Izdvojeno

Puls2020: Filipić odnio pobjedu nakon izvrtanja FrankyPi u Ferrariju, sjajna utrka u Bahreinu

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Prva utrka ovog turnira donijela nam je odlične borbe po cijelom gridu. Čini se da je vozačka selekcija izvrsna i da ćemo u naredne četiri utrke uživati u sjajnim čistim borbama.

Kvalifikacije

U kvalifikacijama koje su trajale 18 minuta je Filipić odmah postavio sjajno vrijeme 1:25.0 koje je tada bilo za pola sekunde brže od bilo kojeg drugog vozača. Međutim, Ferrarijev FrankyPi se u drugom pokušaju očekivano približio unutar jedne desetinke sekunde. Filipić je potvrdio sjajnu formu novim krugom gdje je dobio još tri desetinke i pole position je bio odlučen.

Iza njih je odličan krug složio DarrianAlfy u AlphaTauriju, i to samo pola desetinke ispred Djotunovića u Renaultu. Iza njih se nanizala grupa od čak 6 vozača s nevjerojatno sličnim vremenima. Miljević1, xEmperor, Almighty, Meks, Duy i Mario su vozili vremena između 1:25.414 i 1:25.594, čime se zatvorio top 10. Od Marija se u kvalifikacijama očekivalo puno više, ali je sve to kasnije nadoknadio u utrci.

U donjem dijelu poretka bili su RoyalMaro, DarMaar, mikadin, BEARman, RazoR, NiKra95, Marigam 3.0 i Rob1.

Utrka

Početak utrke odmah je donio dramu. U formacijskom krugu Almighty je diskvalificiran zbog dodira s BEARmanom i zbog toga je nakon gašenja crvenih svjetla napravio kaos. Naime, kad vozač ima kontakt u formacijskom krugu – igra ga automatski prebaci na startno mjesto i njegove gume su onda bez formacijskog kruga puno hladnije nego što je potrebno za start. Almighty je tako na početku izgubio kontrolu i izvrtio se u par drugih bolida. Nekoliko vozača nije moglo izbjeći sudar pa su zbog lomova prednjih krila morali odmah na početku u boks.

No, sreća u nesreći je bila ta što je izišao sigurnosni automobil pa im odlazak u boks nije bio toliko skup kao što je mogao biti. Još je jedan vozač imao nesreću na samom početku jer se tijekom SC dodirnuo s xEmperorom, a to je DarrianAlfy. Darjan je dobio kaznu od 5 sekundi za taj dodir i odlučio je otići u boks po hard gume, odraditi odmah kaznu i pokušati izdržati do kraja utrke. Njegove odlične kvalifikacije time su poništene i vratio se tek na 13. poziciju. Za Darjana to nije bio kraj muka jer nije uspio zagrijati hard gume i čim je sigurnosni automobil otišao – on se izvrtio i razbio prednje krilo. Ipak, unatoč novom odlasku u boks, Darjan je u sportskom duhu vozio do kraja utrke, na čemu mu se treba čestitati.

Na vrhu je FrankyPi imao bolji start od Filipića i zasjeo je na čelnu poziciju u prvom zavoju. No, 7. krug nam je donio napetu borbu za prvu poziciju. Filipić je u prvom zavoju napao, a FrankyPi je pokušavajući obraniti poziciju izvrtio svoj Ferrari. Tako je pao na petu poziciju i kasnije je dobrom taktikom i odličnim tempom uspio vratiti P2.

Mario se za loše kvalifikacije iskupio i također uz dobru taktiku uspio završiti na pobjedničkom postolju. Četvrti je bio Dux, a zatim Djotunović, Meks, Almighty, xEmperor, miljević1 i RoyalMaro.

Treba pohvaliti sve vozače jer su vozili čistu utrku i bez većih incidenata. Sve borbe bile su žestoke, ali su svi bili korektni pa je i ukupni dojam bio puno bolji. Online utrkivanje najveći problem ima s vozačima koji nemaju osjećaj gdje je granica mogućeg i ne znaju popustiti u napadu ili propustiti u obrani kad je to jedini mogući ishod. U ovom slučaju nitko nije primjenjivao Ferštapenovske ranije manevre nego su jedni druge gurali do ruba bez da prelaze preko njega.

Iduća utrka vozi se za tjedan dana, a koja će staza biti odabrana bit će objavljeno u petak u sudačkom uredu.

Cijelu utrku možete pogledati na našem YouTube kanalu – ovdje.

Rezultati *

#VozačEkipaKvalifikacijeZaostatak
1.ifilipic17Mercedes1/
2.FrankyPiFerrari2+11.749
3.MarioHaas10+21.741
4.DuxRacing Point9+23.984
5.Luka DjotunovicRenault4+24.657
6.MeksRed Bull8+25.327
7.AlmightyFerrari7+31.544
8.xEmperorMcLaren6+37.931
9.miljevic1Alfa Romeo5+39.343
10.RoyalMaroAlfa Romeo11+42.044
11.RazoRRed Bull15+42.470
12.DarrianAlfyAlphaTauri3+49.999
13.DarMaarWilliams12+1:02.101
14.mikadinRenault13+1:14.589
15.BEARmanHaas14+1:16.036
16.Rob1McLaren18+1:21.304
17.NiKra95AlphaTauri16+1 krug
DNFMarigam 3.0Williams17

* na rezultate mogu utjecati eventualne žalbe vozača.

Komentiraj

17 komentara

  1. Ne može bez Mercedsa – ni stvarno, ni virutalno

    Čestitke Filipiću!



    10

    1
  2. Nije da se Ferrari izvrtio u duelu s Mercedesom…



    9

    1
  3. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Kaj nije Mario, a ne Marko. Never mind, Mario i Dux su moji favoriti, bilo ih je gušt gledati.



    5

    1
  4. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Xemperor je mogao imati dobru utrku, ali zbog krug dva previse na softvima i vrlo agresivne voznje miljevica (po meni cak i malo dirty) zavrsio je izvan bodova



    1

    1
  5. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Izvinite, nisam u toku, je li ovo F1 2020 Codemasters igrica? i samo može da učestvuje onaj ko ju je kupio online na svom osobnom računalu?



    2

    0
  6. Fernando Alonso
    FrankyPi Prikaži

    Neman šta drugo za reć, osim – shit happens.



    4

    0
  7. Pohvala svim vozacima na dosta fer utrci.
    Bilo dosta zanimljivih situacija :D.



    3

    0
  8. Kao u stvarnosti kompeticija počinje od 4. pozicije prema dolje.


    0

    0
  9. Ferrari
    dAr1o77 Prikaži

    ifilipic je pobjedio jer ima DAS :)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni