Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Vozači Formule 1 zalažu se za reviziju sustava kaznenih bodova za licence nakon prijestupa Lewisa Hamiltona na VN Rusije.
U Sočiju su FIA-ini upravitelji smatrali da je svjetski prvak trening za start utrke odradio izvan predviđene zone, te je zbog toga dobio dvije vremenske kazne od pet sekundi plus automatski dva kaznena boda na svojoj dozvoli.
Međutim, nakon daljnjih razgovora s delegatima nakon utrke, FIA je promijenila odluku na temelju toga da je Mercedesov tim obavijestio Hamiltona kako može krenuti dalje od izlaza iz boksa, pa prema tome on nije bio jedini krivac. Potom su kazneni bodovi povučeni.
Afera je započela raspravu o sustavu i o tome kako neki naizgled bezazleni prekršaji automatski donose bodove na isti način kao i opasna vožnja, poput izazivanja sudara ili prebrze vožnje pod žutim zastavama.
Taj predmet je bio glavna tema razgovora na brifingu za vozače na VN Eifela. Pa je tako Daniil Kvyat rekao:
“Pokrenuo sam pitanje na sastanku vozača o kaznenim bodovima. Kako ih ponekad daju nekome, pa povuku te bodove. Mislim da ovu stvar treba malo pregledati.”
– DANIIL KVYAT
“Ako dobijete kaznene bodove ako prouzročite, recimo, opasan sudar s nekim ili stvarno opasan manevar, a očito je nečija krivnja, onda u redu, to je opravdano. Ali, kršenje plave zastave, poput svih ovih sranja, mislim kako za to ne bi trebali dobivati nikakve bodove”
“To nije taksi park, znate. Moramo uvijek biti u stanju gurati granice. Dakle, mislim da to treba malo pregledati, sustav.”
Kvyatov timski kolega Pierre Gasly je također izrekao svoj stav.
“Nisam veliki obožavatelj ovih bodova, Dani je pričao o tome, jer je bio u situaciji da su ga optužili za nekoliko stvari, gdje vjerujem da nije bilo riječ o opasnoj vožnji ili bilo što slično tome. Samo osjećam da je to pomalo čudno.
“Vjerujem da se u F1 svi međusobno poštujemo. Ponekad se sukobite s drugim vozačima, to je dio auto-sporta. Ali na kraju, poštovanje je uvijek prisutno. Mislim da to nije način za rješavanje incidenata koji se ponekad dogode. Mislim da mislimo da smo dovoljno stari i zreli da razgovaramo o tim stvarima. “
McLarenov vozač Lando Norris sugerirao je da je brifing u Sočiju korisna prilika za vozače da iznesu svoje stavove.
“Nadam se kako će suci imati bolje razumijevanje o tome što zaslužuje kaznene bodove, a što ne.”
– LANDO NORRIS
“Postoje neka pravila u kojima vozač dobiva kaznene bodove kad ne bi trebao. To bi trebalo biti samo za stvari koje su stvarno opasne za ljude, ili uzrokuju ozbiljne sudare, ili stvari koje su stvarno povezane sa sigurnošću. Mislim da je to raščišćeno malo, ali vidjet ćemo u budućnosti kad ih ljudi opet dobiju. “
FIA-in direktor utrka Michael Masi odbio je elaborirati raspravu.
“Rasprave koje se nalaze na brifingu za vozače vode se između vozača, mene i menadžera tima,”
– MICHAEL MASI
“I nastavit ćemo voditi bilo kakve rasprave, dobre, loše ili neke druge, unutar tog okruženja, za mene, u tom okruženju, a ne komentirati”
Morate biti logirani za komentiranje.
Najbolje da Hamilton napiše novi pravilnik, pa da ne može više prigovarati po kaznama i sucima…
7
16
Slazem se da ne bi svaka kazna automatski trebala povlacit kaznene bodove…
Zeleni incidenti vremenske i novcane kazne..
Zuti incidenti kazneni bodovi, vremenske kazne i startne pozicije
Crveni incidenti sve navedeno i black flag ?
2
0
Crni incidenti – ništa od navedenog :prcnjau:
6
7
Ovisi sta smatras crnim incidentom.. Kad Hamilton nekoga udari ili kad netko udari Hamiltona ?
5
0
Hamilton je čist vozač. On nikoga ne udara.
Njega ili udare ili mu blokiraju put :chill:
7
14
Interesting tactics :)
8
2
Volim dobre provokatorske komentare. Iako zbog ovoga se na zapadu bana :-D Drago mi je da nismo zapad.
3
1
Meni je glupo da kazna koju netko dobije utječe na utrku ako je prekršeno neko pravilo koje nije utjecalo da taj vozač profitira u utrci.
0
0
Može oštetiti nekoga drugoga. Recimo omete nečiji brzi krug u kvalifikacijama, nije direktno profitirao, ali je drugog zeznuo.
1
0
Da, tad je opet utjecalo na utrku.
0
0
Definitivno niti jedan pravilnik ne valja ako u odredenom duzem periodu nitko bez obzirane veci broj prekrsaja nije kaznjen. Npr Verstapen je u pocetku RB karijere imao toliko gresaka i toliko nepromisljejih poteza da defitivno zasluzio jednu utrku propustiti. Koja svrha je kaznenim bodovima kad nekim vozacima kada ih dobije se naknadno obrisu, dok nekima ne bi ih dali ni za ono sto je ocigledno svima i za sto su drugi vozaci kaznjavani? Poanta je kao i sa kaznama u utrci, nisu svi jednaki pred sudcima i to je to. Dok je god tako uvijek ce biti negodovanja od strane drugih.
1
0