od najboljih. Pružio je otpor Filipiću i nakon 3 desetinke kašnjenja u kvalifikacijama odmah ga je preskočio boljim startom utrke. Sigurnosni automobil je dobro došao da se malo sabere, a kasnije je odradio odličan restart i ostavio Filipića da se brani od Djotuna iza sebe. Prava je šteta što se kasnije izvrtio u duelu s Mercedesom jer je mogao začiniti početak ovog turnira.

Kandidat: Dux, Racing Point

Kvalifikacije: P9
Utrka: P4
Iako Dux često kanalizira svog unutrašnjeg Hamiltona i tvrdi kako su svi oko njega strašno brzi i velike prijetnje – sad je dokazao da on sasvim ravnopravno pripada toj ekipi. Nije se iskazao u kvalifikacijama, ali je u utrci složio odličnu strategiju i kasnim pretjecanjem Djotuna osvojio P4.

Kandidat: Mario, Haas

Kvalifikacije: P10
Utrka: P3
Mario je, kao i Dux, razočarao u kvalifikacijama i u gustom gridu se plasirao tek na nezahvalno 10. mjesto. No, on je imao još bolju taktiku od Duxa. Rastegnuo je svoj stint na mediumu kako bi u završnu fazu utrke mogao otići na soft gume. Na njima je imao puno bolji tempo od svih oko sebe. Serijom [1, 2, 3] lijepih čistih pretjecanja je od P10 na startu došao do P3 u cilju.

Tko je bio vozač dana za VN Bahreina?

  • ifilipic17 (21%, 30 glasova)
  • FrankyPi (11%, 16 glasova)
  • Dux (10%, 15 glasova)
  • Mario (58%, 84 glasova)

Ukupno glasova: 145

Loading ... Loading ...

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni