Izdvojeno

Razine gripa zbunile Verstappena u kvalifikacijama

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen je rekao kako mu je kvalificiranje za VN Portugala bilo zbunjujuće jer je promjenom nivoa gripa tokom kvalifikacija svoje najbolje vrijeme postavio u Q1.

Osim Maxa, i ostali vozači su imali problema sa gripom, ponajprije zbog nedavno postavljenog sloja asfalta te najtvrđeg mogućeg izbora guma. Usprkos svemu tome, Verstappen je završio kao treći u kvalifikacijama za VN Portugala, zaostajući 0,252s za Hamiltonom.

Svoje najbolje vrijeme je postavio u prvom dijelu kvalifikacija, odnosno brži za 0,025s od svog vremena u trećem dijelu kvalifikacija. Verstappen je za kvalifikacije rekao sljedeće:

“Već je cijeli vikend bio vrlo nezgodan s dovođenjem guma na radnu temperaturu.”

“Osim guma, asfalt je sklizak. Postoji samo jedna linija koju možete uzeti.”

“Sve u svemu, još uvijek je dobro, naravno, biti treći, ali pomalo zbunjujuće tijekom kvalifikacija. Najbrži krug odradio sam u Q1, a nakon toga ga nisam mogao ponoviti, samo zato što nisam imao isti grip.”

“Naravno da vremena ponestaje u Q2 i Q3, imate manje vremena za krugove. Činilo se kao da nam je bilo malo teže gume staviti u bolji okvir, iako mislim da u Q3 do Q2, osjećao sam se malo bolje na recimo onom vremenskom krugu, na prvom tempiranom krugu.

Max Verstappen

Verstappen je još dodao i kako mu nije bilo ugodno za vožnju sa takvim gumama i gripom. Rekao je da je bio na stazi u Portugalu u siječnju ove godine te je mislio da će staza biti idealna za vožnju bolida Formule 1 pogotovo sa gripom koji su oni imali.

Kada su se Mercedesovi vozači prebacili na srednju komponentu guma, činilo se kao da će Verstappen sa mekšom komponentom osvojiti pole position. No, to mu nije pošlo za rukom iako se Red Bull nalazi na sve manjem zaostatku iza Mercedesa. Verstappen smatra da je staza nepoznanica većini i da se vrlo teško prilagoditi. Na kraju je zaključio kako je bolje vratiti se na staze na kojima su vozili dosad i za koje imaju malo više znanja.

Komentiraj

1 komentar

  1. nedavno postavljenog sloja asfalta te najtežeg mogućeg izbora guma.

    Vjerojatno je u originalu hardest, pa bi trebalo ici najtvrđeg.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni