Izdvojeno

Binotto je spreman prestati prisustvovati većini utrka

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi Ferrarija Mattia Binotto provest će više svog vremena nadgledajući razvoj bolida za 2021. godinu. Ferrari se trenutno nalazi na šestom mjestu u poretku konstruktora te ova sezona izgleda prilično loše za njih, stoga su se za sezonu 2021. usmjerili na snažne promjene u razvoju bolida te, sudeći prema vijestima, imaju konkurentan bolid.

S novom pogonskom jedinicom na vidiku, Mattia Binotto je obznanio da će više vremena provoditi u njihovoj tvornici u Maranellu umjesto na utrkama.

“Neću pratiti utrke [sljedeće godine]. Čak i 2020. već razmišljam o preskakanju nekih utrka u posljednjem dijelu sezone, počevši od Turske. Toga će [biti] još više sljedeće godine.”

Mattia Binotto, šef momčadi Ferrarija

Binotto je priznao da Ferrari trenutačno nema najbolji motor, ali smatra da su povratne informacije iz tvornice dosad bile vrlo obećavajuće te dodao kako su mnogo uložili u razvoj pogonske jedinice za 2021., štoviše za 2022. Binotto se nada da će njegovo vrijeme provedeno u tvornici pomoći timu da krene naprijed te je na kraju dodao:

“Na kraju krajeva, kada ste odgovorni za cijelu momčad, utrka je sigurno važan događaj, ali upravljanje cijelom momčadi još je važnije.”

Mattia Binotto, šef momčadi Ferrarija

Komentiraj

16 komentara

  1. moj Binotto ja ne znam što ćemo mi više s tobom :( Valjda će kakvi rezultati napokon krenuti, ako ne sljedeće godine, onda s promjenom pravila 2022. Nema ovo ništa smisla bez Ferrarija u vrhu i pravog nadmetanja između barem dviju ekipa.



    15

    1
  2. Tko je onda glavni odgovorni na stazi za to vrijeme?
    Binotto se odlučio maknuti od kamera da manje mogu upirati prstom u njega.



    9

    1
  3. Eh da je bar istina sto govori jer vec smo se naslusali pozitivnih ocekivanja, a na kraju…



    1

    0
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Binnotio je odma prije pocetka sezone reka da od sezone nece bit nista da su spori
    Ovakve izjave on na celu ekipe jos nikad nije izjavia pa mozda i ima istine
    Mozda vec sljedece godine budemo vikali GRANDE MACCHINA FORZA FERRARI!!!
    Znam da je teško al nada je kurva ?



    5

    2
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Sprdali se mi ili ne ali ovo je mudro!



    8

    0
  6. Ovo mu je najbolji potez,Ferkan ce bit dobar iduce godine kao i Renault i McLaren,ocekujem dobru borbu za drugo i treće mijesto! A za 2022 ,neznam tesko nesto predviđati,mislim da ce Renault najbolje proc(s tim da su Ferrari i Mercedes tu ,a RB ce bit prodan i bit ce nekom novom timu naslovni sponzor ili ce mozda se priduzit ostalim sponzorima Formule 1),budemo vidjeli ako budemo zivi!



    1

    5
  7. Neće više dolaziti na utrke. Sprema se za grande ferrari 2035.



    10

    2
  8. Ide Mattia u servis, dođe tamo kad stari iskusni mehaničar, brko u crvenom kombinezonu, kaže mali evo ti mazalica i podmaži dobro nakovanj ?



    10

    0
  9. Binotto je priznao da Ferrari trenutačno nema najbolji motor…….

    Čekaj…..on to nas zafrkava ili?! ??



    3

    0
  10. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    boli ga kifla, napusavat ce se u maranellu a plata ideee



    1

    0
  11. E sad ce tek ekipa u tvornici biti sretna.
    Tko jos voli da im sef visi nad glavom :D.
    Do sad su uzivali jer su znali da je sef daleko od njih.



    3

    0
  12. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Što ga manje viđam na trkaćem vikendu to se bolje osjećam. Mjesto mu je u tvornici a ne u boxu i točka!



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni