Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Ferrari će svoje razvojne tokene potrošiti na obnovu stražnjeg dijela svog bolida u želji da se sljedeće sezone probiju prema vrhu poretka.
Talijani proživljavaju izazovnu sezonu sa svojim SF1000 koji pati od prevelike količine draga, a kako nevolja ne dolazi sama, problemu su također s padom performansi motora.
U Maranellu se već radi na razvoju nove pogonske jedinice, dok je Ferrarijev šef odjela za dizajn šasije Simone Resta otkrio kako će se fokus na poboljšanju bolida za iduću godinu vrtjeti u jednom području.
“Prepravit ćemo stražnji dio bolida,”
– SIMONE RESTA
“Mislimo da je to područje koje će omogućiti više prostora za razvoj između šasije i aerodinamike za 2021. godinu.”
“Nadalje, na stražnji dio bolida utjecat će promjene pravilnika koje FIA uvodi radi smanjenja aerodinamičnog opterećenja, kako bi se ograničio stres na gumama.”
“Kao rezultat ovih promjena [podnice], svi će timovi izgubiti dosta potisne sile, i bit će neophodno raditi na oporavku što je više moguće. Sve nas to čini da vjerujemo kako je najvažnije područje u kojem treba potrošiti razvojne tokene stražnji dio. “
Kao dio mjera za smanjenje troškova uvedenih nakon pandemije COVID-a, F1 timovi su strogo ograničeni u pogledu toga koliko mogu promijeniti svoju šasiju za 2021.
Također je uveden i sustav tokena, gdje timovi moraju odabrati hoće li nadograditi jedno glavno područje ili odabrati dva manja elementa.
No, unatoč napretku motora i šansi da popravi stražnji dio svog bolida, Resta je i dalje oprezan u pogledu šansi da Ferrari napravi veliki skok naprijed 2021. godine.
“Sloboda nije tako potpuna kako se čini, možete [motor] razvijati slobodno [preko zime], ali bit će zamrznut od prve utrke 2021. pa nadalje. Tada ga više ne možete dirati.”
– SIMONE RESTA
“Aerodinamika, čak i ako je slobodna, i dalje je ograničena oblikom struktura od ispod. Na aerodinamiku možete gledati kao na haljinu: mora se nositi preko tijela, tako da u određenom smislu dimenzije tijela utječu na konačni oblik.”
“Dakle, ako struktura nosa [Formule 1] ostane ista, možda ću moći dizajnirati novo prednje krilo, ali moja kreativna autonomija i dalje će biti ograničena. Sva ta zamrzavanja i ograničenja navode nas na pomisao da ćemo u jednoj sezoni teško razumno oporaviti zaostatak koji sada imamo prema vodećima.”
Morate biti logirani za komentiranje.
Kako mrzim tokene. To je glavni razlog Mercedesove dominacije. Jer svaka veći razvoj koristi bodove koji su ograničeni. Da je sve otvoreno Ferrari bi u mnogočemu dostigao Mercedes već tamo 2017.
12
5
Usput, i jedna od meni najmržih/najiritantnijih novih ili novokomponovanih (da se tako izrazim) riječi/izraza/fraza
Spada mi u grupu riječi gdje poput: influenser, selfie, bla bla …..
8
0
NIje. Prastara je riječ….. Još tamo od kockanja na Missisipiju.
6
1
Ma znam.
Ali si je vrlo rijetko mogao čuti prije npr. 20-ak godina.
A i u tu svrhu koju navodiš se više koristio pojam chip coin.
Opštepoznat kao “žeton” :mrgreen:
Jedna od rijetkih primjena je bila ova iz South Parka, što reče @zeko (Token Black)
9
0
u south parku se crnac zove token! :D
5
0
Ali sto fali novokomponiranim rijecima? Pa bar u Hrvatskom imas tisuce rijeci iz stranih jezika u svakodnevnoj upotrebi, zasto sad podvlaciti crtu?
2
4
Glavni razlog je sposobnost Mercedesa kao ekipe :)
Ne postaje se dominantan jer se razvoj ogranicava, treba napraviti sve dobro prije tokena, a za to trebas biti sposoban …
5
3
Ili to ili znati unaprijed neke stvari..nikad necemo znati.
Ali generalno, da je Merc sposobna ekipa, bome je.
8
0
Ok znamo kako se to PRIJE odvilo :D
9
2
Meni samo nije jasno tko je odobrio te tokene opet kraj ovakve dominacije Mercedesa?
3
0