Ferrari će svoje razvojne tokene potrošiti na obnovu stražnjeg dijela svog bolida u želji da se sljedeće sezone probiju prema vrhu poretka.
Talijani proživljavaju izazovnu sezonu sa svojim SF1000 koji pati od prevelike količine draga, a kako nevolja ne dolazi sama, problemu su također s padom performansi motora.
U Maranellu se već radi na razvoju nove pogonske jedinice, dok je Ferrarijev šef odjela za dizajn šasije Simone Resta otkrio kako će se fokus na poboljšanju bolida za iduću godinu vrtjeti u jednom području.
“Prepravit ćemo stražnji dio bolida,”
– SIMONE RESTA
“Mislimo da je to područje koje će omogućiti više prostora za razvoj između šasije i aerodinamike za 2021. godinu.”
“Nadalje, na stražnji dio bolida utjecat će promjene pravilnika koje FIA uvodi radi smanjenja aerodinamičnog opterećenja, kako bi se ograničio stres na gumama.”
“Kao rezultat ovih promjena [podnice], svi će timovi izgubiti dosta potisne sile, i bit će neophodno raditi na oporavku što je više moguće. Sve nas to čini da vjerujemo kako je najvažnije područje u kojem treba potrošiti razvojne tokene stražnji dio. “
Kao dio mjera za smanjenje troškova uvedenih nakon pandemije COVID-a, F1 timovi su strogo ograničeni u pogledu toga koliko mogu promijeniti svoju šasiju za 2021.
Također je uveden i sustav tokena, gdje timovi moraju odabrati hoće li nadograditi jedno glavno područje ili odabrati dva manja elementa.
No, unatoč napretku motora i šansi da popravi stražnji dio svog bolida, Resta je i dalje oprezan u pogledu šansi da Ferrari napravi veliki skok naprijed 2021. godine.
“Sloboda nije tako potpuna kako se čini, možete [motor] razvijati slobodno [preko zime], ali bit će zamrznut od prve utrke 2021. pa nadalje. Tada ga više ne možete dirati.”
– SIMONE RESTA
“Aerodinamika, čak i ako je slobodna, i dalje je ograničena oblikom struktura od ispod. Na aerodinamiku možete gledati kao na haljinu: mora se nositi preko tijela, tako da u određenom smislu dimenzije tijela utječu na konačni oblik.”
“Dakle, ako struktura nosa [Formule 1] ostane ista, možda ću moći dizajnirati novo prednje krilo, ali moja kreativna autonomija i dalje će biti ograničena. Sva ta zamrzavanja i ograničenja navode nas na pomisao da ćemo u jednoj sezoni teško razumno oporaviti zaostatak koji sada imamo prema vodećima.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako mrzim tokene. To je glavni razlog Mercedesove dominacije. Jer svaka veći razvoj koristi bodove koji su ograničeni. Da je sve otvoreno Ferrari bi u mnogočemu dostigao Mercedes već tamo 2017.
12
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Usput, i jedna od meni najmržih/najiritantnijih novih ili novokomponovanih (da se tako izrazim) riječi/izraza/fraza
Spada mi u grupu riječi gdje poput: influenser, selfie, bla bla …..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NIje. Prastara je riječ….. Još tamo od kockanja na Missisipiju.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma znam.
Ali si je vrlo rijetko mogao čuti prije npr. 20-ak godina.
A i u tu svrhu koju navodiš se više koristio pojam chip coin.
Opštepoznat kao “žeton” :mrgreen:
Jedna od rijetkih primjena je bila ova iz South Parka, što reče @zeko (Token Black)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u south parku se crnac zove token! :D
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali sto fali novokomponiranim rijecima? Pa bar u Hrvatskom imas tisuce rijeci iz stranih jezika u svakodnevnoj upotrebi, zasto sad podvlaciti crtu?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glavni razlog je sposobnost Mercedesa kao ekipe :)
Ne postaje se dominantan jer se razvoj ogranicava, treba napraviti sve dobro prije tokena, a za to trebas biti sposoban …
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili to ili znati unaprijed neke stvari..nikad necemo znati.
Ali generalno, da je Merc sposobna ekipa, bome je.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok znamo kako se to PRIJE odvilo :D
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni samo nije jasno tko je odobrio te tokene opet kraj ovakve dominacije Mercedesa?
3
0