F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari: Tokene ćemo koristiti za preinake na stražnjem dijelu bolida za 2021.

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari će svoje razvojne tokene potrošiti na obnovu stražnjeg dijela svog bolida u želji da se sljedeće sezone probiju prema vrhu poretka.

Talijani proživljavaju izazovnu sezonu sa svojim SF1000 koji pati od prevelike količine draga, a kako nevolja ne dolazi sama, problemu su također s padom performansi motora.

U Maranellu se već radi na razvoju nove pogonske jedinice, dok je Ferrarijev šef odjela za dizajn šasije Simone Resta otkrio kako će se fokus na poboljšanju bolida za iduću godinu vrtjeti u jednom području.

“Prepravit ćemo stražnji dio bolida,”

– SIMONE RESTA

“Mislimo da je to područje koje će omogućiti više prostora za razvoj između šasije i aerodinamike za 2021. godinu.”

“Nadalje, na stražnji dio bolida utjecat će promjene pravilnika koje FIA uvodi radi smanjenja aerodinamičnog opterećenja, kako bi se ograničio stres na gumama.”

“Kao rezultat ovih promjena [podnice], svi će timovi izgubiti dosta potisne sile, i bit će neophodno raditi na oporavku što je više moguće. Sve nas to čini da vjerujemo kako je najvažnije područje u kojem treba potrošiti razvojne tokene stražnji dio. “

Kao dio mjera za smanjenje troškova uvedenih nakon pandemije COVID-a, F1 timovi su strogo ograničeni u pogledu toga koliko mogu promijeniti svoju šasiju za 2021.

Također je uveden i sustav tokena, gdje timovi moraju odabrati hoće li nadograditi jedno glavno područje ili odabrati dva manja elementa.

No, unatoč napretku motora i šansi da popravi stražnji dio svog bolida, Resta je i dalje oprezan u pogledu šansi da Ferrari napravi veliki skok naprijed 2021. godine.

“Sloboda nije tako potpuna kako se čini, možete [motor] razvijati slobodno [preko zime], ali bit će zamrznut od prve utrke 2021. pa nadalje. Tada ga više ne možete dirati.”

– SIMONE RESTA

“Aerodinamika, čak i ako je slobodna, i dalje je ograničena oblikom struktura od ispod. Na aerodinamiku možete gledati kao na haljinu: mora se nositi preko tijela, tako da u određenom smislu dimenzije tijela utječu na konačni oblik.”

“Dakle, ako struktura nosa [Formule 1] ostane ista, možda ću moći dizajnirati novo prednje krilo, ali moja kreativna autonomija i dalje će biti ograničena. Sva ta zamrzavanja i ograničenja navode nas na pomisao da ćemo u jednoj sezoni teško razumno oporaviti zaostatak koji sada imamo prema vodećima.”

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   HarKl.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
40 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Kako mrzim tokene. To je glavni razlog Mercedesove dominacije. Jer svaka veći razvoj koristi bodove koji su ograničeni. Da je sve otvoreno Ferrari bi u mnogočemu dostigao Mercedes već tamo 2017.



    12

    5
  2. Meni samo nije jasno tko je odobrio te tokene opet kraj ovakve dominacije Mercedesa?



    3

    0
HrvatskiEnglish