Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli preživjeti, molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Ferrari će predstaviti nove aerodinamičke nadogradnje u Portugalu

Katarina Predovan

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari je najavio da će na nadolazećem vikendu VN Portugala uvesti daljnje aerodinamičke nadogradnje stražnjeg dijela svog bolida SF1000, dovršavajući razvojni program za 2020. nakon teškog perioda. Ferrari se borio za tempo tijekom cijele sezone, trenutno klonuvši na šestom mjestu u poretku konstruktora zbog aerodinamičkih deficita, ali i zbog nedostataka motora. U prethodna dva GP vikenda također su uveli nadogradnje kako bi ispravili aerodinamičke pogreške.

Nadogradnje koje će biti uvedene na VN Portugala predstavljaju dovršetak seta nadogradnji novim difuzorom.

“Već smo uveli nekoliko malih modifikacija aero paketa bolida u Sočiju, a dodali smo i druge na Nurburgringu.”

“U Portimau ćemo imati daljnje nadogradnje, uglavnom difuzora, dovršavajući program postavljen tijekom posljednjih nekoliko mjeseci.

Enrico Cardile, Ferrarijev šef za razvoj performansi

Prethodne nadogradnje su pokazale uspjeh, s obzirom na 4. mjesto Leclerca u kvalifikacijama za VN Eifela. Šef momčadi Mattia Binotto je bio pozitivno iznenađen tako dobrim ovosezonskim plasmanom Ferrarija te je istaknuo da momčad ide u dobrom smjeru.

Enrico Cardile je kazao kako se nada da će i na VN Portugla ostvariti dobar rezultat te tako potvrditi dobar put razvoja njihovih nadogradnji.

“Indikacije iz proteklih nekoliko utrka su pozitivne i nadamo se da će se isto primijeniti i ovog vikenda.”

“Moramo uzeti u obzir da je razvoj više nego ikad ove godine usmjeren na sljedeću sezonu.”

“Svejedno, još uvijek očekujemo poboljšanje performansi sa SF1000. Bilo bi vrlo korisno barem se naći na čelu skupine bolida i vozača koji se trenutno bore unutar samo nekoliko desetinki za četvrta mjesta i niže.”

Enrico Cardile, Ferrarijev šef za razvoj performansi

Za 2021. godinu, momčadima je dopuštena samo ograničena obnova trenutnog bolida, koji će također proći kroz smanjenje snage, kako je propisano izmijenjenim tehničkim propisima. Ferrari je ranije potvrdio da će potrošiti cijelu dozvolu od dva razvojna tokena za sezonu 2021. na stražnji dio njihovog problematičnog automobila. Cardile je pojasnio kako su se odlučili na to ponajviše zbog načina na koji je postavljen njihov bolid te smatra da bi zaista mogli postići značajan napredak. Komentirao je i trenutnu poziciju Ferrarija:

“Kad pogledamo poredak, vidjeti nas dolje na šestom mjestu boli i dobro smo svjesni da to nije pozicija vrijedna Ferrarija. Apsolutno se želimo poboljšati, za nas i za naše navijače koji nas i dalje podržavaju sa strašću, čak i u teškim trenucima poput onih kroz koje sada prolazimo. “

Enrico Cardile, Ferrarijev šef za razvoj performansi

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Hefest.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
40 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

HrvatskiEnglish