Ferrari: Tokene ćemo koristiti za preinake na stražnjem dijelu bolida za 2021.

Izdvojeno

Ferrari će svoje razvojne tokene potrošiti na obnovu stražnjeg dijela svog bolida u želji da se sljedeće sezone probiju prema vrhu poretka.

Talijani proživljavaju izazovnu sezonu sa svojim SF1000 koji pati od prevelike količine draga, a kako nevolja ne dolazi sama, problemu su također s padom performansi motora.

U Maranellu se već radi na razvoju nove pogonske jedinice, dok je Ferrarijev šef odjela za dizajn šasije Simone Resta otkrio kako će se fokus na poboljšanju bolida za iduću godinu vrtjeti u jednom području.

“Prepravit ćemo stražnji dio bolida,”

– SIMONE RESTA

“Mislimo da je to područje koje će omogućiti više prostora za razvoj između šasije i aerodinamike za 2021. godinu.”

“Nadalje, na stražnji dio bolida utjecat će promjene pravilnika koje FIA uvodi radi smanjenja aerodinamičnog opterećenja, kako bi se ograničio stres na gumama.”

“Kao rezultat ovih promjena [podnice], svi će timovi izgubiti dosta potisne sile, i bit će neophodno raditi na oporavku što je više moguće. Sve nas to čini da vjerujemo kako je najvažnije područje u kojem treba potrošiti razvojne tokene stražnji dio. “

Kao dio mjera za smanjenje troškova uvedenih nakon pandemije COVID-a, F1 timovi su strogo ograničeni u pogledu toga koliko mogu promijeniti svoju šasiju za 2021.

Također je uveden i sustav tokena, gdje timovi moraju odabrati hoće li nadograditi jedno glavno područje ili odabrati dva manja elementa.

No, unatoč napretku motora i šansi da popravi stražnji dio svog bolida, Resta je i dalje oprezan u pogledu šansi da Ferrari napravi veliki skok naprijed 2021. godine.

“Sloboda nije tako potpuna kako se čini, možete [motor] razvijati slobodno [preko zime], ali bit će zamrznut od prve utrke 2021. pa nadalje. Tada ga više ne možete dirati.”

– SIMONE RESTA

“Aerodinamika, čak i ako je slobodna, i dalje je ograničena oblikom struktura od ispod. Na aerodinamiku možete gledati kao na haljinu: mora se nositi preko tijela, tako da u određenom smislu dimenzije tijela utječu na konačni oblik.”

“Dakle, ako struktura nosa [Formule 1] ostane ista, možda ću moći dizajnirati novo prednje krilo, ali moja kreativna autonomija i dalje će biti ograničena. Sva ta zamrzavanja i ograničenja navode nas na pomisao da ćemo u jednoj sezoni teško razumno oporaviti zaostatak koji sada imamo prema vodećima.”


Odgovor

10 komentara

  1. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Kako mrzim tokene. To je glavni razlog Mercedesove dominacije. Jer svaka veći razvoj koristi bodove koji su ograničeni. Da je sve otvoreno Ferrari bi u mnogočemu dostigao Mercedes već tamo 2017.



    12
    7

    5
  2. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Meni samo nije jasno tko je odobrio te tokene opet kraj ovakve dominacije Mercedesa?



    3
    3

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.