Charles Leclerc ne vjeruje da ima povlašteni status kod sudaca te da ga iz bilo kojeg razloga tretiraju drukčije nego nekog drugog vozača.
Međutim, priznaje kako je bilo situacija u kojima je bio iznenađen što nije dobio kaznu.
Sudačko gledanje kroz prste Leclercu došlo je u prvi plan nakon što je Lewis Hamilton dobio dvije kazne u Rusiji kad je isprobavao start s krive pozicije. Novinari su brzo pronašli primjer Leclerca iz Belgije. Iako je Leclercov Ferrari bio napola parkiran preko linije, a Hamiltonov Mercedes dvije stotine metara dalje – kaznu je mogao dobiti i Monegažanin.
Osim toga, Leclerc je ove sezone u Španjolskoj vozio dva kruga nakon što je otkopčao sigurnosni pojas, a FIA na to nije reagirala ni tijekom utrke ni nakon nje.
“U Španjolskoj sam pojasnio stvari, mislim. Najprije je bilo nešto sumnje, ali ne vjerujem. Ono što se dogodilo u Spa je bilo drastično drukčije od onog što je Lewis napravio u Sočiju.”
Leclerc se u Rusiji sudario s Lanceom Strollom i izbacio ga iz utrke. Suci su procijenili da taj sudar također nije bio za kaznu.
“Rekao bih da sam imao sreće što sam u tom slučaju izbjegao kaznu. Ali ove druge dvije situacije – ako pogledate malo bolje onda nije tako očito.”
Leclerc je posljednji put kažnjen na VN Štajerske kad je dobio 3 mjesta kazne na startnom poretku zbog ometanja Daniila Kvjata u kvalifikacijama.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mlad je još. Na ovakva pitanja treba reći da suci imaju opremu i podatke kao nitko drugi i da on ima povjerenja u njihove odluke.
Pametan sportaš o sucima nema kaj reći.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje da je sutio.. Da je povlasten, jasno je vecini..
10
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nesposobnost da Ferrari napravi dobar bolid je vise nego dovoljna kazna.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I dajte prestanite koristiti riječ: “monegažanin”……baš glupo zvuči…..znam da je ispravno ali …..
Da je na tom mjestu trebalo biti Hamiltonovo ime, sigurno ne bi pisalo “britanac”……
2
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnja vijest o Hamiltonu:
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kuzim cemu taj podatak? 90% prvaka je imao dominantan bolid u povijesti. MS, SV, FA, AS, AP, NL…
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@JB005 frustracije…
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesi pročitao poruku iznad?
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante, brate! Nemoj se ljutit. Jako Te cijenim zbog Tvojeg ogromnog zalaganja da nam približiš događanja u F1!
Zanemari moju opasku (nije čak ni kritika).
Jako volim ovaj portal i samo nastavite s dobrim rsdom…..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najviše gledanja kroz prste u zadnjih 10 godina su imali Max i Lewis.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, ali odkad ja pratim F1 najviše su lišo prošli Renault i Alonso koji nisu dobili nikakvu kaznu za Singapur 2008.nego samo Flavio, Symonds i Piquet Jr.
Zamisli organiziraš čistu prevaru za pobjedu i ostaneš bez kazne, pobjeda ostane, a Fernando kao nije znao za plan ??
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro… Leclerc je na gridu tek trecu godinu, druga u Ferrariju i vec sad ima sigurno 4, 5 situacija gdje bi drugi pobrali kazne u tih sezonu i pol..
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I nikom nista na kraju, nije se pricalo o tome ni 5min nakon incidenta, a kada je Lewis u nekoj slicnoj situaciji znamo kako se pise i prica… govori li to vama ista?
6
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam baš di si nabrojao 5 situacija u godinu i pol, ja bi prije rekao da je imao možda 3 situacije u 3 godine di je lišo prošao,dok su neki drugi vozači znali imati po utrci 3 takve situacije. Makar meni nije tu ništa sporno jer nije isto lupiti kaznu jednom Hamsi koji je šesterostruki uskoro sedmorostruki svjetski prvak, jednom Max u koji nosi vojsku fanova sa sobom, jednom Leclercu koji nastupa za Ferrari a ujedno je isto talenat za svjetskog prvaka ili jednom Magnussenu, Oconu , Perezu……
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Kos
Zato nam i je sudjenje takvo jer se vode tvojim razmisljanjem..
Lupis spomenutu trojku kaznama i radis na autoritetu..
Samo za ono odbijanje ulaska u box e trebo bit diskvalificiran kad mu se bolid raspado po stazi..
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi ti mene shvatio, to je ono kad hoću što kraće napisat pa se izgubi bit. To što ja razmišljam je jednostavno tako to je druga stvar jel to pošteno ili ne. A reći ću ti zašto je tako. Znači ljudi su subjektivni kako god okreneš, neko više neko manje znači nema 100% objektivnog čovjeka iz n razloga emocije, svijest, razmišljanje itd….Znači kako god okreneš neko na kraju bude zakinut. Kako jednako kaznit jednog Maxa koji donosi ogromnu količinu fanova i popularnost sportu na kraju krajeva money i jednoga Giovanzia?!!! Kažeš gradit autoritet nad tom trojkom. Pa možeš probat a svi znamo kak završe oni kaj probaju. Dok god se ne izbaci ljudski faktor iz ne samo kazni nego svega uvijek će biti nepravedno prema nekom a blaženo prema drugom. A onda na kraju krajeva ako iz svega izbacimo ljudskost i stavimo mašine da odlučuju/upravljaju, čemu na kraju sve to. U svakom slučaju da softwer odlučuje o kaznama mi danas nebi na ovu temu imali šta raspravljat i dijelit mišljenja, tako da je meni draže ova solucija.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se da smo subjektivni ali tu stajem..
Pa ne izbacujes spomenutog Maxa iz GP vikenda nekom kaznom od 10 sekundi i ako nesto ti navijaci ce bit jos i glasniji i aktivniji ako ga kaznis xD
Jasno je meni da ce Gio za neki incident dobit kaznu a Leclerc recimo nece i tako ce uvijek bit, kako u F1 tako i u skoro svakom drugom sportu..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek sam dočekao da i Vetma opravdava sudijske odluke :cool:
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dodajem iz prošle godine:
-njemačka – samo novčana kazna za unsafe realease
-monza – bez kazne za izguravanje ham-a
-suzuka – vremenske kazne tek nakon utrke za incident u prvom krugu
-abu dhabi – novčana kazna za ‘pogrešno’ prijavljenu količinu goriva
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prva i zadnja su više momčadske greške nego njegove. mada bih ja u slučaju unsafe releasea (uz novčanu kaznu momčadi) uveo da mora propustiti onog ispred kojeg je nesigurno pušen iz boxa – to mi najpoštenije djeluje.
Monza je posljedica duela s Maxom u Austriji, a i dobio je upozorenje tad ako se dobro sjećam.
ne branim ga i smiješno (glupo) mi je kako imamo svaku utrku različite kriterije.
stvarno treba uvesti AI da donosi odluke. ovo s drugačijom sudačkom postavom svaku utrku i ljudskim faktorom nema smisla. zato i imamo ovakve situacije i različite odluke (kazne) za gotovo iste situacije.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mozes pustit ispred nekoga zbog unsafe releasea jer su veliki izgleda da nisu jedan iza drugoga na stazi.. Sve greske u samoj utrci ne treba dijelit na momcadske i vozacke… Prije i nakon utrke se za neke da odlucit kome pripada i koga kaznit..
Novcane kazne od 30 000$ nemaju smisla..
500 000 $ je vec nesto novcica u sportu u kojem su milioni sitnica pa nece bit ‘pigresno’ prijavljenih kolicina goriva..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, jasno mi je da ima i onih koji su overlapani pa nema smisla propuštanje (mada bi im i to bila u neku ruku vremenska kazna)
i definitivno treba te momčadske kazne podebljati na troznamenskaste cifre, ali prema postotku prošlogodišnjeg budžeta – recimo 1%. jer nije 500k $ jednako platiti Mercedesu i Ferrariju ili Hassu i Williamsu.
0
0