Karijera Kevina Magnussena u Formuli 1 jako je blizu kraju. Prije nekoliko dana iz Haasa su objavili kako za 2021. ne namjeravaju nuditi nove ugovore ni njemu ni Romainu Grosjeanu, a njihova se imena jako rijetko spominju u kontekstu nekih od ostalih momčadi koje dogodine imaju slobodnih mjesta na gridu.
Kevin je u Formuli 1 debitirao 2014. godine, a osim Haasa vozio je za McLaren i Renault. Sin je Jana Magnussena, danskog vozača koji je 90-ih odvozio 24 F1 utrke.
Otac Jan nikad nije spadao u sam vrh F1 svijeta. No, ubrzo se pronašao u utrkama izdržljivosti, i danas se redovito natječe u sličnim kategorijama, dok se može pohvaliti činjenicom da je čak četiri puta slavio na utrci 24 Sata Le Mansa te jednom i na 24 Sata Daytone. Jedan dio karijere proveo je i u IndyCaru, a ljubav prema istom prenio je na svojeg sina.
O mogućnosti prelaska Magnussena mlađeg u IndyCar već se pričalo i pisalo, a u nekoliko navrata i sam je izjavio da bi se jednog dana volio okušati i u toj vrsti automobilizma:
„IndyCar me oduvijek zanimao. Moj otac je 90-ih bio vozač IndyCara i uz njega sam kao mali provodio vrijeme prateći takvu vrstu utrka. Uvijek sam mislio da je to super i volio bih se jednom okušati.“
KEVIN MAGNUSSEN
No, Magnussen je još uvijek mlad i ipak mu je primarni cilj što prije osigurati novi ugovor u Formuli 1. Iako je sve očitije da se to neće ostvariti dogodine, postoji mogućnost da se vrati nakon godinu dana izbivanja, kao što je to bio slučaj u sezoni 2015., koju je odradio kao McLarenov testni vozač.
„Imam samo 28 godina i još uvijek osjećam kako mogu puno ponuditi F1. No, vidjet ćemo.“
KEVIN MAGNUSSEN
Kao potencijalni razlog prelaska u neku od drugih automobilističkih kategorija svakako je konkurentnost, jer, malo je vjerojatno da će, i da se vrati u F1 u skoroj budućnosti, dobiti mjesto u jednoj od momčadi s vrha.
„Nedostaje mi osjećaj pobjede i to je nešto o čemu sam posljednje vrijeme puno razmišljao. Vidjet ćemo hoće li mi se i gdje otvoriti prilika da nešto i osvojim.“
KEVIN MAGNUSSEN
A okus pobjede nije osjetio još od 2013. i natjecanja u Formuli Renault 3.5. Zanimljiva je i činjenica da je u F1 karijeri jedan jedini put završio na pobjedničkom postolju – na svojoj prvoj utrci, 2014. godine u Australiji.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prva utka u F1 i postolje.
Vjerojatno je puno više očekivao ali to je bila početnička sreća.
Sretno KMag.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ta Australija je puno puta donijela iznenađenja koja se nisu očekivala i rijetko kada su se ponovila.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit cu gotov ako dobije. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nemam ništa protiv, samo nek vozi za powered by honda momčad.
2
0