George Russell vjeruje da su Williamsovi nedavni napretci s bolidom iz 2020. godine mogli postaviti Williams korak ispred u borbi protiv rivala Alfa Romea i Haasa.
Williams dosad nije uspio osvojiti bod ove sezone i nalazi se na dnu konstruktorskog prvenstva, ali redovito se natjecao s Alfom Romeo i Haasom kako u kvalifikacijama tako i u utrci.
Russell je proteklog vikenda bio na putu da osvoji svoj prvi F1 bod u Imoli prije nego što je izgubio kontrolu nad bolidom te su sudario prilikom zagrijavanja guma iza sigurnosnog automobila, a u to vrijeme je bio ispred oba vozača Alfa Romea – Kimija Raikkonena i Antonija Giovinazzija.
Britanski vozač nazvao je pogrešku “najvećom pogreškom koju je ikad počinio”, ali smatrao je da ima dosta pozitivnih stvari koje su se mogle uzeti od vikenda te da je Williams napravio velik korak naprijed s razumijevanjem njihovog FW43.
“Moram uzeti nekoliko dana da nekako razmislim o onome što se upravo dogodilo. U konačnici isto tako mislim da moramo uzeti neke pozitivne stvari iz ovoga. Moram krenuti u sljedeću utrku s pozitivnim raspoloženjem, jer se moramo boriti da se ponovno vratimo u ovu poziciju.”
– GEORGE RUSSELL
“Iskreno, uvjeren sam da možemo. Mislim da smo postigli određeni napredak u postavljanju i razumijevanju bolida tijekom proteklih nekoliko trkačkih vikenda.”
“Mislim da smo u zaista dobroj poziciji da uvijek budemo korak ispred Alfa Romea i Haasa, i definitivno uzimamo mjesta kada ljudi ne optimiziraju svoje sesije. Treba mi samo nekoliko dana da nekako pregledam, prebrodim to. To je prošlost. Sada gledam u budućnost.”
Williams je radio na tome da se usredotoči na svoj tempo utrke kroz sezonu 2020. nakon što je u početku dao više pažnje svojim nastupima u jednom krugu.
Šef performansi vozila Dave Robson rekao je prije Russellovog impresivnog nastupa na VN Emilije Romagne da će solidna utrka dokazati da je momčad napravila korak naprijed.
“Razgovarali smo nekoliko puta o stvarima koje smo učinili, a neke od njih, prema dokazima, nisu uspjele. Nastavili smo pokušavati [u Portugalu] i nesumnjivo je [Russell] bio puno jači. Slijedili smo sličnu rutu [u Imoli], pa se nadam da ćemo više znati sutra.”
– DAVE ROBSON
“Bit će dobro ako smo uspjeli malo izbalansirati stvari, posebno ako smo imali dobre kvalifikacije i ako to možemo poduprijeti boljim tempom utrke, onda bismo trebali biti u prilično dobroj poziciji.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stvarno su puno napredovali u usporedbi sa prošlom sezonom, još samo da se do kraja sezone uguraju među prvih deset. A vjerujem da će se i to dogoditi, možda već na slijedećoj utrci
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vise su haas i alfa nazadovali zbog motora nego sto su ovi nesta pametno napravili
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Od napredka svih timova koje ne pokreću Ferrarijevi motori (osim Merca i RB-a) treba oduzeti upravo gubitak snage tih Ferrarijevih motora, možda bi se i Haas borio za bodove da motor nije užas…
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pve godine jedino ste u kvalama nekad brzi, u trci truba a kad dobijes sansu za bod falijes, do kraja sezone ima jako malo a sljedece ce uz novi ferkanov motor i oni bit puno konkuretniji, cak i ako u hasu budu dva bez iskustva
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Williams se definitivno može natjecati s Haasom i Alfom, nekad su i brži od njih, jedino nedostanje malo sreće i još koja nadogradnja da bih i redovno dobijali
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nažalost Williams ne koristi kikseve Haasa i Alfe Romeo, dok Haas i Alfica koriste svaku mogućnost da ulove bod.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Može al neće
0
0