Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli preživjeti, molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Carey: Hondino povlačenje je bila ekonomska odluka

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Izvršni direktor Formule 1 Chase Carey kaže da je Hondino povlačenje iz sporta bila ekonomska odluka – te i ostaje optimističan o tome da će nove regulacije motora 2026. privući nove proizvođače.

Honda će prestati sa službenom podrškom za F1 krajem 2021. godine, iako će njezinu tehnologiju još uvijek koristiti Red Bull i AlphaTauri.

Najavljujući svoj odlazak prošlog mjeseca, Honda je inzistirala na tome da je odluka pokrenuta korporacijskim naporima prema održivosti i ugljičnoj neutralnosti, te potrebom da se resursi za istraživanje i razvoj prebace s F1 projekta.

Međutim, Carey inzistira da je to uglavnom bilo pitanje financija.

“Pretpostavljam da su dvije stvari u vezi s Hondinom odlukom, mislim da je jedan od njih, iz moje perspektive, u velikoj mjeri potaknut ekonomskim izazovima u ukupnom Hondinom entitetu.”

– CHASE CAREY

“Auto industrija općenito ima neke izazove i mislim da Honda očito živi i bori se s tim izazovima. Tako da mislim da je to bilo suštinsko pitanje. Nema sumnje da oko motora postoji ekonomija kojom ćemo se pozabaviti. Ali, mislim da je Honda osjećala da danas postoje takvi pritisci i da su morale donijeti neke odluke.”

Unatoč Hondinom odlasku, Carey kaže da su proizvođači koji se trenutno bave sportom i izvan njega i dalje “entuzijastični” vlastitim naporima od strane F1 za održivost, uključujući pomak prema biogorivima i cilju ugljične neutralnosti do 2030. godine.

Nova formula agregata trebala bi biti uvedena 2026. godine, a već su započete rasprave u kojem smjeru bi trebala krenuti.

“Mislim da s druge strane zapravo dobivamo sve veću podršku, i ne samo od igrača koji se već bave tim sportom, već i onih koji se ne bave.”

– CHASE CAREY

“Oni su zapravo nevjerojatno entuzijastični našom budućnošću održivosti, kamo idemo s motorom sljedeće generacije. Ne znam jeste li vidjeli citat izvršnog direktora Volkswagena prije nekoliko mjeseci, nisu mogli biti pozitivniji prema tome kamo idemo i važnosti nas kao platforme.”

“Stoga mislim da dok nastavljamo objavljivati više informacija o našim motorima i ciljevima održivosti sljedeće generacije, zapravo dobivamo sve veću podršku i interes kako postojećih partnera, tako i potencijalnih novih partnera o važnosti toga za njihovu budućnost.”

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Hefest.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
44 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Šteta za Hondu i Red Bull/Alpha Tauri, taman kad su krenuli u dobrom smjeru. Što više proizvođača motora to bolje i zanimljivije.Nadamo se da će 2026. biti bolje



    10

    0
  2. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Ako je to bila ekonomska odluka onda neka daju taj motor red bullu da ne stoji bezveze u skladistima i inzinjere koji idu sa nj a troskove pokriva rb, imaju oni para za tako nesta s obzirom da ide budget cap



    4

    0
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Dati im motor da, što se tiče inženjera pitanje je da li je Honda spremna odreći se svojih najboljih inženjera za R&D kad ih mogu zaposliti na drugim projektima.
      Bilo bi dobro da mogu, ali velika je to korporacija, te se odluke donose na vrhu kompanije.
      Ja sam skeptičan oko toga kako bi RB mogao sam razvijati taj PU, nemaju nikakvog iskustva u tom dijelu, a vidimo kako su se ekipe koje imaju mučile u tom segmentu.



      7

      1
  3. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Nemaju niti Mercedesovi motori ikakve veze s ostatkom korporacije. To je posebna ekipa koja radi cijeli r&d. Samo novci stižu iz Stuttgarta.
    Prema tome mogli bi tako i Hondini motori ubuduće, ako novci budu dolazili iz Fuchsla. Ono što mi u Hondinom slučaju nije poznato koliko R&D se radi u Milton Keynesu, a koliko u Japanu.



    1

    2
HrvatskiEnglish