Izdvojeno

Hulkenberg: Čekam poziv od Helmuta

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Max Verstappen osvojio je treće mjesto na VN Portugala, dok je njegov timski kolega Alexander Albon završio izvan bodova. Svima je jasno da je Albon pod pritiskom i da će možda izgubiti svoje vozačko mjesto u Red Bullu, a sve to sa velikm zanimanjem promatra Nico Hulkenberg.

On se nada povratku u Formulu 1 već sljedeće sezone i izgleda kako cilja upravo na mjesto u Red Bullu. Da bi to bilo moguće, potrebno je osloboditi mjesto, a to mjesto je vjerojatno Albonovo kojem statistika ne ide u prilog – do sada je bio samo jednom na postolju, a Maxu je to uspjelo devet puta do sada. Svi se pitaju koliko još “kredita” ima Albon.

Nico Hulkenberg je dao svoje mišljenje za njemački RTL, gdje trenutno radi kao analitičar.

“Rekao bih do početka prosinca.”

“Čekam poziv od Helmuta.”

Nico Hulkenberg

Kratko se osvrnuo i na Ferrarijeve vozače, komentirajući Leclerca koji je odvezao do četvrte pozicije i Vettela koji je bio tek deseti.

“U svakom slučaju je to čudno. Izuzetno teško je prosuditi izvana. Postoji pomalo zbrke.”

Nico Hulkenberg

Komentiraj

11 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ne bih se čudio, da pozovu Hulkenberga da vozi za Red Bull već na VN Turske, nakon VN Emilia Romagne.
    Navedeno u članku znači – ako su ove izjave točne, da Sergio Perez neće dobiti mjesto u Red Bullu za 2021.



    5

    1
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Nevi hrio pereza u RBR neznan ni sam zasto
    Najrađe bi hulka vidia
    Al da san helmut ja bi gleda između hulka i rusela a prednost bi da hulku radi iskustva jer i gasly je obecava kao i albon pa je jednom skoro unisili karijeru dok drugi bi moga lako ostat bez sidala skoz ako ne izbace kvayta umisto albona



    8

    2
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Neznam koliko je realan Russel, dok između ovih starih iskusnjara mislim da nemože promašiti. Makar bi ja rađe Pereza mislim da bi se on lakše nosio s Maxom ak niš drugo voli preuzet rizik i napast dok je Hulk više tip kojeg je teško pretjecat al zato nepreuzima baš rizika u napadu. Neko moje razmišljanje šta ja znam možda se varam al u svakom slučaju između njih dvoje Helmut nemre fulat.



      10

      1
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    gasly i albon su dečkići. hulk je muškarac i treba jednom rbr-u.



    8

    0
  4. Imali smo prilike vidjeti kako bi Max i Perez funkcionirali jedan pored drugoga.
    Ali i to je moto RBa, živi ludo…



    6

    1
  5. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Volio bih vidjeti Hulka u Red Bullu, ali me strah da opet ne izvisi.
    Smatram da bi Red Bull s njim dobio stabilnost druge strane garaže, što bi bio velik korak naprijed za njih i približio ih Mercedesu i u tom spektru, u čemu su zadnjih sezona debelo inferiorni.



    9

    0
  6. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Perez > Hulk



    3

    6
  7. Nadam se bas bi volio da dobije pravu priliku… Ali bas tako u dobrom autu i da mu se rece evo ti prilika uzivaj i dokazi da si bolji od tog negativnog rekorda…. Uz Vettela najdrazi mi vozac!!



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni