Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli preživjeti, molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Wolff: F1 naslovi uzeli su danak svima u Mercedesu

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Toto Wolff kaže da je Mercedesov napor da osvoji sedam konstruktorskih titula Formule 1 uzeo danak svima u momčadi, ne samo njemu.

Njemački proizvođač automobila osvojio je prvenstvo konstruktora u Imoli prošlog vikenda, a Lewis Hamilton i Valtteri Bottas sada su jedina dva kandidata za naslov svjetskog prvaka.

S obzirom na to da Wolff želi uzeti drugu ulogu nakon što je priznao da ga je iscrpio napor koji je morao uložiti da postigne niz naslova, kaže kako nije jedini koji se osjeća iscrpljeno zbog svega.

“Ne mislim samo na to što je to učinilo na meni, već i na svima koji su uključeni u projekt. Krv, znoj i suze događaju se iza zatvorenih vrata, ali to nikad ne vidite. Čini se kao da se pojavimo na stazi i pobjeđujemo u utrkama, ali istina je da iza toga stoji toliko odricanja da u takvo popodne [kad pobijedite] to samo nadoknađuje sve.”

– TOTO WOLFF

Wolff kaže da je jedan od ključeva kontinuiranog uspjeha Mercedesa u osvajanju naslova bio način na koji se momčad trudila poboljšati.

Kaže da je početni cilj za osvajanje jednog svjetskog prvenstva, koji je postavljen uoči kampanje 2014., revidiran kako bi se poticalo još više – i od tada to pomaže inspirirati osoblje.

“Znate priču sa svim našim vježbama grljenja drveća 2014. godine, kada smo postavili cilj na zid da težimo osvojiti svjetsko prvenstvo vozača i konstruktora. A [bivši direktor inženjeringa] Aldo Costa je rekao – Mislim da to nije dovoljno ambiciozno. Na zidu bismo trebali napisati: cilj nam je osvojiti više svjetskih prvenstava za vozače i konstruktore.”

– TOTO WOLFF

“U to smo vrijeme osjećali da je to bilo pomalo daleko. Ali, hvala Bogu, postavili smo ga na zid, jer nas i dalje nadahnjuje. I svake nas sezone nadahnjuje. Zahtjeva puno razmišljanja i puno sanjarenja o tome što bismo mogli postići u budućnosti. Postavljanje tih ciljeva kao tim i osobnih ciljeva važan je dio naše vježbe.”

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Hefest.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
44 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Lando Norris Zola Prikaži

    O jadni bas mi vas je zao. Je mozda vrijeme da se konacno povučete iz f1?



    10

    13
  2. A ostalim momčadima nije bilo teško? Kad si u prednosti 3 godine ne možeš mi ovakve stvari servirati ni ti ni tvoja kvazi zvijezdica…



    9

    11
  3. baš mi ih je žao :) a najgore što njihove naslove, osim njihovih vjernih navijača, nitko ne cijeni.



    9

    7
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Ajmo ne pretjerivati. To što ja mislim da su Mercedes i Lewis imali neke privilegije i neki poguranac pri tome, to ne znači da to nije veliko postignuće. Nije lako biti najbrži u svom haustoru 7 godina za redom.

      Koliko puta je pitwall Mercedesa pogriješio, u utrci a koliko puta je to napravio pitwall Ferrarija. Koliko Mercu treba da kažu “Valteri, It’s James….”, a koliko Ferraiju.
      Koliko puta je Merc zeznuo promjenu guma? Koliko puta je Merc odustao zbog kvara?

      Svi ti brojevi su u Mercovom slučaju jako nisko, a i to čini važan dio uspješnosti.

      Sve to nije palo s Marsa, neki ljudi su jako puno i jako dobro radili da to postignu. I onda možda može biti da im postane dosta toga i da požele raditi nešto od devet do pet – barem neko vrijeme u životu.



      16

      2
      • Renault Alpine Prikaži

        Wapi, tu si potpuno u pravu. Čak i da su imali nekakav “poguranac” to ne objašnjava činjenicu da već godinama osvajaju naslove na način da ih mnoge momčadi ne samo da ne mogu dostići, nego kako godine prolaze dodatno i zaostaju.
        Drugo, čitam već dosta dugo ovdje o “umjetnoj” Mercedesovoj momčadi i brendu, što apsolutno ne odgovara istini.
        Mercedes je uz Toyotu najvredniji svjetski brend.
        Mercedesovi klasični modeli automobila na najvećim svjetskim aukcijama postižu milijunske cijene, rame uz rame sa Ferrarijevim modelima.
        I na kraju, Mercedes od svog početka, a ima tome više od 100 godina, vrlo često sa svojim srebrnim strijelama rastura u svakom natjecanju gdje sudjeluju. A sudjelovali su kroz povijest u puno njih. Eto posljednjeg primjera, u Formuli E tek su godinu dana, a već su 2-3 u prvenstvu. Ne bih se kladio da će tu i ostati i ubuduće.



        2

        2
        • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

          Nebih ja baš Mercedes kao brend toliko veličao.
          Uostalom čak i da je, vrlo je krhka ta jakost brenda. Sjeti se Nokie.
          Merc je sa brendom bio poprilično slab tamo početkom ovog desetljeća, oporavlili su se paralelno sa prvim velikim uspjesima u F1 – neznam ima li to veze.. jer ovi novi moderni Mercedesi upravo te svoje sportske i kompaktne luksuzne linije vuku tamo iz 2014. ako pogledaš modele iz 2013 vide se staromodne duge ravne čoškaste linije, koje predstavljaju limuzine s nasljedstvom luksuza bez sportskih nota. ali onda 2014. i nadalje, merc na cesti se preobražava u pravog luksuznog sexy zamanog sportaša, počinju ga kupovati mladi i brend se jača. točno kad je i lewis postao šampionom. slučajno ili ne.. njemci sve planiraju dugoročno i strateški, nebih rekao da je slučajno.



          1

          2
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži

      Ja cijenim, a ne navijam za njih.



      4

      0
      • Renault Alpine Prikaži

        dfixxx3r, svaka marka, pogotovo u stoljeće postojanja ima svoje uspone i padove, dobre i loše godine i dobro si primijetio da je renesansa Mercedes Benza počela novim modelima 2014, te uspjesima u F1. Mercedes je prije toga prodavao jedva 10% količine sportskih modela koje je tada prodavao BMW M. Danas, par godina kasnije, Mercedes AMG i BMW M se prodaju u istim količinama.
        Upravo tome se nadam i kod Alpine. Danas je to jedna stara i relativno zapuštena premium marka, a sa eventualnim uspjesima u F1 i novim modelima nadam se boljim vremenima i za nju.


        0

        1
  4. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    @Zekohonda, jel’ ovo treći dio?


    0

    2
  5. Gdje je taj zid da idem da ga srusim



    2

    2
HrvatskiEnglish