F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton uvjerljivo pobijedio na VN Italije

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton uvjerljivo je pobijedio na današnjoj Vn Italije, uzeo svoju 7. pobjedu sezone te se odvojio od Rosberga na 53 boda, koji je odustao tri kruga prije kraja zbog kvara na pogonskoj jedinici. Drugi je završio Sebastian Vettel u Ferrariju, dok je treće mjesto osvojio Felipe Massa, drugu godinu uzastopno na Monzi.

Danas smo svjedočili jednoj prilično monotonoj utrci, gdje nismo vidjeli mnogo akcije na stazi, a tek je nekoliko neočekivanih situacija uzburkalo situaciju. Start nije mogao gore proći za Kimija Raikkonena, koji je ostao stajati na mjestu nekoliko sekundi, te je već u prvom zavoju bio na zadnjem mjestu. Ništa bolje nisu prošli ni vozači Lotusa, koji su već na kraju prvog kruga bili izvan svojih bolida. Lewis Hamilton, Sebastian Vettel i vozači Williamsa su odradili sjajan start, dok je Rosberg opet izgubio pozicije, i to čak tri.

U nastavku utrke nismo vidjeli ništa posebno, a jedina primjetna promjena u poretku je bila Rosbergovo promicanje na treće mjesto nakon promjene guma, kada je uspio prestići oba Williamsa. Vidjeli smo i nekoliko dobrih pretjecanja Maxa Verstappena, koji se od zadnjeg mjesta probijao prema naprijed. Slično je napravio i Daniel Ricciardo, koji je na kraju uspio osvojiti četiri boda.

Pri samom kraju utrke, ostali smo bez Nice Rosberga, koji je lovio Sebastiana Vettela. Motor u njegovom Mercedesu nije izdržao 6. uzastopnu utrku, pa je Nijemac ostao bez vrijednih bodova u borbi za naslov. Sada za Hamiltonom zaostaje 53 boda, 7 utrka prije kraja prvenstva. Zadnja dva kruga smo gledali borbu Masse i Bottasa, gdje se Brazilac uspio othrvati napadu svog timskog kolege, te osvojiti drugo ovogodišnje postolje te drugo uzastopno na Monzi.

Uz vozače Lotusa i Nicu Rosberga, odustao je i Fernando Alonso nekoliko krugova prije kraja, zbog problema s motorom. Od ostalih stvari, vrijedi istaknuti treću uzastopnu Ericssonovu utrku u bodovima, te Red Bullovo dvostruko osvajanje bodova nakon starta sa začelja.

1 Lewis Hamilton Mercedes 1h18m00.688s
2 Sebastian Vettel Ferrari 25.042s
3 Felipe Massa Williams/Mercedes 47.635s
4 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 47.996s
5 Kimi Raikkonen Ferrari 1m08.860s
6 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m12.783s
7 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1 krug
8 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1 krug
9 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1 krug
10 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1 krug
11 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1 krug
12 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1 krug
13 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1 krug
14 Jenson Button McLaren/Honda 1 krug
15 Will Stevens Marussia/Ferrari 2 kruga
16 Roberto Merhi Marussia/Ferrari 2 kruga
17 Nico Rosberg Mercedes motor
18 Fernando Alonso McLaren/Honda 6 krugova
Romain Grosjean Lotus/Mercedes odustajanje
Pastor Maldonado Lotus/Mercedes sudar

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

27 komentara

  1. Lewis Hamilton 44 rizla Prikaži

    Vratila se nasa zastava pred binu u monzi :D


    0

    0
  2. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    da li to meni čini ili Merc deli zataškati problem koji je imao Hamilton? Toto Wolf je rekao da to ostaje tajna, a Lauda se pravi blesav kao ništa ne zna. Dok ovi na Skyu govore o nekom nedozvoljenom pritisku u gumama…spominje se neka diskvalifikacija….ne kužim više ništa, ali u svakom slučaju interesira me rasplet te priče.
    Čestitam Lewisu, Sebu i Massi koji me ugodno iznenadio. Lijepo je vidjeti našu zastavu u Monzi koja je danas bila fantastična što se tiće atmosfere.


    0

    0
  3. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Utrka malo dosadna, viditi ćemo šta suci kažu za Mercedes. Diskvalifikacija bi bila dobra za zakuhavanje prvenstva vozača, za sve ostalo ne, tu su vozači najmanje krivi.


    0

    0
  4. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    Ako kazne merc ok ,li ne vozače u ovom slučaju Hamiltona koji je od početka do kraja vodio.čisto sumnjam da mu je tih niti 0,5 psi puno pomoglo u pobjedi.naravno volio bi da ih opale sa kaznom pa da Vettela proglase pobjednikom(ipak sam ferrarista),samo sumnjam,možda kazna na gridu?utrka? Tako tako,kimi moj ne spava se na startu za to postoji krevet,ali opet borben,ostalo mali Max dobar,Lotus za zaborav,mch šta više reć tuga jad,arai.sve u svemu ne loša utrka.Singapur Ferrari 1-2.


    0

    0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      0,3 psi


      0

      0
      • Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

        Ma dobro 0,3 ili 0,5 to je toliko malo da čak i ja stari ferrarista moram kazat da tako mali pritisak u gumama manje mu nije pomoga a ni odmoga.moramo priznat jedno za sada mali crni bjondo vozi fenomenalno,pametno ,kalkulira u utrci,za razliku od prošle godine kad je pičija ka muva bez glave.ove godine vozi pametnije,osim Sebastiana ga vrlo malo ljudi mogu stić i prestić. Budimo realni.opet govorim ka ferrarista mu želim šta manje tlaka u gumama.hehe


        0

        0
  5. Glavno da moj Ericsson ponovno, po treči put zaredom, osvaja bodove. Šteta mogao je biti osmi. Taktika malih koraka, tako se to radi. Force Indie ponovno sa dobrim bodovima. Šteta za Lotuse. McLaren-Honda…više ne znam što bi rekao-katastrofa!


    0

    0
  6. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Što ja zapelo oko odluke? Kao da određuju pravilnik za iduću sezonu pa im treba toliko dugo.


    0

    0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      To i mene zanima. Očito se vodi dogovor oko produženja ugovora pirelliju. :)


      0

      0
    • mzf1 Donator Prikaži

      Politika..Ovo je po meni diskvalifikacija 1/1. Čemu brojčano određivati neke parametre ako se to poslije može različitim tumačenjima izbjegavati i relativizirati.


      0

      0
    • Dva bolida u GP2 seriji su diskvalificirana radi nižeg pritiska od dozvoljenog!


      0

      0
    • Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

      @Pero – Zanimljivo. To ne ide u prilog Mercedesu, no taj tim je vrlo lukav, tako da postoji mogućnost da se izvuku.


      0

      0
    • Lewis Hamilton 44 rizla Prikaži

      Ako pirellijevi inzinjeri prije stavljanja gima provjeravaju pritisak u gumama, onda je to njihova greska..


      0

      0
      • avalon Donator Prikaži

        ma da , pirelli je kriv za sve … i za slabo pričvršćivanje maxovog poklopca motora jućer . pirelli će bit kriv i kad napuste F1 i neko drugi bude “gumar” . da je malo logike bilo bi dobro jer ako je prije utrke paul hembrey izjavija da se novi standardi za gume moraju poštovati, te da će svaka momčad koja ih prekrši biti kažnjena onda je smišno uplitat u ovu priču pirelli tj pretpostavljat da su njihovi inžinjeri provjeravali pritisak u gumama . pritisak u gumama “ide” od tvornički najnižeg do tvornički najvišeg , a oba moraju bit u granicama odredbe proizvođaća . kolika će bit recimo “srednja” vridnost ovisi o timovima . ukoliko timovi “ispumpaju” ili “prepumpaju” gume neovisno o odredbama proizvođaća gume se ne koriste na ispravan način pa može doč do problema . to je ka da neko da bi “ubrza” komp ili grafiku overklokira procesor iznad preporuke proizvođaća .. procesor bi možda moga ti i izdržat , a možda bi i “zadimija” . ko bi onda bija kriv ? proizvođać koji je odredija granicu ili korisnik koji se toga nije pridržava ?


        0

        0
  7. Spr Donator Prikaži

    Naj jači mi je bio Fetel kad smiruje navijače kada zivezde Hamiltonu.


    0

    0
  8. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    Najnovije iz Monze.svi suci ,vozači i mehaničari otišli su u šporkega luigija na pizzu i pivu pa će nako usput progovorit koju besidu o pritisku u gumama.najvažniji je pritisak u bešiki.uzrokovan 0.3 malon pivon i pizzon a la monza.


    0

    0
  9. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    Evo dok čekamo odluku malo Sebastianovog interview . m.bbc.com/sport/live/formula1/32543096


    0

    0
  10. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    Evo sa twittera potvrfa nema kazne. https://mobile.twitter.com/f1


    0

    0
  11. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    Potvrda i sa drugog site da nema kazne. m.crash.net/f1/news/222762/1/hamilton-mercedes-keep-italian-gp-win.html


    0

    0
  12. Cestitam L.H. na pobjedi posebno sto je osvojena u Ferrarijevom dvoristu u sred Italije! Sta reci,Ferrari i unatoc tokenima + 25.


    0

    0