Izdvojeno

Bottas o gubitku pole positiona: Frustrirajuće je jer sam znao da imam brzinu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Valtteri Bottas priznaje da je frustrirajuće izgubiti pole position nakon što je jučer pokazao zavidan tempo. Mercedesov vozač je bio najbrži na sva tri treninga, nakon toga i u prvoj i drugoj rundi kvalifikacija, ali i u prvom pokušaju u Q3. Ipak, Hamilton je odabrao bolju taktiku i napravio bolji krug u posljednjem pokušaju.

“Frustrirajuće je. Ništa ne znači biti u petak na vrhu, to nije bitno. Uvijek gledam svaku sesiju kao nešto novo i fokusiram se na ono što slijedi.”

“Frustrirajuće je znati da imate brzine, a onda izgubite pole position. Tako je kako je. Treba to brzo zaboraviti, sutra je novi dan. Znam da sam dovoljno brz.”

“Moj krug je bio pristojan. Nije bio savršen.”

“Jako je teško složiti čist krug jer je staza klizava. Mislim da sam trebao ipak odabrati strategiju s dva brza kruga.”

Bottas je na prošloj utrci u Nurburgringu uspješno pobijedio u duelu s Hamiltonom, a ovaj put je svjestan da kreće s prljave strane staze:

“Bilo bi bolje da sam na čistoj strani, ali učinit ću sve što mogu s druge pozicije.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    “Bilo bi bolje da sam na čistoj strani, ali učinit ću sve što mogu s druge pozicije.”

    Nadajmo se singapuru 2017 max između vas dva u prvom zavoju ???
    Ovi sta lupaju minuse to je samo šala nezelim nikom nista loše, al mi nebi ni smetalo da in se guma izduši ?



    14

    7
  2. Mercedesov vozač je bio najbrži na sva tri treninga, nakon toga i u prvoj i drugoj rundi kvalifikacija, ali i u prvom pokušaju u Q3

    Ovakvu sam situaciju objašnjavao jednom kolegi nedavno, nadam se da će se sjetiti ;)



    2

    1
  3. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Frustrirajuce je sto je vozac poput tebe u takvom bolidu.



    14

    7
  4. Ovaj puta je Bottas stvarno imao brzinu jer njegov krug u q2 je najbrzi krug kvalifikacija. A to sto ne moze tako sto ponovit kad najvise treba , to su te razlike izmedu prvaka i onih koji nisu kadri biti prvacima.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni