Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli preživjeti, molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Vettel: Iz bolida ne mogu izvući isto što i Charles

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Četverostruki svjetski prvak Sebastian Vettel priznao je da gubi objašnjenja zašto se toliko muči s bolidom u usporedbi sa svojim timskim kolegom Charlesom Leclercom.

Vettel je krenuo u ovu sezonu sa saznanjem da neće ostati u timu, nakon što je Ferrari otkrio da ga neće zadržati nakon kraja 2020. Te se postavlja pitanje je li ta odluka utjecala na njegove performanse na stazi, brojevi otkrivaju da je Vettel postigao samo 18 bodova u usporedbi sa 75 bodova Charlesa Leclerca u prvih 12 utrka ove sezone. Vettelu je to manji broj postignutih bodova nego u prve dvije utrke 2019. godine.

Na pitanje zašto njegove performanse nisu na razini Charlesa Leclerca, Vettel je odgovorio:

“Kao i bilo koje vrijeme tijekom moje karijere, pokušavam učiniti sve što mogu kako bih išao što brže. Ali trenutno, očito, iz bolida ne mogu izvući isto što i Charles. Očito, radujem se što ću zajedno s inženjerima pokušati razumjeti i raditi na tome.”

– SEBASTIAN VETTEL

Vettel je također odbacio ideju da Ferrari SF1000 ne odgovara njegovom stilu, rekavši da je njegov posao prilagoditi se osobinama bolida, te je dodao da je to nešto što je uvijek uspijevao učiniti u dosadašnjoj karijeri.

“Do sada u svom trkačkom životu uvijek sam uspio izvući maksimum, ova godina djeluje malo drugačije, ali nema drugog izbora nego raditi na sebi i raditi na bolidu.”

– SEBASTIAN VETTEL

“Mislim da nije sve do načina na koji se bolid upravlja, mislim da se uvijek morate prilagoditi. Mislim da je to istina u kartingu sve do Formule 1 i to je nešto što obično nikada nije predstavljalo problem. Ali jasno je, kao što rekoh, nešto mi nedostaje ove godine i pokušavam sve što mogu kako bih to postigao.”

Mattia Binotto ima pristup i Vettelu i Leclercovoj telemetriji, te je otkrio da su razlike koje je tim vidio između dva vozača “vrlo male”.

“Mislim da ne postoji ključna razlika, Mislim da su na kraju to vrlo male razlike. Ne govorimo o velikom broju, to je uvijek zbroj stotinki po zavoju, po kočenju, pa je to vrlo malo.”

– MATTIA BINOTTO

“Kao što je Seb rekao, zasigurno je stvar osjećaja, stvar osjećaja gripa, stvar izvlačenja potencijala i naša je zadaća, naša dužnost, pomoći mu, podržati ga tako da može bolje isporučiti , i to je to. Ali gledajući podatke, nema velikih razlika, u tome je poanta.”

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Hefest.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
44 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

29 komentara

  1. Vettel je također odbacio ideju da Ferrari SF1000 ne odgovara njegovom stilu, rekavši da je njegov posao prilagoditi se osobinama bolida

    Sam Vettel izbija argumente njegovim fanovima na ovom portalu, gdje ces bolje :D



    14

    8
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži

      Vettel je samo odličan vozač, dobra i iskrena osoba, realna naravno, za razliku od raznih pišulinaca koji komentiraju njegovu trenutnu situaciju, ne treba sve srcu primati.



      27

      7
      • Pa baš da mu je situacija trenutna i nije baš, ovakva forma ipak traje malo predugo.



        5

        4
      • Ferrari AMG Prikaži

        Alain Prost

        Sve je stvar osobne perspektive, ja bi za Vettela rekao da je samo tik bolji vozac od Webera (procjenite sami za sebe koliko je Weber dobar) … Uostalom Vettel nam na zalost od toga i nije vise pokazao ili ja mozda grijesim, ispravite me ako je tako?

        A da je Vettel good guy i rijetko iskrena osoba to svakako 😀



        8

        16
        • Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

          Zanimljivo kako je hamilton čista suprotnost. Kao vozač veoma dobar i barem duplo bolji od Vettela, 5 puta bolji od Bottasa, a kao osoba neiskren, glumac i celebrity opsjednut vlastitom veličinom i za svijet prevažnom osobnom sudbinom.



          10

          3
        • James Hunt Luca Badoer Prikaži

          Zanima me kako je taj strasni Hamilton onda u sezonama 2010, 2011, 2012 bija gori od tog loseg Vettela? Dapace nije taj RB bija ekstremno bolji bolid od konkurenata a Ferrari bijase najgori od tog trojca. Ne samo da je veliki sampion bija losiji od Vettela nego u sezoni 2010 i od Alonsa i od Webbera. 2011 je RB ipak ima dozu dominantnosti pa je nas velikan gleda u ledja i ALO, i BUT (i to dobra razlika) i WEB. 2012 ALO i RAI u Lotusu ga nadjacavaju. Velikan nas…

          Ne mogu se uopce sjetit vozaca koji cijelu karijeru od rookie sezone vozi top ili top2 bolid kroz citavo razdoblje izuzev 2009…kad malo bolje promislim ima i malo pobjeda i naslova s obzirom na okolnosti



          10

          6
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          @Boris_CRO sve što trebaš znati o socijalnoj okolini u kojoj je Hamilton odrastao ti govori jedan detalj. Čim je Lewis zaradilo ozbiljne novce, stari koji mu je tada bio manager si je kupio Porschea i slupao ga u trećem zavoju 200m od kuće.



          10

          2
        • Ferrari AMG Prikaži

          Zasto na svakom clanku povlacite crtu s Hamiltonom? Gdje je on u ovom clanku spomenut pa i u mom komentaru? 😀



          3

          4
        • Tik bolji od Webbera, a koliko ima naslova Webber, koliko Vettel?

          Imao je fantastičan bolid?

          Kakav bolid je imao Schumacher početkom 2000tih?
          Šta sada vozi Hamilton?

          Eto, griješiš i ispravljen si.



          8

          1
        • lukarak Donator Prikaži

          @Boris_CRO Hamilton je 2010 bio u matematickoj sansi za naslov u zadnjoj utrci. Plus, zaboravljas da brz auto ne znaci najbolji auto. McLaren je bio brz, ali bome i nepouzdan.

          Vettel je bolji od Webera, ali mu na dusu ide sto su ga i Ricc i Leclerc pobijedili kao novajlije u timu. 2014. Ricc 3:0 u pobjedama.


          0

          1
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Svi mi blatimo Binotta, a covjek je zapravo u pravu. Kada jedan vozac redovno kasni 5-7 desetinki za drugim to uopce nije puno, stovise to nije cak ni jedna obicna sekunda, a sto li su te desetinke nego samo zbroj stotinki. S druge strane, one malo ozbiljnije, moram priznat da je i pomalo tuzno citati ovo sto Vettel govori. Malotko bi predvidio da ce Vettel biti vozac iza, a jos manje ljudi bi to priznalo kao on. Nadam se oporavku u Aston Martinu.



    4

    7
  3. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …uz sve vettelove greške u zadnjih par godina, a i prelazak u (po prikazanom ove g.i očekivani napredak crvenih) direktne konkurente, stanje u ferrari-u, zar netko zaista misli da ova dvojica voze isti bolid? čak i da je 0,5s sporiji (što je u f1 svjetlosna godina) nema šanse da oni voze isto pripremljene bolide…evo jedan primjer iz prošlosti koji se može usporediti koji je doduše izveden na drugi način ali opet dođe na isto…zar netko zaista misli da je d.ricciardo slučajno imao 8 odustajanja za redom (sve zbog kvarova)nakon što je objavljeno da je potpisao za renault, dok je max za to vrijeme imao 0 odustajanja…



    11

    8
  4. Evo mog mišljenja. Vettel namjerno vozi slabije nego što može.

    Ferrari ulaže sotitne miliona u razvoj i djetinjasto je misliti kako sabotira Vettela kojeg još uvijek masno plaća. Vettel je i dalje zaposlenik Ferraria i ne može dolaziti na posao i zabušavati. Što može? Može zabušavati u onom dijelu koji nije dokaziv. Ne mogu mu nabaijati nikakve kazne i penale jer ne mogu dokazati da Vettel išta namjerno radi.

    Mislim li ja da je Leclerc brži od Vettela? Mislim, ali onako kako je pokazala 2019. godina. Pobjeđivali su se naizmjenice. Na kraju je Leclerc ipak bio malo bolji. Ovo što vidimo ove godine nikako ne može odgovarati stvarnom stanju. Leclerc nije ovoliko bolji od Vettela i čim su unutar tima konstantno ovolike razlike onda je jasno da tu nešto ne štima. U ovom slučaju Vettel namjerno sporije vozi ili da je možda lakše opisati ne pokušava voziti na svom maksimumu.



    4

    7
    • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Vrlo jednostavno, Leclerc zna ikako iskoristiti trenutni bolid a Vettel ne zna.



      7

      2
      • Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

        To nije moguće. Vettel je u najboljim godinama, ima 33 godine, ima tonu iskustva vozeći toliko različitih automobila. Nema teorije da se kaže “ne zna, ne može”. Prihvaćam da je Lec malo veći talent i u boljoj formi, ali nema šanse da su razlike tolike iz utrke u utrku. Netko namjerno zabušava. Ili Vettel vozi kao Obilinović na 80% ili Ferrari zabušava njega.



        6

        2
        • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

          Neki svoj vrhunac dosegnu sa 25 godina dok drugi pak sa 35. Ajde mi reci kad je to Vettel zadnji put vozio ovako loš bolid? Nije baš da je imao iskustva sa adaptiranjem na lošije bolide, jelda?



          1

          3
        • @ Mr.Spaceguy

          Nije 2019. bila prije desetljeća. Kako je Vettel onda znao prošle godine parirati Leclercu? Zaboravio je voziti od prošle do ove, instant starenje?

          Nemoj samo reći Leclerc se učio jer ni instant odrastanje ne postoji. Hamilton se učio nula utrka od kad je došao u F1 i parirao Alonsu od prve. Tako je i Leclerc parirao od prve Vettelu.



          4

          1
        • “Netko namjerno zabušava. Ili Vettel vozi kao Obilinović na 80% ili Ferrari zabušava njega.”

          Upravo tako. Sad ako pogledaš te dvije opcije 99,99% je da Vettel zabušava. Iz niza razloga.

          Nema ljubavi samo posao. Ferrari želi više bodova i ne bi samo zato jer “ne voli” Vettela sabotirao utrke.

          Ako se sabotira Vettela to nije ni tako jednostavno. Cijeli niz ljudi i odjela treba biti u to uključen.

          Zaposlenik je nezadovoljan poslodavcem i zabušava na radu, ali ne toliko da može dobiti otkaz i otići u nepovoljnim uvjetima. Zašto je taj koncept čudan? Svi smo to svjedočili. Šansa je da su mnogi i s ovog portala takvi nekad na poslu.



          1

          2
        • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

          2019. je bolid bio daleko bolji od ovogodišnjeg. Daleko bolji bolid=lakše se vozi. Prošle godine je imao jednu pobjedu i 240 bodova dok ove ako skupi 30 bodova može biti zadovoljan. Jednostavno ne zna iskoristiti bolid kao što ga Leclerc zna.



          1

          2
      • Prevelika je razlika. To nije prirodno na njihovoj (F1 vozača) razini.



        1

        1
      • @ Mr.Spaceguy

        Promatraš vozače kao AI likove u igrici.

        Zašto je ideja da Seb namjerno ne vozi najbolje što može za tebe ne prihvatljiva kao mogućnost? To je najjednostavnije i najlakše rješenje.


        0

        1
        • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

          Zato što je to smiješna teorija. Ali ajmo reći da je kojim slučajem točna, onda bi ga Ferrari trebao nabiti nogom u guzicu i ne dopustiti mu da ikada više kroči Maranellom.



          1

          1
        • Antonio Giovinazzi Mazzacane Prikaži

          @ zarko

          Vettel jednostavno nije takav lik da namjerno zabušava. Vidi se i po njegovim izjavama ove sezone da unatoč svemu želi korektno završiti suradnju s Ferrarijem.



          1

          0
        • Fernando Alonso Lux Prikaži

          Pa više ekipa koja misli da je neki vozač konstantno na 100% svojih sposobnosti gleda na vozače ko na A.I. Vozači konstantno moraju napredovati i prilagođavati se, tako da se pad forme može desiti svakome. Npr. Webberu je bio u značajno lošijoj formi ’13. u odnosu na
          ‘ 10. Ili Hamilton je u značajno boljoj formi danas (koja je takva sve od ’17.) u odnosu na’ 11.
          A prilagodljivost je jedna od najvažnijih vrlina koje vozač može imati, a kombinacija je i velikog talenta i napornog rada i truda.



          1

          1
  5. Williams Montoya Prikaži

    VET je jako dobar vozač u odličnim bolidima. Čim autu malo padnu performanse, on više ne može izvuć najviše iz tog auta. Npr. u tome je ALO vrhunski.



    6

    4
  6. Aston Martin JB005 Prikaži

    Prcaju Vettela i to je to. Nemoze biti tolika razlika. Nesto tu ne stima.
    Vidjet cete druge godine. ;)



    1

    1
  7. Nigel Mansell drv Prikaži

    Ne bi ulazio u pomalo toksične rasprave i usporedbe vozača.
    Radije ću podijeliti analize na koje sam naletio na drugim F1 siteovima.
    Dakle, radi se o tome da Vettelu odgovara bolid sa izuzetno stabilnim stražnjim krajem. To mu je omogućio Newey u RB danima, i zahvaljujući tome je Seb vozio vrhunski, iako ukupno gledano bolid nije bio toliko dominantan u odnosu na druge. U Ferrariju toga više nema u toj mjeri, a pogotovo ne ove godine. Leclerc se s takvim nestabilnim stražnjim krajem snalazi, ali Seb ne, pa svaki čas pleše po stazi. Kako je Leclerc postao vozač br.1, onda se poboljšanja rade po njegovom ukusu. To se vidi po njegovim komentarima kad Leclerc kaže da je svaki update donio željeno poboljšanje, a Seb da je bolid isti kao i prije.

    Jedna dodatna zanimljivost – sad kad su ih otkantali iz Haasa, K-Mag i Grozni mogu otvoreno pričati. Tako Grozni kaže da cijelu sezonu imaju problem sa zagrijavanjem stražnjeg ovjesa, koje ne mogu riješiti. Zvuči glupo, ali tako je. Zahvaljujući tome, kroz utrku im stražnji ovjes ima drukčije ponašanje nego kad je hladan, pa se ne mogu precizno namjestiti postavke i auto se ponekad ponaša nepredvidivo. Radi se o nekim komponentama koje su očito loše pozicionirane u odnosu na motor. Kako Haas koristi dosta Ferrarijeve tehnologije, ne bi čudilo da i u Ferrariju postoji sličan problem, tim više što su rekli da se u budućnosti moraju više koncentrirati na razvoj stražnjeg dijela bolida. U svakom slučaju, to je loša vijest za Seba i njegovo hendlanje nestabilnog stražnjeg kraja.

    Ovim ne tražim alibi za Seba. Dapače, vrhunski vozač se mora snalaziti u raznim situacijama i prilagoditi raznim uvjetima, što i on sam ističe. Jedino, ako je ova analiza bila istinita, on to ne može.



    1

    0
HrvatskiEnglish